FÓRUM - Discont Taxi
Fórum » Droszt Híradó » Discont TaxiSúgó


180 hozzászólás 12 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7]  ... [12]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

Bántelki Lajos válasz |       2010.07.02. 19:56:19  (165)
Szia! Nem tudom, hogy ki vagy ( bocs ). Nem szívesen hívok fel olyan számot, amely mögött nem biztos, hogy az van, aki. A telszámom ismert, ha gondolod hívjál fel. Azért, leírom: 06-20-529-8000

Köszönöm!

Anti válasz |       2010.07.02. 12:51:40  (164)
Szia Bántelki Lajos gondolom még emlékszel rám,a délibe találkoztunk,(egy kis segítség)
Örömmel látom hogy még vagy a szakmának,és új ötletekkel is elő tudsz állni.
Én már 4 éve nem taxizom,bár most 2-3 hónapra vissza állnék,ha tudsz segíteni léci hívj fel.Előre is köszi 70-344-71-74

Bántelki Lajos válasz |       2010.02.01. 14:29:11  (163)
Sziasztok!

Az elmúl 2 napban komoly telefon forgalmat bonyolítottunk le, leginkább a taxis kollégák érdeklődése/i/ miatt.
Sajnos, nem mindig voltam elérhető, ( én is dolgozom és utassal… ) ezért leírok néhány, szerintem egyértelmű dolgot.

Annál is inkább, mert itt elég sok találgatás volt az elmúlt hetekben, ezért öntsünk tiszta vizet a pohárba.

Tagdíj…:

Nincs, nem is lesz, reklám hozzájárulási díj van ( lesz ) a bevétel mindössze 6 % -a. Február, Március hónapokban 0 FT!
Én szorgalmazom, hogy 999 Ft –ig 0 Ft legyen a későbbiekben.
A díjat előre kell fizetni ( amennyit Te gondolsz ) és addig kapod a címeket, míg az 0 Ft –ra nem fut!.

Nincs kaució, nincs belépési díj, nincs urh, nincs 2, 3, 5 perces címre érkezési idő.

Tarifa…..

A legkényesebb kérdés, tudom. Mielőtt leharapnátok a fejem, nem én találtam ki! De szívesen azonosulnék vele és teszem is, mert jó ötletnek tartom!!
Persze, a mértékkel, az összegekkel már nem annyira vagyok békülékeny, de ( ha nagyon nem lesz jó ) alakítsunk rajta! Áll a zászló !

Mondhattunk volna mi is, 150, 160 Ft –os tarifát!
De, ilyen már van! Ha az a cél, hogy csináljunk valami mást, újat, akkor ez a ( transzfer ) a megoldás!
Átlátható, bizalomkeltő és utas ” csináló „. Itt most nem feltétlen arra gondolok, hogy már cégektől átjön!

Miért……

Itt és más fórumokon sokan megfogalmaztátok, fogalmaztuk, hogy milyen társaság lenne a jó:

Cím alapján fizetni, a meglévő címmennyiséghez igazodva bővíteni a létszámot, olyan kollégák ne nyerhessenek felvételt akiket más társaságtól kirúgtak, mindenben mi döntsünk, stb. Én azért még hozzátenném a nyelvtudást!

Tessék, itt van! Lehet élni a lehetőséggel!

Hiú ábránd abban reménykedni, hogy minimum tarifa, létszámcsökkentés, stb lesz.
Nem lesz. És utas sem lesz több. Sajnos!

Viszont, mi vagyunk, az adósságaink vannak, a családunknak enni kell adni, a rezsit ki kell fizetni, az autót meg kell javítani, stb.

Nem mondom, hogy a 700 FT / kerület a megoldás!
Tudom, hogy drága az üzemanyag! Tudom, hogy a kenyér sem olcsóbb! Úgy, mint nektek, természetesen, nekem sem! Alakítsuk hát ki, mi ezt a dolgot! Ha nem leszünk többen, mint 2 - 300 fő, akkor annyian!
A rendszer áll!

A rendszerünk……

Olyan számítógép programmal rendelkezünk, melyre a világ bármely pontján ( max 70 állomással > telefonkezelői programmal ) fel lehet csatlakozni.
A program, a kollégák bejelentkezései ( időpont ) és a bevitt tulajdonságai ( kombi, légkondi, stb ) alapján szűri, adja ki a rendeléseket.
1 rendelést feldolgozni, kiadni, cca 15 mp! Szerintem, 1 hagyományos cégnél a visszaigazolás több időt vesz igénybe.

Bejelentkezési alapon dolgozunk. Van 16 droszt. Minden drosztnak külön mobil száma van. Kolléga megérkezésekor felhívja a számot, az bontja a vonalat és bejelentkezteti a taxist. A bejelentkezésről sms –t küld a pozícióval ( 1, 2, 3 . a droszton ).

Címkiadás…..

Az adatok felvételekor megadhatod, hogy 700 FT –nál 2 km, 1400 Ft –nál 5 km, 2700 Ft –nál 8 km –t vagy hajlandó a címre menni üresen.
Rendszerünk, ebben az esetben a következő ( kritériumoknak megfelelő )taxist választja.

A címeket sms –ben továbbítjuk. A taxistól visszaigazolásra nincs szükség, mert rendszerünk kijelzi ( pirossal ) ha nem kaptad meg a címet. Viszont, ha átment ( zölddel ) jelzi azt.

A címre érkezést szintén telefonhívással jelezzük. Rendszerünk veszi, hogy címen vagy és sms –ben értesíti az utast, hogy a taxi megérkezett és fáradjon le.

Tagság kérdése…..

Nem zárkózunk el attól, hogy a jelenlegi cégednél ( is ) dolgozz! Mi nem kisajátítani, hanem segíteni szeretnénk.

Ha esetleg van kérdésetek, tegyétek fel! Ja! Tudom, hogy mi az első! Mi van, ha nem lesz elég ember?
Egyszerű a válasz. De ezt, Ti is tudjátok!

Köszönöm a figyelmet!

jomeo! válasz |       2010.01.29. 23:11:19  (162)



Bántelki Lajos válasz |       2010.01.29. 19:37:34  (161)
Sziasztok!

Az elmúl 2 napban komoly telefon forgalmat bonyolítottunk le, leginkább a taxis kollégák érdeklődése/i/ miatt.
Sajnos, nem mindig voltam elérhető, ( én is dolgozom és utassal… ) ezért leírok néhány, szerintem egyértelmű dolgot.

Annál is inkább, mert itt elég sok találgatás volt az elmúlt hetekben, ezért öntsünk tiszta vizet a pohárba.

Tagdíj…:

Nincs, nem is lesz, reklám hozzájárulási díj van ( lesz ) a bevétel mindössze 6 % -a. Február, Március hónapokban 0 FT!
Én szorgalmazom, hogy 999 Ft –ig 0 Ft legyen a későbbiekben.
A díjat előre kell fizetni ( amennyit Te gondolsz ) és addig kapod a címeket, míg az 0 Ft –ra nem fut!.

Nincs kaució, nincs belépési díj, nincs urh, nincs 2, 3, 5 perces címre érkezési idő.

Tarifa…..

A legkényesebb kérdés, tudom. Mielőtt leharapnátok a fejem, nem én találtam ki! De szívesen azonosulnék vele és teszem is, mert jó ötletnek tartom!!
Persze, a mértékkel, az összegekkel már nem annyira vagyok békülékeny, de ( ha nagyon nem lesz jó ) alakítsunk rajta! Áll a zászló !

Mondhattunk volna mi is, 150, 160 Ft –os tarifát!
De, ilyen már van! Ha az a cél, hogy csináljunk valami mást, újat, akkor ez a ( transzfer ) a megoldás!
Átlátható, bizalomkeltő és utas ” csináló „. Itt most nem feltétlen arra gondolok, hogy már cégektől átjön!

Miért……

Itt és más fórumokon sokan megfogalmaztátok, fogalmaztuk, hogy milyen társaság lenne a jó:

Cím alapján fizetni, a meglévő címmennyiséghez igazodva bővíteni a létszámot, olyan kollégák ne nyerhessenek felvételt akiket más társaságtól kirúgtak, mindenben mi döntsünk, stb. Én azért még hozzátenném a nyelvtudást!

Tessék, itt van! Lehet élni a lehetőséggel!

Hiú ábránd abban reménykedni, hogy minimum tarifa, létszámcsökkentés, stb lesz.
Nem lesz. És utas sem lesz több. Sajnos!

Viszont, mi vagyunk, az adósságaink vannak, a családunknak enni kell adni, a rezsit ki kell fizetni, az autót meg kell javítani, stb.

Nem mondom, hogy a 700 FT / kerület a megoldás!
Tudom, hogy drága az üzemanyag! Tudom, hogy a kenyér sem olcsóbb! Úgy, mint nektek, természetesen, nekem sem! Alakítsuk hát ki, mi ezt a dolgot! Ha nem leszünk többen, mint 2 - 300 fő, akkor annyian!
A rendszer áll!

A rendszerünk……

Olyan számítógép programmal rendelkezünk, melyre a világ bármely pontján ( max 70 állomással > telefonkezelői programmal ) fel lehet csatlakozni.
A program, a kollégák bejelentkezései ( időpont ) és a bevitt tulajdonságai ( kombi, légkondi, stb ) alapján szűri, adja ki a rendeléseket.
1 rendelést feldolgozni, kiadni, cca 15 mp! Szerintem, 1 hagyományos cégnél a visszaigazolás több időt vesz igénybe.

Bejelentkezési alapon dolgozunk. Van 16 droszt. Minden drosztnak külön mobil száma van. Kolléga megérkezésekor felhívja a számot, az bontja a vonalat és bejelentkezteti a taxist. A bejelentkezésről sms –t küld a pozícióval ( 1, 2, 3 . a droszton ).

Címkiadás…..

Az adatok felvételekor megadhatod, hogy 700 FT –nál 2 km, 1400 Ft –nál 5 km, 2700 Ft –nál 8 km –t vagy hajlandó a címre menni üresen.
Rendszerünk, ebben az esetben a következő ( kritériumoknak megfelelő )taxist választja.

A címeket sms –ben továbbítjuk. A taxistól visszaigazolásra nincs szükség, mert rendszerünk kijelzi ( pirossal ) ha nem kaptad meg a címet. Viszont, ha átment ( zölddel ) jelzi azt.

A címre érkezést szintén telefonhívással jelezzük. Rendszerünk veszi, hogy címen vagy és sms –ben értesíti az utast, hogy a taxi megérkezett és fáradjon le.

Tagság kérdése…..

Nem zárkózunk el attól, hogy a jelenlegi cégednél ( is ) dolgozz! Mi nem kisajátítani, hanem segíteni szeretnénk.

Ha esetleg van kérdésetek, tegyétek fel! Ja! Tudom, hogy mi az első! Mi van, ha nem lesz elég ember?
Egyszerű a válasz. De ezt, Ti is tudjátok!

Köszönöm a figyelmet!

mew válasz |       2010.01.28. 23:08:05  (160)

mew válasz |       2010.01.28. 22:22:05  (159)
Lajos Úr próbál anyagi segítséget nyújtani a taxisoknak, hogy legalább egy kis penészes párizsi jusson a száraz kenyér tetejére, olyan kevés a bevétel.
A pár száz forint is több a 0-nál.

Le kell csukni még pár embert A Úron kivűl is, aztán lesz változás!

bebe válasz |       2010.01.28. 21:33:52  (158)
Kedves Málna!Ötleteket vársz, hogy lehetne változtatni?Íme néhány, a teljesség igénye nélkül, kb.25 év tapasztalatával és taxisbarát verzióval: Az összes cégvezetőt,szerződéskötőt megrángatni a visszapörgetés miatt, mivel ez a korrupció melegágya.A 200ft-nál kisebb tarifájú szerződéseket felbontatni a GVK-val, mivel ez csak adócsalással vállalható.A nyolc tarifát lecsökkentetni max. 2-re, mivel teljesen átláthatatlan és felesleges.A hitelkártya lehúzók miatt bojkottálni a bankokat, mivel mi hozunk neki üzletet, mégis tőlünk von jutalékot.Az autóvizsga árát visszaállíttani, mivel amikor bevezették a differenciált fizetést, azzal érveltek, hogy a taxiban kötelező a hátsó biztonsági öv és a jobbos tükör.Ez ma már minden autóban kötelező.Sajnos hirtelen nem jut más eszembe /vezettem ma 650km-ert/.Lehet, hogy írásomból nem jön le a lényeg: NE NEKÜNK TALÁLJATOK KI ÚJJABB HÜLYESÉGEKET? HANEM AKIK MIATT IDE JUTOTTUNK!

mb210 válasz |       2010.01.28. 19:20:52  (157)
Uraim !

Ezt tényleg türni kell ???????
Mindennek az ára drágul !
Ez felháboritó és ki kell pucolni az ijen embereket és cégeket a városbol !!!!!!!!!
Meddig türünk még ?????????

attus válasz |       2010.01.28. 16:00:23  (156)
"A tarifán kívül van bármi kifogásod a Discont-Taxi elvével, rendszerével és egészével kapcsolatban?"

Nem elég az Lajos?:-))))))))

Dodi válasz |       2010.01.28. 12:11:34  (155)
Végül is ez,ebben a formában.....:)
Nekem szemléletváltásra volt szükségem, hogy ne így legyen.
Eredményeképpen,egyben van az autóm,szervizelem,figyelek rá.Nyáron lejár a lízing és még évekig tudom használni.Az eddig a banknak fizetett pénz egy részét félre tudom majd rakni( egy részét mondtam!:))és esély van így később kocsiváltásra is.
Az üzemeltetési költségek nagyobbak azóta,amikor is mindketten kocsi nélkülivé sikerült dolgozni magunkat. :((( A mai rezsi árak mellett,alacsonyabb tarifával,hogy képzeled a felemelkedést vissza?Ha akkor -a mostaninál jobb helyzetben elbuktunk - , most még inkább bukásra lennénk ítélve.
Ez az út már csak a mindennapok túlélésére lehet jó.Carpe Diem. Élj a mának.
Élj a mának?

Tedd, amit tenned kell, és fizesd meg az árát, ha rossz volt a döntés! Még akkor is, ha helyesen cselekedtél.
Robert Jordan



málna válasz |       2010.01.28. 10:46:44  (154)
Nincs több,várom a válaszod..:))

málna válasz |       2010.01.28. 10:45:48  (153)
A cégedről.

Szerkezetileg nincs bajom vele,hiszen ezt az elvet már előtted egy fiatalember már megpeccintette!Ami a problémám,az az ár.Kényes dolog a már eleve letört árat tovább taszítani a mélybe.Neked lehet,hogy kedvező(bár nem értem,hogy miért és hogyan),de másnak már nem hinném.
Az iránytaxi(amilyen a Tied) és a jelenlegi hagyományos taxiforma hamarosan két különböző ág lesz.Hangsúlyoznám,hogy ezt nem én intéztem el!De ez így lesz.Addig viszont,igaz jogszerűen jársz el,ez árt nekünk!

Számomra mindenki ember,így Te is.Bár egy lovon ülünk,két különböző irányba akarunk menni.Itt a probéma forrása!
Viszont,amint látod velem lehet beszélgetni.Így lehet,Lajos!

málna válasz |       2010.01.28. 10:37:57  (152)
"Nem vagyok egy matyó himzés"
Hááát nem!:)Sokmindenkinél kicsaptad a biztit.
De akkor,amikor Te nem tisztelsz engem és úgy is beszélsz velem,ne várd el tőlem,hogy behódoljak kutyaként!Engem nem úgy neveltek!
Most talán egy másik Lajossal beszélegetek...Így már más!Lehet így is,látod?:)

Jószándék

Engedd meg,hogy most visszakérdezzek...
A családoddal és a saját üzletiségeddel kapcsolatos,vagy a maradék több ezer taxissal?Mert ez nem mindegy.Én megértem,hogy talpon akarsz maradni,de ez nem biztos,hogy másoknak is kedvez...Mondjuk azoknak,akik nem Nálad akarna dolgozni!

Folyt köv...

csogu válasz |       2010.01.28. 10:27:46  (151)
1 gyors kérdéssel engedd meg, hogy zaklassalak...ha nem gond.

Honnan jutott tudomásodra, hogy létezik egy úgynevezett Barát taxi cég és miért őket választottad?

Sima kíváncsiság.

[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7]  ... [12]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft