FÓRUM - A gondolat megszületésétől, a VISZONTLÁTÁSIG !
Fórum » Hírek fórumai » A gondolat megszületésétől, a VISZONTLÁTÁSIG !Súgó


181 hozzászólás 13 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10]  ... [13]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

Sas882 válasz |       2007.04.20. 11:19:59  (121)
szerintem az a tré, hogy nem egy független szervezet hozza a létfontosságú döntéseket, amikhez mind a taxisoknak, mind a fuvarszervezőknek igazodni kell.

Másrészt kéretik belegondolni a másik oldalról is, Ti hogyan csinálnátok, ha Ti vezetnétek egy ilyen céget????

Rocktaxi válasz |       2007.04.20. 10:38:05  (120)
Kedves DéZé!!

Ez most olyan volt, mint a kormány hozzáállása. Nem azt írtad, hogy lehetne emelni a tarifát, hanem azt, hogy NEM lehet ezt megcsinálni!!!

JWT válasz |       2007.04.20. 09:40:10  (119)
Humm-Bukk.
Miért van az,hogy mi taxisok nem emlethetünk tarifát mert a társaságok lobbiznak ellene. De ök az elmúlt 7-8évben hányszor emeltek. Hányszor emelték a járulékainkat az adonkat a kiadásaink nönnek a bevétel meg szinte úgyan annyi.Hogy tudsz segíteni magadon?Több órát vagy kint a pályán több stressz ér. Mi az amiből kevesebb jut nekünk.A családdal eltöltött időből a kikapcsolodásból.Mert szinte bárhova hívnak mirre gondolsz elöször? Taxizni kell mennem.Ja a leglényegesebb amiből keveseb jut az életből. Egyre több kolléga marad örökre a droszton vagy a tuttiban.Ez kinek köszönhető?
Szóval Dézé kicsit gondoljatok azokra is akikből fenttartjátok a ti vállalkozásotokat. Mert nem csak kizsákmányolni kell hanem néha egy kicsit engedni a taxistársadalom kérésének is.

219 válasz |       2007.04.20. 08:35:05  (118)
Kedves dézé !

Jó pár dolog megfogalmazódott bennem, de csogu mindíg arra int mindenkit hogy legyünk empatikusak, gondoljuk át a másik fél álláspontját mielőtt válaszolunk.
Egy kicsit "magas ló" szagúnak éreztem az írásod ( elolvastam az összes előzményt , bár még mindíg tisztelet azért hogy egyáltalán megosztod a gondolataid velünk ezen a fórumon, a többi cégvezetővel ellentétben...
De. Játszunk egyet ha benne vagy ! Játszunk el a gondolattal hogy 2007.április 1.-től ( micsoda áprilisi tréfa lenne...) a Főv. Önk. hozott egy rendelkezést, miszerint Székesfővárosunk területére kiadható taxiengedélyek számát ezennel maximum 4000 azaz négyezer darabban határozza meg.Ezen kívül bevezeti a FIX tarifát, melyet kötelező jelleggel kell használni, ettől eltérni nem lehet. Ennek mértéke : 600-300-80.
A szankció taxiengedélybevonás minden esetben.
Most ezek tudatában fogalmazd meg az előző írásod, kíváncsian várom ( -juk ) hogy mire jutsz.....
Más. Egyszer és mindenkor tegyünk már tisztába egy dolgot, mert szerintem ez az első és legfontosabb kérdeés : Kinek az érdekeit képviseli ma egy taxitársaság ?
a / - az utasokét
b / - a vele szerződött taxivállalkozóét
c / - önmagáét
A választ maximum kettő megjelölésével kérjük ebbe a fórumba.

elégedetlen válasz |       2007.04.20. 08:04:07  (117)
hiába papolsz neki ők ezt pontosan tudják hiszen most szerelik le a flotta nagy részét
de neki van hova menekülni.
marad nekik 1100 barom aki fizet havi átlag 50000,- forintot akkor kezdj most szorozni
félre értés ne essék nem sajnálom tőlük, vigyék,
az övék, oda adtad nekik.
csak akkor ebből legalább annyi hogy akedvezményeket az utasoknak ők adják ne mi mert nekünk nem hoznak 1100 an havi 50 e forintot
50ex1100=55,000,000 igen ötvenöt millió
ez x12=660,000,000 millió
ebből osztogasson

elégedetlen válasz |       2007.04.20. 07:56:52  (116)
Szépen kikerekítetted de talán el is várható tőled.Van ki megdícsérjen de mi még mindíg nem fogunk ,még sajnálni sem.Engedd meg hogy bekezdésenként válaszoljak a szavaidra.

-1-vegyük a várakozási díjakat a címre érkezéskor ma 0 ft tehát nincs de nekem veszteségem van még ebből is vegyünk egy átlagos várakozást a címre érkezéskor ez álltalában 5-8 perc tehát pecenként átlag ,cége válogatja de legalább 40 ft azaz egy címnél várakozok 200-320 ft ot bukok napi 10 címnél az
2000-3200 ft egy hónapban csak 20 nappal számolva 20,000-32,000 ft tehát egy közepes autó törlesztőjének a 2/3 át hagyom ott azért mert nem lehet címre érkezéskor órát indítani ,pedig én már akkor is végzem a munkám hiszen várok.

-2- kedvezmények

adjatok nekik de ne én adjam oda díjjazzátok hogy felhívták a telefonszámotokat, de ne mi adjuk oda, hiszen mi fizetünk fuvar szervezési díjjat nektek ebből kellene adnotok a kedvezményeiteket
törzsutas tarifa: hát ezen már csak sírni lehet hiszen szórólapos iskolásokkal osztogattatjátok uton útfélen boldog boldogtalannak. tök jó lenne ha így osztogatnák a pari bas -nál a kártyákat így talán még nekünk is lehetne ott számlánk.

tarifa
tudja mindenki ha emltek akkor csökken a megrendelők száma ez természetes,de nem is vagyok olyan biztos benne hogy mindegyikre igényt tartunk.mert valljuk meg egymás között te be engednél 560.-ft-ért egy koszos kocsmatölteléket a rád kényszerített 5 milliós autódba? nem ezek kihullanak és vissza lehet kanyarodni a példádhoz az autók kategóriájánál.
továbbá nem kifizetődő hogy fűtögetem a drága üzemanyaggal az autómat meg magam akár másfél órán keresztül aztán jön egy 540 vagy 790 forintos fuvar .nam kell hidd el.
de hogy írjak is valamit ami titeket érint ebben a dologban , az bizony a létszám ha növekszik a tarifa csökken a megrendelés, így elkezdenek felhagyni néhányan a taxizással
így nektek kevesebb lesz a fizető néző vagyis nem lesz évi kb 5-600 milliós bevételetek.
mert mindenki tudja hogy innen fúj a szél amikor
létszám csökkentésről beszélünk.

atyáskodás

erre nem tudok mit mondani mert ez önmagában nonszensz.

a rossz multal érvelni a jövőért ne is haragudj de nem helyénvaló és most nagyon finom voltam



Sas882 válasz |       2007.04.20. 07:38:07  (115)
"Azon pedig megint csak érdemes lenne elgondolkodni, hogy miért nem tud talpon maradni a piacon egy klasszikus értelemben vett, alkalmazottakat foglalkoztató taxitársaság!"

hello
azért, mert a jelenlegi feltételek és helyzetben nem müködtethető nyereségesen, de még nullszaldósan sem.
Az ilyen taxicégnek költségei közé tartozna, az autók bérleti dijja, üzemeltetése, az alkalmazottak tisztességes fizetése és ennek járulékai, ez már önmagában is sok ezen a bizonytalan piacon.
Az egyén ezt önmaga kizsákmányolásával, ilyen olyan trükökkel oldja meg, egyenlőre, az eredmény persze látható........a hetente jövő szomoru szalagcimekben.

Azt kell megérteni, hogy a taxis oldal költségei az elmult években olyan modon megemelkedtek, hogy komolyan veszélyeztetik az egész vállalkozást, az emelkedés olyan mértékű volt - eszközök ára, üzemanyagok, szerelési és egyéb költségek, járulékos költségek - amivel egy ilyen kis vállalkozás nem képes lépést tartani, s az árait sem emelte, emelhette ennek mértékében, s közben még a vevő köre is szükült, valamint romlottak a munkakörülményei.

dézé válasz |       2007.04.19. 15:10:54  (114)
Kovács Zoltán (Rádió Taxi 200) Halló Taxi internetes fórumon megjelent írása, amely ebben az újságban is megjelent, késztetett arra, hogy ismét írjak a taxisok és fuvarszervező irodák kapcsolatáról.
Tiszteletben tartva, hogy erről a témáról sokan sokféle képen gondolkodnak, és nyilvánulnak meg, igyekszem csupán a tényekre szorítkozni a cikk tartalmával kapcsolatban, a minősítés legyen az olvasó feladata.

A cikk számomra egy, az írója által ideálisnak elképzelt állapotot ír le a taxis szakma több problémáját kiküszöbölendő.

„Az ördög a részletekben rejlik” Bölcs gondolat, amelyet ez a régi mondás tartalmaz! Nézzük a részleteket.
A működés. Amennyiben a taxitársaságok azt szeretnék elérni, hogy a cikkíró elképzelésének megfelelően a megrendelővel közöljék mennyi idő múlva, milyen autó megy érte, valamennyi telefonálót vonalban kellene tartani mindaddig, ameddig talál a diszpécser egy kollegát, aki elvállalja a fuvart. Ez bizonyos időszakokban percekig is eltarthat, ez alatt az idő alatt a telefonos vagy szóval tartja a megrendelőt, és addig másik fuvart nem tud felvenni, vagy „parkolóba” teszi a vonalat, kockáztatva, hogy a telefonáló elunva a várakozást leteszi a telefont. Mindkét esetben jelentős fuvarvesztés következik be. Az elsőben azért, mert a telefonkezelők lényegesen kevesebb bejövő hívást tudnak fogadni (egyébként pontosan ez történik, ha leesik a hó, vagy baleset van), a másodikban pedig feleslegesen keresi a diszpécser az autót, mire megtalálja meg is állíthatja, mert már nincs megrendelő a vonalban.
A napi gyakorlat, éppen ezért természetesen nem ez. A telefonos igyekszik minél több címet felvenni, hogy a kollegáknak legyen mit felvenni. Ezért nem várhatja meg, ameddig a diszpécser talál valakit a címre, hanem egy várható érkezési időt mond a megrendelőnek. Azt, hogy 5-10, csúcsidőben 15 percen belül megy érte a kocsi. Amennyiben mégis felveszi egy kollega 3 perccel a címet, az utas a mi rendszerünk pontatlansága miatt fog kifizetni plusz 2-300 forintot. Ha viszont a kollegák érdekében mindig leküldjük 3 percre és csak 15 perces autó van, vajon milyen hangulatban fogja találni az érkező taxi a ronggyá ázott vagy megfagyott „kedvest”?

Az „elvtelen kedvezmények”, mint visszatérő motívum a cikkben.
A minden taxitársaság által beváltható csekk, amely a trafikban is kapható, azt feltételezi, hogy csak egy kibocsátó van, tehát csak egy TÁRSASÁG létezik! Ez persze nagyban leegyszerűsítené a dolgot, de sajnos az idő kereke nem forgatható vissza.
A kedvezmény, amit a taxitársaságok adnak az utasoknak nem elvtelen, hanem egy logikai rendszer.
Utcai tarifa – ezt az az utas kapja, aki csak úgy leint az utcán, válogatás nélkül, csak mert éppen arra mentem.
Telefonos tarifa – annak jár, aki már vette a fáradtságot és a telefon költséget, és felhívott bennünket.
Törzsutas tarifa – a többször telefonáló magán megrendelők számára.
Szerződéses, csekkes tarifa – a cégeknek, amelyek nagy számú megrendelést adnak le rendszeresen.
A RENDEZŐ ELV, minél többet fogyasztasz nálunk, annál kedvezményesebben teheted. Ez a világon mindenütt így működik, ahol piacgazdaság van!

A tarifa rendszerhez hozzá kell nyúlni, de nem hiszem, hogy jó világ lenne az olyan, ahol ha én bemennék a fodrászhoz egy bajuszigazításra, és a végén felszámolnának nekem komplett hajvágást mosással, zselével.
Az 1.000.-Ft-os alapdíj nagyon jól hangzik, csak vélhetően ennek bevezetésével a ”kétsarkos” a fuvarok el is tűnnének, de még talán a „négysarkosak” is!
Lehetne gondolkodni olyan rendszerben, amelyben egy magasabb alapdíj tartalmazna 1-2 megtett kilométert is, azonban ehhez minimum a taxiórák 90%-át le kellene cserélni a vállalkozóknak. Mérlegelni kell, megéri-e egy ilyenfajta beruházás, természetesen, ha az Önkormányzat is jóváhagyta a tarifa rendelet ilyen irányú módosítását.
Az 1 liter = 1 km elv bevezetése esetén csak egy kérdés marad nyitva, melyik heti 1 liter ára, az e heti vagy a jövő heti? A kollegák az évi két tarifa állítás költségeit is sokallták tavaly, mit szólnának, ha hetente kellene menni?
A tarifák meggondolatlan, érzelmi alapon történő emelése igen komoly veszélyekkel járhat, az egyszerűen demagóg duma (finomabban fogalmazva önámítás), hogy bármilyen áremelést követően ugyanannyian fognak taxival utazni, mint annak előtte.

Nézzük csak meg, ki utazik manapság taxival? Hosszú lenne felsorolni, hiszen a cikkíró is mindjárt hármat csinált a kettőből. Azért én is hozzá tennék néhányat, a teljesség igénye nélkül: aki siet; aki olyan helyre megy, ami tömegközlekedéssel nehezen megközelíthető; akinek több csomagja van, mint amennyit elbír; aki nem akar elázni; aki már elázott (ittas); stb. Egy részük magán megrendelő, számlát sem kér, másik részük vállalkozó és számlára utazik költséget gyártva ezzel vállalkozásának, megint mások nagyobb cégek alkalmazottaiként szintén számlára utaznak.
Tudjuk, hogy a magán megrendelő a „legárérzékenyebb”, ő kopik ki leghamarabb, el is veszítettünk sok tízezret a rendszerváltás óta, nekik maradt a BKV.
A vállalkozó is csak addig engedheti meg magának a taxizást, ameddig a vállalkozása árbevétele lehetővé teszi. Ha továbbra is mobilnak kell lennie vagy vesz egy autót, vagy keres egy olyan fuvarost, aki nem taxi tarifával számláz neki.
A nagyobb cégek költség keretek alapján dolgoznak, ha nekik emelkedik meg a taxi tarifája oly mértékben, ami túllépi a felhasználható keretet, egyszerűen kiszervezik a taxi szolgáltatást, például buszokat állítanak be a dolgozók szállítására, vagy egyszerűen szűkítik a taxi felhasználók körét a cégnél. Egy biztos, az éves keretet a taxi költségvetésben nem fogják átlépni, mert az a beszerzési igazgató prémiumába kerülhet!
Ilyen módon az a bizonyos torta folyamatosan kopik, ha a tarifa emelések nem a piac vevőoldali elvárásainak és lehetőségeinek megfelelően történnek!
Az sem igaz, hogy a cégek azért járatják taxival a dolgozóikat, mert olcsóbb mintha saját autókat tartanának fent. Soha ennyi cégautó nem futott az országban, mint napjainkban! Igaz van egy szint a cégeknél, ami alatt már nem jár a cégautó, de ez nem elsősorban a pénzen, hanem a cégek személyzeti politikáján múlik. Magyarul: van akinek cégautó, van akinek taxi, van akinek meg a BKV jár egy cégnél, ezzel is jelezve a cégnél elfoglalt pozícióját.

Gondolkodott-e valaki azon, hogy az elmúlt év vége és az év eleje, az enyhe időjárást leszámítva, miért volt olyan gyenge az üzletmenet szempontjából? Lehet, hogy a két éven belül végrehajtott négy tarifaemelést jelezte vissza a piac?

A taxi valóban nem szociális járandóság, mivel ilyen fogalom nincs, a szociális juttatások(!) pedig ingyenesek, de talán nem is luxusszolgáltatás. Az Alkotmánybíróság állásfoglalása szerint: a taxi a tömegközlekedés egyénileg választható része.
Már csak azért sem nevezném luxusszolgáltatásnak, mert utasaink jó része ma már jobb autókkal járkál, mint amivel mi szolgáltatunk.
A Magyar értelmező szótár szerint egyébként a luxus szó jelentése: Fényűzés, dísz; valakinek anyagi erejét meghaladó kiadás, költekezés.

Jogszerű-e és szükséges-e kategorizálni a taxitársaságok szolgáltatói körébe tartozó autókat? Kizárhat-e egy fuvarszervező iroda egy autó típust abból a körből, amelyet a nála rendelő utasoknak kínál? Ez olyan, mintha azt kérdezném, miért nem engedi a Hilton Hotel, hogy használt ruha kereskedő nyisson üzletet a földszinti pavilon során. Egyébként pedig, ha a cikkírónak a másik oldalról az az igénye, hogy a társaságok a szolgáltatás színvonalával és ne az árakkal versenyezzenek, akkor a kettő ellentmondásban van egymással.

Az árverseny sajnos nem fog megszűnni, ahogyan az élet más területein sem szűnik meg, és aminek az előnyeit a taxisok fogyasztóként ugyanúgy élvezik, mint mások.
El kellene már oszlatni azt a TÉVHITET, hogy a fuvarszervező irodák tartják alacsonyan a taxi tarifákat!
Ezt ugyanis a PIAC szabályozza a KERESLET-KÍNÁLAT függvényében!
Egyébként a fuvarszervezési díjakat is a PIAC szabályozza, a VEVŐ taxisok oldala. Ahová a legnagyobb a taxisok áramlása, mert ott tűnnek a legkedvezőbbnek a feltételek, ott a legmagasabb a tagdíj. (lásd City)


A létszám sok, ez a kollegák megállapítása, és ez részben igaz is. Sok azokban az időszakokban, amikor megáll a bolt, mert a potenciális megrendelők valamilyen titokzatos oknál fogva a munkahelyeiken vannak és dolgoznak, nem taxiznak. Ráadásul a korábban ezeket az időszakokat kitöltő ügyintézős fuvarok is jócskán kopnak a futár cégek áldásos tevékenysége folytán. Pedig van közöttünk olyan, aki szereti ezeket a fuvarokat, szívesen teljesíti, és ameddig ő ezzel van elfoglalva, mások nyugodtan nyomkodhatnak a klasszikus taxi fuvarokra.
Kevés a taxi, a reggeli és délutáni csúcsidőszakokban, és nem csupán azért, mert a nagy forgalom megfogja a kocsikat, ez részben ok. Részben ok az is, hogy sokan már nem is dolgoznak ilyenkor, mert a család szállításával vannak elfoglalva, vagy csak a csúcsforgalom elől menekülnek el. (Az éjszakások egy része meg ki sem jön.)
Ez a 22-es csapdája, amikor nincs megrendelés a „tutikban” fürtökben lógnak a taxik, amikor lenne munka, egyszerűen felszívódnak.
Összességében folyamatosan fogy a fővárosi taxisok száma, a szakma átlag életkora pedig nő. Kevés az új, a kezdő taxis, inkább régi visszatérők vannak, akik kipróbálták magukat az élet más területén, de valamiért visszatértek ide.
A „droidok” kategorikus elutasításával én azért óvatosan bánnék, részben azért, mert nem tudhatjuk miért alkalmazott valaki (beszélgetni kell velük és kiderül, hogy mindenkinek más a története) részben azért, mert sok alkalmazott különb szolgáltatást nyújt, mint egyes „vállalkozók”.
Azon pedig megint csak érdemes lenne elgondolkodni, hogy miért nem tud talpon maradni a piacon egy klasszikus értelemben vett, alkalmazottakat foglalkoztató taxitársaság!
A piacra lépés feltételeinek szigorítása jó ötlet, csak az a baj vele, hogy sajnálatos módon automatikusan magával hozza a bent lévők szakmai továbbképzésének szükségességét is.

Emelt díjas telefon manapság a nyereménnyel kecsegető szavazások esetén adható el. A szolgáltatók inkább a kedvezményes tarifás (40-es) vagy az ingyenes (80-as) számmal hirdetik magukat. Realitás akkor egy emelt díjas telefonszám bevezetése? Az utas egyébként ma is kifizeti a tagdíjat (nem egy részét) a fuvardíjban!

A cikkíró sommás összegzése: „Ezt a zenekart még egyelőre én a taxis fizetem, tehát a nótát is én rendelem!”

Erre az érvelésre a hasonlóan tömör válasz csak az lehetne, hogy ebben a városban minimum 13 zenés szórakozóhely van, oda kell betérni, ahol azokat a nótákat húzzák, amik tetszenek!

Az ilyen sarkos válasz helyett én inkább azt javaslom az olvasóknak, mindenki tegye fel magának azt a kérdést, hogy a fuvarszervező irodák nélkül vajon könnyebb lenne-e? Próbáljatok erre reális választ adni magatoknak. A gondolkodáshoz csak annyi segítséget hadd adjak, hogy ’82-ben, amikor a magán taxit engedélyezték, néhány hónap alatt a maszek taxisok két társaságot is szerveztek, pedig senki sem kényszerítette őket!


A szakma válságból kikerülése kizárólag a kollegák kezében van, illetve abban, hogy képesek legyenek azon a tévhiten túllépni, hogy a társaságok vezetői nekik csak rosszat akarhatnak.
Tudomásul kell venni, hogy megváltozott a világ, ma már nem úgy működnek a társaságok mint 15-20 évvel ezelőtt. Az volt a hőskor, szép volt, jó volt. Persze a megszépítő messzeség erejét ne feledjük.
És ismét egy kis lelkiismeret ébresztő: panaszkodunk manapság a kapitalizmus farkastörvényei miatt. De kik is voltak azok, akik a Főtaxi és a Volán Taxi hegemóniáját megtörve kikövetelték a piaci versenyt a taxizásban? Csak nem mi taxisok, amikor feketén kezdtünk taxizni szabadnapjainkon? Jelentkezzen, aki emlékszik a „Felszab” téri taxiállomáson a péntek délutáni taxit váró sorokra, és az odasorjázó szabadnapos taxisokra, akik saját autójukon vitték el a saját kollegáik elől a fuvarokat! Mi voltunk azok is! A piaci verseny a mi jóvoltunkból ma odáig jutott, hogy ezt már talán nem kérjük?
Hát sajnos ez nem így működik. Aki szelet vet, vihart arat! Már nincs visszaút, a kesztyűt fel kell venni, a piacon ma naponta meg kell küzdeni az életben maradásért, taxisnak és taxitársaságnak egyaránt!
EZ A KÖZÖS PONT, AMIN ÉRDEMES LENNE ELGONDOLKODNOTOK NEKTEK, TAXISOKNAK!
Mi legfeljebb segítséget tudunk ahhoz adni, hogy ezt hogyan csináljátok.



Dudás Zoltán




forest95 válasz |       2007.04.13. 15:29:25  (113)
Ehhez nem kell tesztlap! Odamész a kiszemelthez és egy papírral és tollal és megkérdezed tőle, hogy vezet-e statisztikát arról, hogy hány napot és naponként hány órát dolgozik. Következő kérdés az, hogy vezet-e statisztikát arról, hogy mennyi a pénzforgalma és abból tételesen mikor mire mennyit költ.
- öszz bevét
-vállalkozás fenntartás -tagdíj
-járulék, adó
-drosztdíj
-taxióra
-kaukció
-illetékek
-ÚJ AUTÓ
- autó fenntartás -üzemanyag
-szervíz, javítás
-vizsgáztatások
-biztosítások
- NETTÓ JÖVEDELEM

A teljesség igénye nélkül most ennyi jutott eszembe. Lehet, hogy van olyan amit kihagytam.

csogu válasz |       2007.04.13. 14:55:03  (112)
Készítsd el a tesztlapot, én elvégzem a tesztet!

Azt majd meglátjuk:-))


forest95 válasz |       2007.04.13. 14:48:57  (111)
Ricsikém, ezen a harcmezőn mi mindig fegyvertelenül fogunk állni, mert ezen a harcmezőn az egyetlen fegyver a pénz! Az meg nekünk soha nem lesz annyi, mint azoknak akik a vérünket veszik nap, mint nap! Az egyetlen fegyvernek nevezhető valami az egység lenne. De amíg a taxisok nem tanulnak meg vállalkozóként gondolkodni, addig erre semmi esélyünk. Elég lenne csak egy felmérést készíteni, hogy tisztában vannak-e a vállalkozó taxisok, hogy mennyi ráfordított munkaórával mennyi a nettó keresetük. Nem a pénzforgalmuk! A nettó keresetük! Egyáltalán tisztában vannak-e vele mi az a nettó kereset? Szomorú eredmények születnének!

csogu válasz |       2007.04.13. 11:21:41  (110)
Na ez az, ez a te fő "hibád"...erőből akarod megoldani a problémát...az meg MÁR nem működik, ezt kell belátni.

A másik oldalnak meg azt, hogy valóban sz@rban vagyunk itt lent...

...és a kecske káposzta elvén együtt működni...


...de mint mondottam sokkal lejjebb...nincs meg a kényszer a változtatásra...és addig nekünk nem fog változni lényegesen semmi.

...és a kör itt bezárult..ami nem azt jelenti, hogy nekünk itt minden jó, csak így nem lehet tovább lépni.

Kovács Zoltán válasz |       2007.04.13. 11:19:04  (109)
Azért sok embert tudok, akiknek nem tanácsolnám a bajuszunk összeakasztását. Még így fegyvertelenül is, eléggé harapós tudok lenni!

csogu válasz |       2007.04.13. 11:04:22  (108)
Azon mosolygok, hogy most te álltál arra az oldalra, ahonnan én kritizáltalak eddig...vagyis ez mit mutat? Hogy mind a ketten tisztában vagyunk azzal, hogy egyenlőre (és még hosszú ideig) fegyvertelenül állunk a "harcmezőn"...az meg nem okos dolog:-))

Kovács Zoltán válasz |       2007.04.06. 12:35:49  (107)
A te képletedből mindössze az a 3-4000 ember hiányzik, aki ezt a nem befizetést, illetve a címek nem felvételét megtenné! Emlékezz vissza, a tüntetésen 300-an voltunk ott! Miről beszélsz?! Ráadásul, én ezt már 2001 februárjában javasoltam az első cikkemben! Az eredménye is amikormeglett: Összevesztem azzal, akivel addig igen jó viszonyban voltam, majd kicsivel később ki is rúgott! Az én kezemet senkinek sem kell megráznia,az nekem mindíg sokkba került a vállamat veregették! Majd veregessék a tiédet! Gondolom, mondjuk a Surányi Attila biztosan ezt tenné, ha létre jönne a szabadság alatti nem fizetés, amit te a szememre vetettél. Képzeld csak el: vannak 600-an, a tagdíj 64200ft. Ez éves szinten, két hét szabival fejenként majd nem 20.000.000Ft az ő zsebéből! Biztos a keblére ölelne téged, csak minél előbb megvalósuljon! Arról már nem is beszélve, hogy a srácokat nem az a két hét fölöslegesen befizetett díj tartja vissza a nyaralástól! De egy dologban azért igazad van. Én tényleg úgy látom: "A buta taxisnak, tényleg úgy jó minden, ahogy van!" A többit talán inkább személyesen a kúton, mondjuk hétfőn úgy éjfél magasságában. Azért ne később, mert én elalszom.

[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10]  ... [13]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft