[1] ... [5] [6] [7] [8] 9 [10]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Zónáról meg annyit, hogy lehet sok a bevétel, de nagyon sok ott se marad belőle. Nem vagyok naprakész, utoljára valami 150e körüli havi tagdíjat hallottam. Havi 8-10 ezer km futásteljesítmény. Fekete Passatot és Superbet sose vennék, mert esélyes, hogy három évesen nem 86, hanem 300 ezer km van benne, ha zónás volt.
Ha van pénzem, teli tankolok, pusztán takarékosságból. Nehogy elessek egy fuvartól azért, mert épp tankolnom kell. Múltkor megnéztem a kútoszlopnál míg fizetett, mennyit tankolt zónás kolléga. 4000 ft-ért. Napi teljesítményét tekintve aznap még kellett tankolnia. Persze, százezreket keres. Máskor meg minden perc számít, ezért mennek 140-el vissza is, hogy egy hellyel előrébb legyenek a sorban.
Sokáig nem lehet azt a munkát csinálni, mert rámegy az egészsége. Látjuk, hány kocsit zúznak össze, mert fáradtságból előbb-utóbb a hiba is összejön. |
|
Bár lehet ilyen cég ahol összejön!! :-))
Csogu!!
Húzd a mézesmadzagot!! :-) |
|
A szomorú az, hogy aki ilyet mond az el is hiszi ezt.
Mikor haza megy, akkor meg csak néz a brifkójába és látja, hogy üres! :-( |
|
Kollégának egyéni humora van. Elég baj, ha valaki komolyan veszi. Taxisnak idegesítő, kivülállónak csábító. |
|
30-50ezer naponta?HúúMár hallotam ojat is,hogy a zónánál megvan havi 1guriga ha igaz,soknak hangzik.ezt hallani itt vidéken.Most megyek melózni megvolt a müszaki 20800.talán 3nap alatt meglessz. |
|
Állítólag a 6-os busz is régen taxis volt, csak beruházott egy csuklósra. Nézd meg azóta, hogy befutott! Vett több csuklós buszt is, és már több éve csinálja! |
|
Te is megteheted hogy veszel egy egyterű járműt miért nem teszed miért nem cselekszel,szerinted a kategorizálás hogy kivagy szorulva a fuvarok tőbbségéből(ha olyan az autod)az korrekt.Aki beruház vigye is el az olyan fuvarokat ahol tőbb embert is ellehet fuvarozni,lehet hogy sokkal tőbbet fizet az autoért mint Te. Szerintem ez igy jó ez a vadkapitalizmus.Más lenne a megoldás csak 2000 kiadott licensz elég lenne Budapest taxis problémájára,bevezetni a minimál tarifát,és csk saját iparral rendelkező taxista dolgozhatna. |
|
Sokan keresünk annyit, csak nem találunk... |
|
Azt a kb 25-30% utas egy részét elvitték a 7,8,9 fős taxik.Ez itt a nagy probléma!!!! |
|
Ezért van ilyen kereslet a mi szakmánk iránt őssze-vissza hazudoznak saját magukat kábitják,és olyanokat állitanak ami sosem volt igaz. |
|
Biztos hetit akart mondani, bruttóban :-)) |
|
Hazudott,de jó nagyot mint anno öszödön a volt nemzetvezető...,de hát ezt mindenki a saját börén is érzi... |
|
A minap megálltam egy droszton és a kolléga neki áll panaszkodni: "Jaj de rosszul megy... Jaj de rosszul megy a 2 évvel korábbihoz képest!" Mondja, hogy manapság már csak 35-50 ezret keres NAPONTA!
Azt gondolom, hogy ezek azok a taxisok, akik valószínűleg pénzt kapnak a vezetőségtől, hogy a drosztokon egy "fáj a hátam" mondat mögé szúrva terjesszék a hülyeséget és a kilépésén gondolkodó taxisokat győzködjék, hogy maradjanak és így fizessék a tagdíjakat a tőkéseknek.
Mindenki szem a láncban!- szól a híres vers. A spiclik és hamis igék terjesztői a cégektől zsebbe csúsztatott pénzekért hülyítik a többi kollégát! |
És még mennyi taxis fog itt tönkre menni...Először azok,akik felvették a lakás,autó és egyéb hiteleket nyakra főre.Még az a szerencse,hogy ebben a szakmában lehet naponta 10-16 órákat dolgozni.De akkor meg a családja,egészsége, meg a magánélete megy tönkre a taxisnak.De "sebaj",majd jön helyette,egyből 2 munkanélküli alkalmazott.Egyébként amig nem vezetik be a létszám stoppot és a fix tarifát,cudar jövő vár itt a régi taxisokra.Még ídőben kéne lépni... |
[1] ... [5] [6] [7] [8] 9 [10]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |