Fórum » Droszt Híradó » TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-) | Súgó |
[1] ... [48] [49] [50] [51] 52 [53] [54] [55] [56]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Nagy okosság. Ártörvény módosítása kb. 3 év. Mondjuk addig lehet húzni a rendelettervezetet:) |
|
A fix tarifa baromság.
:(
Minimum kéne. |
|
„ csak az egyik vezető
fuvarszervező szövetkezetnek előnyös a többinek
hátrányos”
Pontosítsunk...
A budapest taxinak hátrányos, mert elveszti a maradék megrendelőit is...
Jaaaa, melyik a másik fuvarszervező szövetkezet? :o
|
Látod Gábor, hogy nem ismernek?:-)
Cicvarek!
Dióslaki Gábor, a Budapest Taxi újdonsült tulajdonosa, aki berobbant ebbe a szakmába, és rögtön kioktatott mindenkit, hogy hülye hozzá....
Piacvezető Budapest Taxit álmodott.... azóta sikerült elérnie, hogy a befizetők létszáma megfeleződött, a húsz százalékkal lecsökkentett tarifa ellenére:-)
Éljen a 159.-/Km-es tarifa!
Le a fix tarifával!
Kocsiban ülök, nincs energiám minden infót linkkel alátámasztani... erre van a kereső, használd bátran:-) |
|
Tomajer !
Segíts nekem ki az a Dioslaky akiről írkáltok itt. |
|
De hogy megelőzzük az ügyvédek telefonálgatását, ... :-) |
|
Kedves Gábor!
Én annyira független vagyok, hogy megtehetem, hogy ezt nem teszem meg... ha érted?!? :-)
Tudod, ahogy egy klasszikus mondá: A krumplileves, legyen krumplileves. |
|
Kedves Gábor!
Mivel nemrég kerültél csak ide ebbe a szakmába, még nem tudod, hogy itt nagyon fontos, hogy ki vagy, és ki ismer.... merthogy mindenkit ismerünk.... aki számít, annak van múltja, jelene. Neked nincs.
Lehet itt játszani a nagyképű, lepattintós csávót, de az kevés lesz:-)
|
|
Kedves Tamás!
Mint e lapnak független szerkesztője, végtelenül megtisztelnél függetlenségeddel és azzal, ha a Dióslaky Gábor nevét levennéd az Általad -KÉRETLENÜL- átkeresztelt topic nyitási cím mellől.
A pártatlan vélemény nyílvánítás nevében:Köszönjük! |
Kedves Tamás!
Nem harcolni jöttem, ezért nem is fogok.
A választ megadtam, hogy TE -személyedben- mit kezdesz vele,az egy dolog. Másnak,hogy ez mit jelent az meg egy másik dolog.
Az hogy nem ismersz,az sem baj,hiszen nagy a világ.Ismernek sokan mások.
A tarifa kérdéshez még egy gondolta. A fix tarifa nem csak a Bp taxinak hátrányos,hanem,hogy pontos legyek, csak az egyik vezető fuvarszervező szövetkezetnek előnyös a többinek hátrányos,főleg az alkuban benne szereplő egyéb változtatás. Ezt is csak az érdekek mozgatták.
Még egy apró észrevétel. Civil mozgalom és nem Budapest taxi mozgalom. Kérlek ezt ne keverjük össze,s nem is érdemes erről többet beszélni.
Kívánok mindenkinek szép áldott húsvéti ünnepet.
sziasztok |
|
Hát ez gyenge volt:-)
Konkrétan semmire se válaszoltál.....
Tudod taxisok között sokat mond, a hol dolgozol, hanyas vagy, hol dolgoztál eddig, mutasd az arcod, hátha ismerlek a drosztról.. stb bemutatkozás. A neved, nem mond semmit. A hivatalos papírokat meg lesz@rjuk!
Amit pillanatnyilag felvázoltál mint célotokat, azt annyiban tudom összefoglalni, hogy megpróbáljátok elérni, hogy a rendeletbe ne kerüljön bele a fix tarifa, mert az a Budapest taxinak hátrányos.
Pontosan tudjátok, hogy a szigorítások már nem állíthatóak meg... ez a gépezet beindult... itt már csak kialkudni lehet olyasmit, ami nekünk is jó. Pl. FIX TARIFA.
Nna ezt szeretnétek ti megakadályozni!!!
Értem.
Ha taxis vagy, akkor csak gratulálni tudok... ha Dióslaki vagy személyesen, akkor pláne! :-)
Előre a taxisok megmentéséért. Éljen a 159.-/Km -es tarifa!!! |
|
Kedves Tamás!
Köszönöm a reflektálásodat.
Az elején kezdem. A honlapunkon,mely hamarosan a saját domain nevén fog működni (www.tim2012.hu) pontosan az első oldalon ott van,hogy kik vagyunk és ott az alapító neve, a kapcsolat menüpontban az előfizetéses telefonszáma és elérhetősége.
Egyenlőre mint civil mozgalom,nincs közszemlére tehető egyéb iratunk.Említettem,bejegyzés alatt állunk. Igérem,amint ezt a Fővárosi Bíróság.
eszközli közszemlére fogjuk bocsájtani.
A további kérdésed,hogy kik vagyunk és honnan jöttünk a válasz szintén benne van a feljebb leírt sorokban. Alapítóként több évtized taxis múlttal rendelkezem. Társaim közül a legfiatalabb is 23 év taxis múlttal rendelkezik. Főállásban taxizunk,az utcán dolgozunk és abból is szeretnénk megélni.
Következő kérdésed az ingyenességre vonatkozik.
Sokszor végig kellett hallgatnom azon agitációkat, melyet a TGFSZ tett meg -sajnos- sikertelenül,mert a vége mindig az volt,hogy ..."majd akkor fizetek,ha felmutattok eredményt..." Mi ezt kívánjuk elkerülni. Ezért ingyenes a csatlakozás és az is marad.
A szervezet létrehozását saját erőből finanszírozzuk. A megjelenés saját fejlesztésű, a Bírósági bejegyzés előkészítését magunk végezzük. A bejegyzés 2x 1500ft-ba kerül. Az adószám kiváltása és a könyvelés technika a saját könyvelésünkben megoldott lesz.
Az üzemeltetési költségeink -egyenlőre- alacsonyak. Az aláírás gyűjtő ívet magunk szerkesztjük és nyomtatjuk. A nyomtatónk egy régi canon BJ250 amibe a tintapatron 560ft ba kerül.Ezzel dolgozunk egyenlőre.
Belátható,hogy nincsenek költségeink.Nem bérlünk irodát, székhelyet,non profit szervezet leszünk,így házipénztárt sem kell üzemeltetnünk.
Koncentrálhatunk arra,amit el szeretnénk érni.
Remélem ezzel a kérdésedre tudtam választ adni.
Leveled utolsó részére azt szeretném megosztani Veled,hogy azok akik az aláírásgyűjtő ívet aláírták már azok között volt -elmondása alapján- TGFSZ tag. Sajnálatos,hogy annak a szervezetnek és a Metál Zoli által képviselt vonalnak az eddigi munkájában olyan érdemi - a szakmánkat jelentősen sújtó- hátrányos alku helyzetben köttetett eredményei vannak,amivel immáron nagyon sokan nem tudunk egyet érteni.
Mivel azon tárgyalások már jelentősen előrehaladott állapotban,sőt megegyezési fázisban vannak,így a változtatásra egyetlen reális esély maradt, az ésszerű irányvonalat akaró és -segítségetekkel- mutató:ELLENZÉK.
Belátható,hogy nem kell ágálni ésszerű dolgok ellen,de amikor az válik nyílvánvalóvá,hogy elsődlegesen a tarifális kérdés "igazítására" van kihegyezve az egyezség, mert ez kedvezően befolyásolná egyik vezető piaci cég fuvarszám megtartásának az esélyeit egy un."egyenlő" piaci versenyben, akkor nem mehetünk el szemrebbenés nélkül a "gyalogáldozatot" képviselő és jelenleg is teher viselő kb 2000(kétezer) -becsült érték- taxis további sorsa mellett,akinek az új szabályozás a jelenlegi életének a visszafordíthatatlan felborulásához és életkörülményeinek jelentős leromlásához, ellehetetlenüléséhez,munka és kereset nélküliséghez vezetne.
Nem kívánjuk kioltani az eddigi jó irányú kezdeményezést, csupán ki kívánjuk iktatni a -tagság- akarata általi nem kívánatos változások bevezetését.
Köszönöm mindenkinek.
|
|
Most kicsit te nézel úgy ki mint aki nagyon nagyon naiv. De persze tudjuk, hogy nem vagy az.
Mihez is kérhet Dióslaki Gábor, a Budapest Taxi tulajdonosa támogatást? Mi is lehet az érdeke, a célja?
Háát vazze... el se tudom képzelni. Alig várom, hogy leírja ide! :-)))
Nem akarok most iderittyenteni egy "Dióslaki eddigi tettei a taxisokért" c. szösszenetet, mert szerintem aki követte az eseményeket tudja... te is. |
|
Én meg megvárom, hogy mihez kér felhatalmazást Dióslaki.
Ha tetszik, megadom neki, he meg nem, akkor nem.
A TGFSZ-ről meg már tudom, hogy nem. |
|
Újra jelezném csendesen.
Én nem vagyok a TGFSZ.
Mint tudjuk, még az információs csatornáid is jobbak feléjük, mint az enyémek :-)
De ettől még én mindig őket tartom a taxisok képviselőinek.... és nem Dióslaki Gábort, vagy téged.
Hogy időnként van rajtuk mit rugdosni, az tény. |
|
[1] ... [48] [49] [50] [51] 52 [53] [54] [55] [56]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |