[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Sajnos ezt most nem értem talán fáradt vagyok!
Nem bántalak Isten ments!
Csak az a bajom , hogy itt nagyon okosan és egyoldalúan gondolkodva beszélnek! Mondom nézzük meg mobilok kikapcs!Nézzük meg mennyire lendűlne be nézzük meg kinek mennyit is kéne ebben az esetben fizetni!!
Játszunk egy kicsit a gondolatával de csak igazságosan és ne izomból! |
|
Pali!
Te vmt. nagyon félre értettél. Én nem a lenyúlásról, hanem a zsebemről beszéltem.
61. beírásom /a személyeskedő részt kizárva/, neked is szól.
Ha nálunk is bevezetnék a címarányos tagdíjat, akkor én 67500 ft-ig ingyen dolgoznék.
Te adnál nekem ennyi kedvezményt, hogy havi 45 címmel többet vegyek fel?
|
|
„Olyan barom, nincs aki, nem vesz föl több címet azért, mert ki kell érte fizetnie x összeget.”
Hidd el, van. Nálunk 175 címet kötelező volt felvenni /most jelenleg ugyan pauza/, de ha visszajön, akkor a ti elméletekhez képest nekem 45x300=13.500 ft-tal több tagdíjat kéne fizetnem.
Számolj:
Ahhoz, hogy én nettóban 13.500 ft-ot kifizessek ahhoz bruttó 67.500 ft-ot kell keresnem.
67.500 : 45= 1500 ft
Ennyinek kell lennie minden fuvarnak, hogy 0 szaldós legyek.
Tehát ingyen dolgozok, eddig az összegig.
Megéri? Gondolkozz!
Több mint 2x-esét fizessem a jelenlegi tagdíjnak?
Az egész cég lehúzhatná a rolót, ha ezt nálunk bevezetnék.
Egyébként nem érzem magam lábtörlőnek, hogy állandóan kritizálj.
Akik átjönnének hozzánk, azoknak kötelező minden 2. hétvégén dolgozni, és 175 címet felvenni. Hányan tolongálnának a Te elméleted szerint.
Úgyhogy a saját portálod előtt söpörj, és ne olyanba köss bele, akinek más a véleménye, mint a tied.
Én a Te véleményedet tiszteletben tartom, akkor elvárhatom fordítva is.
Nem tudod ki vagyok, most már remélem tudod melyik cégnél, és legközelebb nem esel nekem.
Én a saját szempontom szerint vélekedek, még ha neked fáj is.
Nekem meg az, amit Te írsz nekem.
Mi soha nem leszünk közös nevezőn, de azért tartsuk tiszteletben egymást. Jó?
Ez nem a reptéri topic.
|
|
pontosan, s biztos nem lennél egyedül
de ugy már nem megy, hogy 54000 + xezer a kocsira is.
csogu
engem nem érdekel, hogy havi mennyi cim van egy cégnél, az érdekel, hogy ebből mennyi "jut" nekem, mert ez a lényeg, s ezután fizetnék is. |
|
Jaja! Ez esetben még váltanék is....:-) |
|
Tegnapi info: 74 ezer
De ezt még kiszámolni is komolytalan. Tényleg van a hónap minden percében szerinted átlagosan 1.71 cím?:-))
|
|
Igen, szerintem nem valósak a cégek adatai.
Ez a véleményem.
Vegyük az egyik nagy céget, mondjuk a 6x6-ot.
Az a hír járja, hoyg 120 ezer címük van.
Na számoljunk egy kicsit.
30 napos hónapban van 43200 perc. A 120 ezres címmennyiség azt jelenti, hogy percenként 3 címet kell kiadniuk. A hónap minden egyes napján, a nap minden percében. Ezt van aki elhiszi?? |
|
nem kell hozzá diploma, hogy kiderüljön mit akarsz kihozni:)
amit az álarcos leirt csak elmélet, a gyakorlatban a cégeknél nincs ennyi cim/fuvar, ezért a bevételük jóval kevesebb lenne mint most.
a januári 79 felvett cim nem a véletlen műve.
1 órákat ülni, néha még többet is, ugy, hogy nem is nyomsz semmire, igencsak rombolja az átlagot(is).
Biztos ez a demokratikus, lásd lentebb by gore001. |
|
Friss vagyok, üde, mint a sárkány lehelete:-) |
|
Sas - azért te, mert te vagy itt:-) - nálatok szerinted mennyi cím van egy hónapban? De más is mondhatja....akarok valamit ebből kihozni, kérdezni, csak előbb erre válaszoljatok. |
|
a levezetésemben ott az "A" kategóriás autód lizingdijja:)
54000- 30800= 23200 |
|
KIA Clarus, az sem német gyártmány.
220 LE 2500 köbcenti. Hűtött fékek, turbulens hidraulika.
Minden 3 perc:-)) |
|
Verfabriiiiik??? Már nem a délkoreai a menő?...jövő? DDD |
|
[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |