FÓRUM - Green /Grimm?/ Taxi sajtótájékoztató taxis szemmel. Avagy mikor járunk végre villanyautóval?
Fórum » Hírek fórumai » Green /Grimm?/ Taxi sajtótájékoztató taxis szemmel. Avagy mikor járunk végre villanyautóval?Súgó


125 hozzászólás 9 lapon hozzászólások sorrendje:

[2] [3] [4] [5] [6]  ... [9]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

tomajer válasz |       2012.03.02. 07:05:23  (125)
Háát, ha nem majd tízmilla lenne az ára...:-(

Peugeot 3008 Hybrid4 - Világelső

http://www.autosvilag.com/images/zoom/3008hybrid4mo/viewsize/peugeit3008hy4v.jpg

http://www.autosvilag.com/images/zoom/3008hybrid4mo/viewsize/peugeit3008hy4q.jpg

A nagyon korrekt tájékoztatón kiderül, hogy ennek a hibridnek köze sincs az eddig megismert Toyota-modellekhez, sőt az összkerék-hajtás sem hagyományos benne. Rémesen leegyszerűsítve: a 3008 HY4 elöl dízel, hátul elektromos, s a két hajtómű néha külön, néha pedig együtt dolgozik, mindenféle mechanikus kapcsolat nélkül. További jellemzői a rendszernek, hogy négyféle - ZEV, 4WD, Sport, Auto - üzemmódra képes, csúcsteljesítménye 200 lóerő, 3,8 liter az átlagfogyasztása, károsanyag-kibocsátása pedig 99 g/km. S mi az előnye a dízel és elektromos hajtás kombinációjának a hagyományos hibridekéhez képest?! A válasz természetesen a fogyasztásban, illetve a dízelmotor hatékonyságában „rejlik": a 2 literes HDi FAP erőforrás a 27 kW-os villanymotorral összekötve igazi aszkéta jellem.

tomajer válasz |       2012.02.22. 21:22:36  (124)

Egér válasz |       2012.02.18. 13:08:47  (123)
Sziasztok!Azok az autók még mindig dolgoznak természetesen a "zöld droid" programban.

indi50 válasz |       2012.02.17. 19:04:31  (122)
ötletet

indi50 válasz |       2012.02.17. 19:03:45  (121)
Én rákérdeztem, itt nálunk.
Dobták az ötletett.
Gondolom elkezdtek számolni.

tomajer válasz |       2012.02.17. 16:24:53  (120)
Valaha igen. Vagy öt fel lett matricázva, és Zónásként futottak.

alelölülő válasz |       2012.02.17. 15:35:38  (119)
Mi lett a g(ö)rín-taxival?
Látott valaki valaha utcán egyet is belőlük?
Lehet, várják a környezetvédelmi besorolás (Euro5-ös motor) életbelépését...

tomajer válasz |       2011.08.19. 10:27:54  (118)
Nagyszabású villanyautó teszt a Schneider Electric közreműködésével.

http://www.autosvilag.com/images/zoom/GKLFZM/viewsize/SE_SAVE_forum2.jpg

A Schneider Electric, az energiamenedzsment globális specialistája támogatóként vesz részt a SAVE projektben, amely Franciaország legnagyobb, kizárólag villamos energiával megoldott mobilitás-fejlesztést célul kitűzött kísérleti projektje. A körülbelül 100 jármű és 150 töltőpont bevonásával végzett kísérlet keretén belül 8 Renault Fluence Z.E., 20 Renault Kangoo Z.E. és 11 Nissan Leaf jármű közlekedik a Seine Aval régió útjain. A járművek töltését összesen 101 töltési pont biztosítja, amelyek közül 36 a nagyközönség számára is hozzáférhető az utak mentén, áruházaknál és a parkolóházakban. A SAVE projekt annak eredményeként született, hogy a Renault-Nissan csoport, az EDF, az Yvelines megyei önkormányzat, az EPAMSA és a párizsi regionális hatóság közösen elhatározta: nagyléptékű, a villamos hajtású mobilitással foglalkozó kísérletet hajtanak végre Seine Aval területén. A partnerekhez a Schneider Electric és a Total is csatlakozott. A Schneider Electric a töltőinfrastruktúra biztosításával járul hozzá a projekthez. Emellett a vállalat végzi a rendszerek műszaki felülvizsgálatát, illetve az állomások adatainak gyűjtését és energiafogyasztásuk kezelését is.

A SAVE fórum célja, hogy összegyűjtsék a tesztvezetéseket végző ügyfelek tapasztalatait a töltőinfrastruktúra telepítésével és a villamos hajtású járművek használatával kapcsolatban. Az eddigi eredmények azt igazolják, hogy az ügyfelek villamos hajtású járművekkel kapcsolatos előítéletei azonnal megszűnnek, amint beülnek a volán mögé. A sofőrök a visszajelzések szerint intenzíven használják a járműveket, amiből egyértelműen kitűnik, hogy azok megfelelnek a felhasználók közlekedési igényeinek. A Colizen vállalat például naponta átlagosan 90 km-t tett meg Kangoo Z.E. járművével, míg a 2 ATP MR személyfuvarozó vállalat Fluence Z.E. modellje naponta átlagosan 107 km-t tett meg. A SAVE projekt a tervek szerint 2012 szeptemberéig tart majd. A kísérlet következő lépéseként 30 perces töltésre tervezett gyorstöltő állomásokat alakítanak ki két Total szervizben, járműveket biztosítanak magánügyfelek részére, valamint továbbfejlesztik a töltőinfrastruktúrát is. Hosszú távon ezeknek a teszteknek az eredményeivel egészítik ki a városi töltőállomások telepítésével foglalkozó zöld könyv ajánlásait.

thomas válasz |       2011.08.05. 21:37:01  (117)
Behalt a mutatvány!

"Átverhet a látvány,átver ez a látvány,
átverhet a látvány
BUNDA!"
(Beatrice,Üzenetek I.)

tomajer válasz |       2011.08.05. 20:22:40  (116)
Hetente négyezer tonna CO2-t termelnek a londoni taxik

CO2 helyett konnektorok lephetik el Londont

Az elektromos üzemre történő átállítás nagyban csökkentené a város légszennyezettségét.

Hetente négyezer tonnával kevesebb szén-dioxidot lélegeznének be a londoniak, ha a London Taxi elektromos lenne.

tomajer válasz |       2011.06.18. 00:12:47  (115)

tomajer válasz |       2011.06.17. 06:21:27  (114)

tomajer válasz |       2011.06.16. 19:30:59  (113)
A Siemens elektromos sportkocsiját tesztelik az M0-áson

Egyedülálló tesztvezetés keretében próbálhatják ki a szakemberek a Siemens elektromos meghajtású sportkocsiját, az eRUF Roadstert. A világon egyedülálló konstrukció kifejlesztése a Siemens városi elektromos töltőhálózatokról szóló projektjéhez kapcsolódik.


Szakemberek, szakújságírók és az autó facebook-oldalán futó játék nyertese teszteli ma délután a Siemens elektromos sportautóját az M0 autópálya egyik már felújított, de a forgalomnak még át nem adott szakaszán. Az eRUF Roadster a Siemens és a nagy teljesítményű sportautóiról ismert RUF Automobile GmbH együttműködésében készült. A világon egyedülálló konstrukciót a Hannoveri Vásáron mutatták be először, idén áprilisban.

Az eRUF roadster kifejlesztése kapcsolódik a Siemens városi elektromos töltőállomás-hálózatokról szóló projektjéhez. Az autó a benne lévő „ComBox" berendezés segítségével – ami lehetővé teszi a kommunikációt az infrastuktúrával –hatékonyan köthető rá a városokba tervezett intelligens villamos hálózatra. Így a teszt során az elektromos autózáshoz szükséges komplex infrastrukturális hátteret is demonstrálja a Siemens.

Az eRUF Roadstert a Siemens az M0 körgyűrű bővítés alatt álló déli szakaszán mutatja be. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. a régi balatoni út (7-es főút) és a diósdi (törökbálinti) út közötti útpályát bocsátotta rendelkezésre, amely a Colas csoport munkaterülete. A tesztsofőrök a kiváló minőségű pálya két kilométeres szakaszán tapasztalhatják meg az eRUF roadster hatékonyságát.

A nagy teljesítményű Siemens elektromos autó alapja egy Porsche Carrera 997-es modell. A Magyarországon bemutatkozó sportkocsi 180 kilowattos elektromotorját a Siemens gyártotta. Az erőforrást 29 kW-os lítiumion-akkumulátor táplálja, ez mintegy 150 kilométeres hatótávolságot biztosít. A kocsi végsebessége 220 km/óra, 0-ról 100 km/órára 5 másodperc alatt gyorsul fel. A bajorországi Pfaffenhausenben működő, nagy teljesítményű sportautóiról ismert RUF Automobile GmbH-val való együttműködésben a Siemens kutatói további tíz Porsche 911 járművet is nagy teljesítményű e-autóvá alakítanak át. A fejlesztési programot a német Szövetségi Környezetvédelmi Minisztérium is támogatja.

R005 válasz |       2011.06.15. 04:27:39  (112)
Ja érdemes kicsit körülnéznünk nyugaton hogy mennek a dolgok... egy km-er egy liter benzin,utca olcsóbb mert telefonon rá kell gurulni és várni ami pénzbe kerűl,német taxis áfa nélkül vehet mercit taxinak... tényleg érdemes lenne már szétnézni nyugaton ,hogy mennek a dolgok! elektromos taxi mi? 7-8 milláért.13 milla lesz mire kifizetjük kb 10 év alatt! De vigyázzatok,csak két három éves koráig lesz jó taxinak,mert utána már nem nyílik az ajtaja,és nem gördülnek a kerekei!(hogy is dolgozhatnánk lepukkant 3 éves elektromos autókkal?) akkor lemaradnánk a nyugattól!!! :(

tomajer válasz |       2011.06.14. 14:15:08  (111)
25 ezer elektromos autónk lesz 2020-ra

E-community néven közösséget alakítottak azok a társaságok, amelyek szerepet kívánnak vállalni az elektromos járművek közúti elterjesztésében, az erről szóló megállapodást kedden írták alá Budapesten.


Az e-community, amelynek rendes tagja az Elmű-Émász csoport, az ABB és az elektronikai tevékenységgel foglalkozó Észak Budai Zrt., és támogatói között van például az Ernst and Young, platformként működik a fejlődés elősegítésére. A stratégiai partnerek között szerepel a Citroen, a Mitsubishi és a Peugeot, vendégtag pedig többek között a Fővárosi Vízművek, a The Boston Consulting, a PriceWaterhouseCoopers és a City Taxi.

"Együtt sokkal többet tudunk elérni, mint egymagában az Elmű-Émász", amely az e-community koordinátora - mondta Marie-Theres Thiell, az Elmű-Émász csoport igazgatóságának elnöke az aláírás alkalmából tartott sajtótájékoztatón. Elmondta, hogy a rendes tagok elektromos járműveket használnak, a támogató tagok a közös munka finanszírozásában segítenek, a vendégtagok pedig szellemi munkával, ötletekkel, javaslatokkal segítik az e-mobilitás elterjesztését.

Az elnökasszony hozzáfűzte: Európában 2020-re várhatóan mintegy tízmillió elektromos jármű lesz és Magyarországon a számuk eléri majd a 25 ezret.

MTI.

[2] [3] [4] [5] [6]  ... [9]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft