1 [2] [3] [4] [5] [6] ... [14]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Na, ez jól megdöglött. Már a szokásos próbautasok sincsenek? Az átlag 1200-1500 forintos fuvarokkal, a kamu sztorikkal, meg a szigorúan elvitt nyugtákkal? |
A múltkor beült hozzám egy 56-os hazánk, elszakadt fia, hogy ő Óbudán a tengerész utcából disszidált, és most fel nem ismeri a környéket. Ezzel azt akarom mondani, hogy bármkor kérhetnek taxit a Tolbuhin krt. és a Szamuely sarkára. Vagy annak idején volt a kiskörút, a nagykörút és a Hungária körút, hidtól-hídíg. |
|
Tehát 5, azaz öt címmel kínált meg a rendszer, kb. 1 hónap alatt. Az 5 rendelésből, négynek én voltam az "újdonság". De megvoltak elégedve az alkalmazással, mert látták hogy mikor fordulok be az utcájukba é tudták milyen autót keressenek. |
|
Akkor nekem is feldobta kétszer. Másodjára el is tudtam fogadni, hogy nyomom az igent. De jött is a válasz: egy másik taxis elfogadta a címet. Bevásároltam a Tescóban és elhelyezkedtem a Babér droszton. Ez lehetett 40-70 perc között, mikor kapok egy címet: 13.Váci út 191. Gyanús volt, ezért felhívtam: a Tél utcában állt a Sparral szemben, szerinte a 191 busz megállójában. Statisztika: Eddig 7 címet vettem fel. Kettő megégés, a többi hozta az átlagot: vagyis kb.: 2300 Ft/per kanyar, levonva a jutalékot. Amiből egy nyolcórás műszakban, 8-9 db elég is lenne. |
|
Igen. Ezzel csak az a baj, hogy Budapest nem Bécs. Én kipróbáltam már másik app-ot is. Mindegyikkel az a baj hogy nincs rendelés. A másiknál is a készítőt vittem. Itt is pár megrendelő van. Ma például 3 megrendelés jött le nálam. Ebből 2 ugyanattól a személytől. De egyébként, hogy lehet úgy taxit rendelni hogy Hungária körút? |
|
Az a gond, legalábbis amit én tapasztaltam eddig, hogy rendszerint nagyon távoli címeket dobál, akár a város egyik végéből a másik végébe is kínál megrendeléseket. Ebből is adódhat a teljesítetlen fuvarok többsége... |
|
Aha... Na, ez mondjuk egy érdekes manőver. Simán el tudom képzelni, hogy bizonyos távolságon belül MINDENKINEK elküldik a címet, ezzel két legyet ütnek egy csapásra.
Egyrészt több taxis azt látja, hogy vannak címek, másrészt az utasért biztosan elmegy valaki. Csak ilyenkor van bukta.:)
Ez nem hiszem, hogy jót tenne a cég megítélésének... |
|
Érzek én ebben a történetben némi ellentmondást...
A kollégák állítják, hogy nem kapnak címeket, ti állítjátok, hogy nem fogadják el, nem teljesítenek, csak 10%-ban.
Úgy érzem, itt valaki kamuzik.:)
Most akkor vannak címek, csak nem viszi el őket senki? Ha így van, miért lehet ez? A taxis nem akar pénzt keresni?:D
Ha meg nincsenek címek, miért várjátok, hogy a taxisok tóduljanak hozzátok?
Nem tudom mennyire vagytok tisztában a taxislélek nem túl bonyolult rejtelmeivel, de a taxis oda megy, ahol munkát kap. Ennyire egyszerű ez. |
|
Bécsben például kiválóan működnek. Napi 3-4 fuvart is kapnak róla a taxisok. |
|
Az éjjel dobott egy címet (váci út 191), elfogadtam, mielőtt odaértem volna, hívom az utast hogy elölről vagy hátulról álljak-e meg, erre közli hogy ő most szállt be a taxiba, de odaadta a telefont a kollégának, akivel tisztáztuk a helyzetet és kiderült hogy mindketten megkaptuk a rendelést, csak ő ért oda előbb.
Érdemes lenne a hiba okát feltárni, és javítani... |
Nálam elég sokat ment. Nem sok sikerrel.
Ezekkel az applikációkkal csak az a baj, hogy kevés magán megrendelő van, Sajnos a fuvarok többsége szerződéses. És ők nem rendelnek ilyen olyan applikácíoval. Szerintem ezek az app-ok nem sok sikert hoznak.76 |
|
Szervusztok! Hadd reagáljak egyszerre több véleményre is. Előre elnézést, hosszabb leszek, mint egy ilyen fórumon illik.
Szerződés kötés
Az indulás óta törekszünk arra, hogy személyes kapcsolatunk legyen minden érdeklődő ill. a rendszer használó taxissal. Eredetileg a belépés feltételének a személyes kapcsolatfelvételt (kézfogás, taxisengedély bemutatása, ideális fotó a taxisról, a járműről, oktatás az alkalmazás használatáról). Aztán fokozatosan lejjebb adtuk az igényeinket, mert nem adtátok egymásnak a kilincset az irodánkban. Fontos tudnotok: nagyon szeretnénk egyedi szerződést kötni Veletek, én sem vagyok híve annak, hogy csak az ÁSZF írja le az együttműködés kereteit. Szóval várunk mindenkit. kössünk egyedi szerződést, kölcsönösen vállaljunk kötelezettségeket. Mi ebben leírjuk azt, hogy tagdíj nincs a TaxiQuick-ben, leírjuk azt, hogy meddig vállaljuk a nettó 200 Ft-os rendelésenkénti díjat stb. Szóval tárt karokkal várunk mindenkit, aki szerződni szeretne.
Díjemelés, tagdíj
Ugyan az előző részben kitértem erre, de külön is hadd hangsúlyozzam: nincs, nem is lesz a TaxiQuickben tagdíj. Nem vagyunk fuvarszervezők, egy szoftvert biztosítunk, amelynek az eseti használatáért nettó 200 Ft díjat kérünk. Ebben az iparágban (IT felhő alapú szolgáltatások) nem igazán szokott a használati díj emelkedni. Az általunk használt erőforrások jellemzően egyre olcsóbbak lesznek. Persze ezzel nem azt szeretném ígérni, hogy 2038-ban is 200 Ft lesz egy rendelés. De a következő 2-3 évben egészen biztosan nem tervezünk emelést. Az látszik, hogy elég erős "nyomulás" lesz ezen a piacon, nagyon sok minden fog megváltozni a következő 2-3 évben, egy nagyon komoly paradigma váltás (elnézést az idegen kifejezés miatt, de nem tudok rá jobbat) előtt áll az egész terület.
Uber, SharingCar
Szóval paradigma váltás ;) Itt vannak a belátható távolságon (pár hónapon) belül olyan nagyon erős megoldások, mint az Uber és a SharingCar. Ezek simán bedarálják azokat a piacokat, amelyeket megcéloznak. Az gondolom egyértelmű, hogy nem a taxisok partnerei lesznek, érkezésük Számotokra finoman szólva nem előnyös. Amennyiben Budapesten ezek megjelenéséig nem kerül rá egy-két mobil app minden rendszeresen vagy eseti jelleggel taxizó telefonjára, akkor gyakorlatilag feltett kézzel várja a budapesti taxis társadalom az Uber ill. a SharingCar érkezését. Az tisztán látszik a londoni példán is, hogy erőből (tüntetések, rendeletek), nem lehet ezeket megszorítani (szerintem). A mai világ annyira online, hogy sok minden éppen a visszájára sül el. Szóval szerintem egyetlen megoldás van: felkészülni az érkezésükre. És itt érkeztünk el a következő bekezdésemhez.
Hogyan tovább
Mi a TaxiQuick-ben szeretnénk továbblépni az utas oldal megnyerésében. Azonban addig ezt nem tehetjük, amíg a beérkező rendeléseknek legalább a 90%-át nem tudjuk teljesíteni. Most ettől nagyon messze vagyunk, ennek egyetlen oka van: kevés taxis használja a TaxiQuick-et. Mit kérünk tehát Tőletek? 60 napot. 60 napig használjátok a TaxiQuick-et folyamatosan és rendszeresen. Számotokra ez egyetlen fix költséget jelent: a mobilnet díját. Amint azt látjuk, hogy a meglévő fuvarokat teljesítjük, azonnal képünk tovább és reményeink szerint őszre egy erős mobil piac kialakulhat. Ehhez maximálisan partnerek vagyunk, most ugyan nem lájátok, de kinyújtottam kézfogásra Felétek a kezemet ;)
Üdvözlettel: TaxiQuick |
Iphone! Ráadásul új. Van ott pénz nem kevés! :D |
|
Használnám. Csak nem tudom. Új iPhone-om van, ezen nem fut. Nem veszek ezért még egy telefont, még egy kártyát, még egy internet előfizetést.
|
|
Szevasztok!
Ígéretem szerint megosztom tegnapi tapasztalataimat a taxiquick-el kapcsolatban.
Talán a legfontosabb információ az, hogy Ők nem egy fuvarszervező cég hanem "csak" informatikai fejlesztéssel foglalkoznak. Szóba került a fuvaronként nettó 200 Ft.-os díj, de mivel nem fuvarszervező cég így szoftver bérleti díjat számítanak fel, nem kötnek szerződést.Ha valaki sokallja a fentebb említett összeget nyugodtan ki lehet lépni. Sok regisztrált utassal rendelkeznek de a megrendelések egy része nincsen teljesítve. A taxi cégek által használt alkalmazások nem nyújtják azt az utas oldali felhasználóélményt mint a taxiquick. A fejlesztők nagy hangsúlyt fordítanak a taxisok véleményére, tapasztalataira és az utasok észrevételeire. Nem rémtörténeteket kitalálni, fikázni hanem használni kell.
Jó melót mindenkinek! |
1 [2] [3] [4] [5] [6] ... [14]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |