FÓRUM - Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?
Fórum » Hírek fórumai » Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?Súgó


123 hozzászólás 9 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7]  ... [9]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

JWT válasz |       2007.02.16. 09:55:13  (108)
Azok a régi szép idők ég veled.

--0-- válasz |       2007.02.16. 09:54:54  (107)
ha már játszunk: legfeljebb három, de szövetkezeti formában, saját magunk által választott (visszahívható) vezetéssel, közgyűlési, a többség véleményének megfelelő döntésekkel?

tomajer válasz |       2007.02.16. 09:20:31  (106)
Egy cég még roszabb lenne, mint a mostani helyzet!

Na de mondjuk három?

tomajer válasz |       2007.02.16. 09:19:14  (105)
Pontosan tudom mire gondolt. (vagyis dehogy, néha még ő sem tudja)

Arra válaszoltam, amit írt:-)))

nemkar válasz |       2007.02.16. 09:18:56  (104)
Hát persze, hogy nincs.
Régen is csak egy cég volt.
Monopol helyzet, ő diktált a piacon.
Nem volt egymás alá igégetése, aranykártya, nyugdíjas bérlet, BKV jegy.
Egy tarifa volt. Fix tarifa.
Visszasírjuk?

--0-- válasz |       2007.02.16. 08:56:02  (103)
lehet, hogy egyszerűen nincs szükség ennyi fuvarközvetítő cégre? egy taxisnak indifferens, hogy milyen módon jut a számára szükséges fuvarmennyiséghez.
picit túldimenzionáljuk a telefonszámtulajdonosok jelentőségét!

Csumi válasz |       2007.02.16. 08:45:38  (102)
"Nos én most is azt gondolom , hogy ha ki lenne minden szolgáltató csak két napra kapcsolva akkor egyetlen Taxi cég sem tudna még kétszer annyi csatornán sem kiadni az emmiatt megnövekedett címmennyiséget!!-"

Ha így gondolta volna, a cégeknek nem+, hanem- címmennyiséggel kéne számolni, így ez a hozzászólás így értelmetlen lenne. Hidd el, hogy arra gondolt, amit írtam..(hogy akollegák mobiljaira, és a lenyúltak ismételt cégeknél való megjelenésére gondolt, csak "elfogalmazta" magát...)

--0-- válasz |       2007.02.16. 08:39:03  (101)
esetedben ki I.Jakab? III.Fülöpről már nem is kérdezlek...

GuyFawkes válasz |       2007.02.16. 07:54:31  (100)
Tisztelt Fuvarszervezők!

Az utolsó utáni pillanatban vagytok egy tisztességes és korrekt együttműködés kialakításához! Ideje ,hogy komolyan vegyétek azokat, akikből elsődlegesen éltek!

Saját jólfelfogott érdeketek , hogy megbízóitok (akik a fuvarszerzésért fizetnek -pillanatnyilag igazságtalanul sokat!) a továbbiakban is megbízzanak benneteket!

Ennek pedig feltétele ,hogy a megbízóitokat súlytó inkorrekt szabályzásokat /a megbízó érdekeit és lehetőségeit szem előtt tartva/ sürgősen eltöröljétek vagy módosítsátok!

A jelenlegi felállásban egy végtelenül egyoldalú rendszerben a tartalékait éli fel a taxisok nagyrésze miközben ti újabb kedvezményeket adtok a kedvezményekből!

Eddig ! S ne tovább !

Az ország politikusaihoz hasonlóan úgy hoztatok döntéseket „törvényeket” ,hogy azok rátok nem vonatkoztak így felmérni sem tudjátok valójában mit okoztatok!

Ha azt gondoljátok ,hogy csak üres fecsegés vagy nyafogás hamarosan meg fogjátok tapasztalni milyen az amikor sok száz embernek nincs már vesztenivalója!

Vizsgáljátok felül a rendszert és a taxisokkal közösen alakítsátok ki azt!
(Rengeteg jó ötletet olvashattok itt a fórumon is !)

Segítsetek a taxisoknak , hogy ők is segíthessenek nektek!

Egész családok lesznek hálásak érte és igazán jó érzés lesz !

A színes papírcsíkok nem adnak ilyet ! Azok csak elvesznek tőletek….. Minél több van belőle annál többet…

„Még kér a nép , most adjatok neki !...”


inzert válasz |       2007.02.16. 00:47:47  (99)
megprobálom elmagyarázni h mire gondoltam a változtatással kapcsolatban.
szóval én vagyok olyan elvetemült hogy azt feltételeztem az előző írásban hogy ha egyszer odakerülne a sor hogy a tagdíjjat nem egyformán fizetjük hanem a felvett címek arányában akkor lenne az a változás amire utaltam. azt hogy ki fogja a céget irányítani arra én még véletlenül sem szerettem volna utalni.
amúgy nem bántottál meg.

nemkar válasz |       2007.02.15. 19:13:51  (98)
Bocsi, semmi szándékom mrgbántani téged, de nem tudom értelmezni, amit írsz.
Milyen változtatásra kerülne sor?
Akik kevés címet vesznek fel, azok fogják majd a céget írányítani?
Na, ne.
Ezt Ten magad se gongolod komolyan.?

nemkar válasz |       2007.02.15. 19:01:25  (97)
Na, azzal a 2-3 óránkénti, címmel pont jó is vagy.
Te teljesítetted a rervet.
Napi 3-4 ó munka, a többi szórakozás.

tomajer válasz |       2007.02.15. 18:01:35  (96)
Arra már előbb válaszoltam.
Itt viszont ezt a szolgáltatók teljes leállásával álmodta meg:-)))

"góré001 válasz | 2007.02.14. 19:33:40 (71)

mi van a mobilokkal? miért lennének kikapcsolva?

Nos én most is azt gondolom , hogy ha ki lenne minden szolgáltató csak két napra kapcsolva akkor egyetlen Taxi cég sem tudna még kétszer annyi csatornán sem kiadni az emmiatt megnövekedett címmennyiséget!!- ebben bíztos lehetsz!
Előzmény: Sas882 2007-02-14 19:03:15 (67)


Így viszont többet nyernénk, mint vesztenénk!

Csumi válasz |       2007.02.15. 17:35:45  (95)
Nem hinném, hogy nálad lenne....Én sem veszek fel pacsis címet....pacsizok épp eleget hó végén...

Csumi válasz |       2007.02.15. 17:32:18  (94)
Nem értetted afelvetés lényegét.. A Pali nem erre gondolt, hanem, hogy ataxisnál ne csörögjön 2 napig a mobil, és a lenyúltak is a cégeknél lennének kénytelenek rendelni, miután nem érik el a "saját taxisukat"....

[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7]  ... [9]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft