FÓRUM - Green /Grimm?/ Taxi sajtótájékoztató taxis szemmel. Avagy mikor járunk végre villanyautóval?
Fórum » Hírek fórumai » Green /Grimm?/ Taxi sajtótájékoztató taxis szemmel. Avagy mikor járunk végre villanyautóval?Súgó


125 hozzászólás 9 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7] [8] [9]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

tomajer válasz |       2010.12.11. 23:55:13  (95)
Karácsonyi Hiéna: Gyanúzöld

http://kep.index.hu/1/0/184/1844/18444/1844443_10d63d781ccac2fdf90cdf77cfdf6f86_wm.jpg

Nekem pólót nem attak vazze!:-(
Lehet, nem vót a méretemben?:-)

tomajer válasz |       2010.12.11. 12:44:16  (94)
Ford Transit Connect elektromos taxik

Leszállításra kerültek az első elektromos Ford Transit Connect-ek, amelyek az Egyesült Királyságban a kormány Ultra-Alacsony Szénkibocsátású Járműbemutató Flottájának tagjaként állnak szolgálatba. A teljes mértékben elektromos hajtású, nulla emissziójú Transit Connect Electric egy feltöltéssel mintegy 130 kilométert képes megtenni, így ideális az olyan flottaüzemeltetők számára, akik kiszámítható távolságokra vállalnak fuvarokat, s a központban elvégezhetik a napi töltést.



nemtudom válasz |       2010.12.07. 10:57:06  (93)
Ez 1992-ben volt. Nem igazán tekinthető mai darabnak.

tomajer válasz |       2010.12.06. 17:15:41  (92)

tomajer válasz |       2010.12.06. 17:10:31  (91)
A zöldek és a taxizás: mire érett meg a helyzet?

Új szereplő lépett a taxis piacra. Az okokat a szaktársak is csak találgatják. A zöld civilek viszont lelkesen támogatják a céget - bár igazgatójuk csak a bemutatkozó sajtótájékoztatón ismerte meg a cégvezetést.


....
....
....
A civileket igen sok támadás érte azóta, mióta a Zóna taxi-közeliként aposztrofált, újonnan alakult, január 1-gyel induló Green Taxit beharangozó sajtótájékoztatón megjelentek, de „példamutató kezdeményezésnek” nevezve azt, kiálltak a Green Taxi céljai mellett.

Nincs köztünk együttműködési megállapodás, de nem minden előzmény nélküli a történet – magyarázza Horváth Zsolt. A Zóna Service Zrt. még a nyáron kereste meg őket azzal az indokkal, hogy nekik is fontos a környezetvédelem, így szívesen támogatnák a LMcs-t. A cég megrendelt tőlük egy hatástanulmányt, amely a taxik károsanyag-kibocsátásval, ezek egészségügyi következményeivel foglalkozik. Többek között azt is megállapították, hogy bruttó 500 ezer forintos jövedelem alatt Budapesten - racionálisan - nem éri meg autót vásárolni és tartani. „Régóta foglalkozunk ezekkel a témákkal, így szívesen működtünk közre egy olyan feladatban, ami lendíthet az ügyön. A féléves munkára létrejött, december 31-ig tartó együttműködés keretében havi nettó 300 ezer forintot kaptunk, ami mélyen a piaci ár alatt van, tekintettel arra, hogy számos szakértővel dolgoztunk”- magyarázza Horváth Zsolt, hozzátéve: a tervek szerint az anyag nemsokára nyilvános lesz.

Kérdések válasz |       2010.12.04. 23:32:46  (90)
http://www.energiacentrum.com/news/az_elso_elektromos_auto_ami_nagy_elismerest_nyert.html

Lehet hogy azért ez jobb elektronyos ótó mint a színes által preferált?

duracell válasz |       2010.12.02. 21:28:57  (89)
Már itt is rontod a levegőt szartalicska !
Valami újat frappánsat nyomjál amit idáig nem írtál, ha nem megy írd be a google-ba talán sikerül másolni valami értelmeset is.
Töltsd fel magadat 230V -tal mert lemerültél.

tomajer válasz |       2010.12.02. 15:02:34  (88)



tomajer válasz |       2010.12.02. 07:12:21  (87)
ZöldBlog


Nem minden zöld, ami Green


http://zoldblog.hu/images/stories/greentaxi.jpg
Vajon átüt majd a Zóna-fekete a zöld fényezésen?


A környezetvédelem divat, mi több, hívószó lett. De ennél is tovább megyek: ma már sumákolásra is alkalmas. Szabad eszmefuttatás egy sajtóközlemény és annak tovább gondolása kapcsán.

Zöld taxiszolgálat indul Budapesten, egyelőre csekély károsanyag-kibocsátású dízelekkel, de a tervek szerint előbb-utóbb teljesen emisziómentes flottával - ez állt abban a meghívóban, amelyet a mai prezentáció előtt egy nappal, de annak másnapjára keltezve küldött ki a Green City Zrt. Nem a dátumok megcsúszása volt a közlemény egyetlen formai hiányossága - hogy csak egyet említsek, freemail-es címről érkezett... -, de aki a környezetnek barátja, ne legyen finnyás, nyilván egy lelkes csapat készül megvalósítani emisszióktól mentes álmát. Szóval esélyt kapott a szöveg, és elolvastam.

Egyrészt kiderült belőle, hogy Budapest levegője szennyezett. Másrészt az, hogy a Volkswagen csoport rengeteg öko-modellt kínál, többet mint bármelyik más márka az univerzumban. Harmadrészt az is kiderült, hogy előbbire csak az utóbbi lehet gyógyír, ezért aztán a Green taxi szolgálat - addig is, amíg elektromos autókkal legnagyobb sajnálatára nem közlekedhet - Skoda Green Line és VW BlueMotion modellekkel fuvarozza majd az utasokat.

Maradtak persze nyitott kérdések. Például, hogy ki is, mi is ez a Green City Zrt? A választ a közlemény másnapján - azaz ma - a cég is megadta, de türelmetlenségemben már tegnap utánajártam, és lám: a Green City Zrt többségi tulajdonosa egy betéti társaság, amelynek a székhelye egész véletlenül megegyezik a Zóna-Service Taxi Zrt. bejegyzett székhelyével...

Miért baj ez? Nem baj. Attól, hogy valakinek rossz a híre, még tehet le értelmes dolgokat az asztalra, és attól, hogy lobbiérdekek és személyes kapcsolatok mozgatják az üzletmenetet, az mellékesen még hajthat hasznot a társadalom számára. Jelen helyzetben azonban nem erről van szó: a repülőtéri taxi-privilégumát elvesztő Zóna életképtelenné vált, így flottájának Euro5-ös példányait áthelyezik egy másik vállalkozásba - azért azokat, mert most a zöldre harap a média.

Persze ha komolyan gondolnák az európai uniós irányelvekhez igazodó küldetést, akár hibrideket is vásárolhatnának, az elektromos autó vásárlását pedig nem kellene feltétlenül a (ki nem találnád) Volkswagen csoport villanyautóinak bevezetéséhez kapcsolni - úgysem fogja senki számon kérni rajtuk, akkor meg miért ne lehetnének egy kicsit nagyvonalúak?

Szóval az a baj a Green Taxival, hogy nem zöld. Csupán zöldre festi magát, és ezzel lejárat egy amúgy igen fontos, és világszerte egyre népszerűbb (noha reálisan nézve Magyarországon ma még életképtelen) kezdeményezést. Bárcsak tévednék, de attól tartok, hogy ha valaha lesz is hazánkban valódi öko-taxizás, az nem a Green Taxiból fog kinőni...

Svéd válasz |       2010.12.02. 01:22:22  (86)
ÁÁÁÁÁÁÁ, itt a kis hableány... :)

Mosol, takarítasz, este meg szórakoztatsz :)

duracell válasz |       2010.11.29. 23:26:34  (85)
Én az Eu8 szabványt szeretném ha bevezetnék!

duracell válasz |       2010.11.29. 23:26:32  (84)
Én az Eu8 szabványt szeretném ha bevezetnék!

jomeo! válasz |       2010.11.29. 00:51:39  (83)
A Green Taxis cikkhez:

Igen, a jövő benzinkútjai elképzelhetők talán úgy is, hogy 150-200 km-ként nem üzemanyagot (benzint) tankolsz, hanem hajtóanyagot (feltöltött aksit, ami talán egészen máshogy fog kinézni méretre és súlyra egyaránt) "töltesz" bele a kocsidba.
Nyáron erre akár nem is lesz szükség, mert a napenergia segítségével ez megoldható (lsd. reptéri droszt).
De addig, amíg ez még gyerekcipőben jár, mulatságos dolog a cégnek önmagát Green-nek titulálni. A nagy sajtócsinnadratta csak azért kellett, mert az öko-hangra eljönnek az újságírók és néhány halas-szendvics árán erős ingyenreklámot kap a volt Zóna taxi. :-)))

alelölülő válasz |       2010.11.28. 23:16:49  (82)
Nézd, az én koromban már kevéssé valószínű, hogy ilyen támadás célpontja legyek. Ha meg mégis, akkor könnyen kicselezem azt a vakot.
:-)

duracell válasz |       2010.11.28. 21:34:59  (81)
Képzeld milyen meleged lenne mínusz 20-ban ha egy homo vagyis nem heteró 150kg néger ülne táblával a nyakában: megfoglak megb....lak.
Szerintem izzadnál!

[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7] [8] [9]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft