[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7] ... [13]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Pont ennyit számítanak a taxisok....
|
|
Most megígérem, hogy holnap innen folytatom.
A holnapok meg csak telnek és telnek....:-))) |
|
Na akkor mégegyszer figyelmesen olvasd el a 153-as bejegyzés (én írtam) utolsó mondatát! |
|
Mi ujság kollega nem dolgozol????????,,,,
|
|
Na , ezt a maximált tarifát sehol se írtad.
Figyelmesen olvastam mégegyszer az írásod.
Azt írtad, hogy a nagy semmire kért el tőled a fényképezőgépszerelő 5000 ft-ot.
Na most akkor, Én is kérhetek az utastól fél órai alkudozás után /minden megkezdett óra/ 5000 ft-ot, és még abból 20% kedvezményt adok este 10 után, és nem viszem sehová?-:))))))))
Egyébként Én éjjel senkinek nem adnék kedvezményt!
Épp elég kedvezmény, hogy hamarabb haza jut, mint nappal, és olcsóbban. |
|
Azt a kedvezményt meg egy egy cég vezetése simán ki tudná harcolni mert ha vmelyik cég vezetö bemenne egy olaj céghez és az adatokat felvázolna hogy 600 auto 8 literes fogyasztással havonta autonként 4000km ide hozok mennyi % ot kapunk |
|
Értem én ezt is, csak nem akarom!!! Ha mennyei állapotok lennének és még a fák is integetnének én akkor sem szeretném, hogy egy nap 40-en csapják be az ajtómat! Engem ez a fajta taxi szolgáltatás nem érdekel. Én minőséget szeretnék nyújtani, de olyan áron is. 220-250Ft/Km, ennyiért már lehet is. Engem is érdekel a gurulóm, de nem szeretnék tömegcikké válni. Ebből a szempontból inkább támogatnám a két féle szolgáltatás, két féle ár verziót. Biztos vannak akiket ez a 160Ft/km, 40 utas/nap érdekel. Ők meg csinálhatnák ezt. |
|
Nem vicc volt csak nem olvastad végig figyelmesen! Miből adnám? A MAXIMÁLT TARIFÁBÓL!!! Az nappal 240ft/km éjjel pedig 336ft/km! És megválogatnám, hogy kinek! Olvass figyelmesebben!!! |
|
Éjszaka adnál 20% kedvezményt, amikor még éjszakai tarifa sincs?
Menj végig nappal a körúton, és utána menj végig éjjel, amikor villognak a lámpák.
Megfogsz döbbenni a különbségtől.
És még abból 20%-ot?
Ez ugye vicc volt?-:))) |
|
A hiba ebben írásban az, hogy én egy ideálisabb helyzetről írtam, te meg magáról a mennyországról:-))
Na, ha jól átgondolod, akkor melyikre van nagyobb esélyünk? Persze mind a ketten tudjuk, hogy egyikre sem, de ha úgy eljátszunk a gondolattal... |
|
Pedig Attus nagyon egyszerű lenne megérteni a dolgot, csak nem figyelsz rám. A múltkor a 4 ezeres keletinél a mostani helyzettel számoltam az összeget. Ezt a 160 ft/km-t meg azzal, amit utána leírtam.
Van különbség, nagyon is... |
|
Én sem!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha admin lennék még ki is moderálnám! Nem tudok rajtad kiigazodni(bár igaz annyira nem is ismerlek)?! A múltkor még a 4e keleti-nyugati melett törtél pálcát, most meg 160-ért járnál! Felezzük meg vagy válasszuk a közönséget.Bár inkább ők válasszanak minket! |
|
Ricsikém én pedig nem szívesen járnék 160ft/km-el!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A 200ft/km-hez kellene párosulnia a 75%-os kihasználtságnak. Minimum! Miután ez alatt járunk nagyon sokat és a kihasználtság is csak 50-60% ha minden jól megy, ezért vannak nehézségeink!
A kedvezményekről meg annyit, hogy elvittem a fényképezőgépem megjavíttatni, de csak azt tudták megállapítani, hogy a javítása többe kerülne, mint amennyit ér a gép. Tehát csak hiba megállapítás volt. Ez kb 1 órát vett igénybe és ezért kellett fizetnem 5000ft-ot (ÖTEZER FORINTOT!!!!!). A szervíz alapterülete kb 10 négyzetméter volt. Egy számítógép és 3 kisméretű műszer volt a felszerelés. A falra nagybetűkkel volt kiírva, hogy rezsi óradíj megkezdett óránként 5000ft. Van 4 ilyen hiba megállapítása egy nap a fószernek és mehet is haza. Még nem javított semmit. Ja, hogy neki ezt a szakmát meg kellett tanulnia! Nekem meg a térképet kell megtanulnom!
A maximált tarifából szívesen adnék kedvezményt nappal max 10%-ot éjjel max 20%-ot, de nagyon megválogatnám, hogy kinek. |
|
JWT, én örömmel járnék a mai napig 160 Ft/ KM-el, AMENNYIBEN:
1, címreérkezéskor azonnal indíthatnám az órát!!!
2, minimum 75%-os lenne a kihasználtságom
3, nem kellene 2 fuvarközött 30 percnél többet várnom.
|
|
[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7] ... [13]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |