FÓRUM - Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?
Fórum » Hírek fórumai » Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?Súgó


123 hozzászólás 9 lapon hozzászólások sorrendje:

[2] [3] [4] [5] [6]  ... [9]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

JWT válasz |       2007.02.16. 17:16:02  (123)
Jaj a Pista bácsit ki hagytam ő a szomszédunk 28éve és képzeld amióta az eszemet tudom pepitás.

JWT válasz |       2007.02.16. 17:09:46  (122)
Szerinted engem a gólya hozott és egyke vagyok?
Képzeld van apukám és bátyám a kereszt tesom is kockás.

Sas882 válasz |       2007.02.16. 16:13:32  (121)
a normális megoldáshoz csak kompromisszumok árán vezet az út.
nem kell mindjárt felboritani az egész rendszert, mert tagadhatatlanul, de évek óta müködik.
Arra kell törekedni, hogy az egész üzleti kapcsolat fair legyen, mindkét fél részéről.
A felfordulás, fejetlenség pont a legnagyobb ellenségünk.

tomajer válasz |       2007.02.16. 13:29:30  (120)
Hmmmm....

Ezen is el kell gondolkozni!:-)))

Kovács Zoltán válasz |       2007.02.16. 11:33:31  (119)
Te, ilyen mondatokat ne használj, mert fogalmad sem lehet róla!

JWT válasz |       2007.02.16. 11:18:24  (118)
DDDDDDDDDDDDDDDDDD

BUFI válasz |       2007.02.16. 11:09:19  (117)
Igen,igen csak Neked már ott probléma van,hogy mit jelent az a szó,hogy gondolkozni!!

tomajer válasz |       2007.02.16. 11:01:05  (116)
Ezen tényleg érdemes elgondolkodni.

--0-- válasz |       2007.02.16. 10:48:43  (115)
elhatározás kérdése. láttunk már nagy cégeket semmivé zsugorodni, aztán a semmiből kicsit nagyra nőni. mindenesetre szerintem azért elgondolkodtató, hogy miért a mai napig az ott dolgozó taxisok tulajdonában lévő city működik a legjobban a normális taxizás kategóriában már hosszú ideje, ráadásul úgy, hogy azt hiszem mindig a legdrágábbak a piacon...

JWT válasz |       2007.02.16. 10:44:55  (114)
Nagy hal kis hal.
TFTSZ a nagy hal aki majd megeszi kis hal???

tomajer válasz |       2007.02.16. 10:40:07  (113)
Hát ez már azért tényleg csak álom kategória.
Hiszen ma a cégek egy kivétellel, ugye magántulajdonban vannak.
Ha le is csökkenne a számuk, az úgy történhetne, hogy a "nagyhal megeszi a kishalat".
Ettől még nem kerülnének vissza a köztulajdonba.

Erre egy esély lenne, ha közösségek alkotnának új cégeket, és valami csoda folytán azok válnának "nagyhallá".
Kicsi rá a remény:-)

tomajer válasz |       2007.02.16. 10:36:48  (112)
Pedig az akkor is egyszemélyes tulajdonban volt.

Leszoktak róla.
Tudják ők a frankót, nem kell már a mi véleményünk:-(
Persze a mi érdekünkben, hiszen egy ilyen gyűlés, csak fölöslegesen kivesz sok sok taxist a munkából, és úgyis csak "anyázás" a vége!

--0-- válasz |       2007.02.16. 10:24:34  (111)
félreértetted. csak szerintem fordítva ülünk a lovon. anno a 80-as években a saját szempontjainknak megfelelően alakítottuk a legtöbb céget. azután csúsztak át észrevétlenül egyszemélyes tulajdonba. voltam én még anno rádiótaxi közgyűlésen is...

JWT válasz |       2007.02.16. 10:13:48  (110)
Végül is akkor téged a tagdíj a tarifa a létszám a tiltások az etikai szabályok nem is izgatnak. De jó neked.

--0-- válasz |       2007.02.16. 10:05:30  (109)
végülis ez egy taxis portál, nem fuvarszervező. gondoljuk már végig, mi is a mi érdekünk? nekem nem szempont, hogy pár telszám tulajdonos miből él meg, és hogyan.

[2] [3] [4] [5] [6]  ... [9]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft