FÓRUM - Pánik hangulat a Tele5 taxi-nál?
Fórum » Droszt Híradó » Pánik hangulat a Tele5 taxi-nál?Súgó


147 hozzászólás 10 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [4] [5] [6] [7] 8 [9] [10]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

Tűzrakó válasz |       2009.08.25. 14:50:12  (42)
Hát mindjárt megszakad a szívem.
Azért lett kirugatva, eltávolítva, mert sok kollégának nem tetszett a stílusa. Pl nekem sem. Havi 65 rugóért elvárom/elvárhatom, hogy a díszpécser maximálisan kedves legyen velem, emberként kezeljen. Az Andi amellett, hogy iszonyat primitív, flegma, nagyképű, olyan hangnemet engedett meg magának jópárszor, ami nem a szakmájához méltó, tehát el lett távolítva a csőről.Arrol nem beszélve, hogy se olvasni, se beszélni nem tud. Nem is értem miért nem hiradós??!! Nyilván nem ő az első és egyetlen, de valahol el kell kezdeni.

tomajer válasz |       2009.08.25. 14:36:23  (41)
Kénytelen vagyok megszólalni a témában, pedig nem volt szándékomban.

Ma megtalált a cégvezetés, és felelősségre vont, hogy miért tettem fel ezt a felhívást a megkérdezésük nélkül.

(Csendesen megjegyzem, eddig sem kérdeztem meg senkit arról, mit tehetünk fel.)

De azért tudtukra adtam, hogy nem én tettem fel. Nem is láttam mielőtt idekerült volna.

Szerencsére!

Mert akkor az aláírásgyűjtőnek kellett volna a szemébe mondanom, hogy ilyen hányadékot sajnos nem írhatok alá, még akkor sem, ha 99%-ával egyetértek!
Én nem adom a nevem, egy ember nyilvános kivégzéséhez.
Nem tudom az a diszpécserlány kinek van a bögyében...(mint ahogy azt se tudom, ki írta ezt a felhívást) ... de én azt sem tudom ki ő.
Tehát, olyan rettenetesen rosszul nem dolgozhat, hisz akkor biztosan be tudnám azonosítani.

Szóval urak, hiába készül a legjobb alapanyagokból a leves, ha a pincér menet közben beleköpött:-(

A továbbiakban a téma számomra: No comment.

nazoli válasz |       2009.08.25. 13:59:25  (40)
Abszolút nem értek egyet azzal, hogy ez csak a T5-ösöknek szól! Aztán, ha már csinálják, csinálják jól, mert esetleg mások is követhetik őket! Ha hülyeséget csinálnak, akkor a többiek is szívnak. Elkönyvelhetünk megint egy vereséget, ami senkinek sem tesz jót! Nem tudnék jó szívvel mulatozni rajtuk, hogy már megint nem sikerült.

Azért az is jellemző, hogy egy, azaz egy ember akadt a sok hozzászóló között, aki a sorok mögé nézett, gondolkodott, és számolt! És ráadásul igaza is volt/van, de azt is cikizitek! Pedig igaza van a túlfogyasztásos autók, és a számolási hiba tekintetében is!

Akkor én is hozzáteszek valamit, amin lehet gondolkodni. Még ha nehéz is!





Nézzük végig a pontokat

1. Maximálisan egyetértek! Nagyon sok, különösen az érte kapott szolgáltatásért, és különösen a nehezen realizált bevételeinkhez képest.

2. Számomra közömbös, hogy milyen alapon számolunk, lehet így is, úgy is. De a bevételarányos díj lenne igazságos!

3-4. Nem vagyok T5-ös, ezért nem értem, de szerintem ez nem illik bele ebbe a helyzetbe.

5. EZ A LÉNYEG!!! Nem a megállapodásokig, hanem meghúzni egy határt, hogy amíg a jelenleg alkalmazott tarifa mellett az egy főre eső fuvarszám nem éri el a 200-at, addig ne legyen fölvétel! És a továbbiakban ehhez mérten beállítani a létszámot! Ez mindenkinek egy tisztességes megélhetést biztosítana! Még azoknak is, akiknek egyébként közük sincs a szakmához!

6. Fuvarszervezés = alacsonyabb tarifa! Mindig is ez volt az alapja, csak most egyre többen, és egyre nyíltabban alkalmazzák. Nem is eredménytelenül! Sajnos a jelen helyzetben nem nagyon van más megoldás, mert az olcsóbban dolgozó cégek lenullázzák a többieket! Elviszik a munkát, és oda mennek a taxisok is, mert ott több a munka! A tarifához ragaszkodni öngyilkosság! Le kell menni a T4, Mini, 2000 tarifa szintjére, és akkor lehet a szolgáltatással versenyezni. Aztán ha elmúlt a veszély, akkor lehet megint emelni! De csak a tarifát! A TAGDÍJAT NEM! Ha nem teszik meg, a kis gömböc benyeli a többit!

Ne legyenek hiú ábrándjaitok! Nagyon sokan ki fognak hullani, akik nem bírják a versenyt!

Ez a jelenlegi helyzet két dologról szól! Lehet rajta vitatkozni, de túlságosan nem érdemes.

Az egyik, hogy a T4 tulajdonosa elhatározta, hogy akár a taxisok tönkretétele által is, de ő akar lenni a legnagyobb! Egy jól kitalált kampánnyal, és megfelelő mennyiségű pénzzel, a legjobb úton halad a célja elérése felé! Ne feledjük: ő nem a túlélésért indította el a saját küzdelmét! A megalománia vezette! Az ő – lássuk be, eddig sikeres – ténykedése eredményeképpen sodródott sok taxis lehetetlen helyzetbe. A többi cégtől vitte el a munkát, és az embereket. És a többi cég, ha nem megy utána, a saját sírját kezdi ásni, és a nála még ott maradó taxisokét is!

A másik. Abban megegyezhetünk, hogy a cégek különösebb veszteség nélkül átvészelhették volna a válságot. Tagdíjat nem csökkentettek, csak a mi jövedelmünk lett kevesebb. Nem vállaltak közösséget velünk a veszteségeinkből! Ellentétben a cégekkel, sok kollégánknak viszont a túlélésért, a szó szoros értelmében vett TÚLÉLÉSÉRT kell mindennapos küzdelmet folytatnia! És sajnos ezt hiába magyarázzuk a cégtulajdonosoknak, nem értik, hogy miről beszélünk, mert nincsenek velünk azonos helyzetben, nem beszélve az empátia teljes hiányáról!

Összefoglalva elmondhatjuk tehát, hogy erről a két dologról van szó. A T4 megalomániájáról, és az általa okozott helyzet miatt a taxisok túlélésért folytatott küzdelméről. A válság önmagában nem okozott volna ilyen súlyos helyzete.
Azért az 5-6 ponthoz írtam ezeket, mert ezek a legsarkalatosabb pontjai a helyzet megoldásának. NEM CSUPÁN A MEGÁLLAPODÁSOKIG, hanem VÉGLEGESEN KIALAKÍTANI EGY OLYAN LÉTSZÁM - FUVARSZÁM ARÁNYT, AMI A CÉGEK, ÉS A TAXISOK MEGÉLHETÉSÉT IS TISZTESSÉGES MÉRTÉKBEN BIZTOSÍTJA!

Ez szerintem a 200-as határ. Ha kell, ez financiálisan, és szakmailag is kellően alátámasztható, és indokolható.

7. Jogos! Nem is kell hozzá magyarázat.

8. Meg kell fordítani a sorrendet. A TAGSÁG ÁLTAL MEGVÁLASZTOTT, és a VEZETŐSÉG ÁLTAL DELEGÁLT! Remélem értitek!

9. Egyáltalán ne dolgozzon! Ha a többi be tudja fizetni, ő is fizesse be! Vagy menjen, ahová akar!

10.OK.

11.OK.

12.OK. Ezzel azonban nagyon kell vigyázni! A tarifa kialakításának és meghatározásának szigorú szakmai feltételei vannak, kell, hogy legyenek, amelyekkel a taxisok 90% abszolút nincs tisztában! De azt is elmondom, hogy a cégtulajdonosok sem. A mai tarifaszerkezet, és mérték minden szakmai alapot nélkülöz! Mondhatnám, semmi köze a valósághoz! Javaslataim vannak, de ezt máskor.

13. Nem 6 hónapig, hanem VÉGLEG! Talán csinálni kéne egy új Szolgáltatási Szerződést, és egy Etikai Szabályzatot!

14. Sok értelmét nem látom. A tagdíjba úgy is bele lesz építve.

Kéretlenül és kívülállóként is megpróbáltam hozzájárulni a beadvány sikeréhez. Lennének még megjegyzéseim, de nem akarok ünneprontó lenni.

Sok sikert, hátha mások is profitálhatnak belőle!


Yuri válasz |       2009.08.25. 12:06:55  (39)
Ebben is igazad van. Ez a T5-ösökről a T5-ösöknek szól. Elnézést, hogy beleolvastam "kívülállóként", és hogy hozzászóltam.
Minden jót!

Yuri válasz |       2009.08.25. 12:02:26  (38)
Hogy miért írtam le autóm típusát, korát, értékét, sajnálom, hogy nem látod.
De tudod, mit? Igazad van! Az átlagról szól, amibe bele tartozik a Chrysler 300 C, a Merci R, esetleg még szegény Főtaxis VW Touareg is. :DDD

tom485 válasz |       2009.08.25. 12:00:56  (37)
"csak abba gondolj bele, hogy ő nem csak egy hang, ami irritál x fő kollegát, hanem egy ember, akinek vannak érzései! van neki egy főnöke, akinél lehet a munkájára panaszt tenni, illetve ezt a javaslatot benyújtani. külön."

Sajnos ez már az Ő esetében többször is megtörtént, csak nem volt semmi foganatja!
Egy ilyen iratba belefoglalva talán lesz (illetve lett)foganatja!

Elnézést kérünk az érzéseitől!

Aláírás:
x kollega (akit irritált, nem a hangja hanem a stílusa)

tom485 válasz |       2009.08.25. 11:29:45  (36)
"Ezreket akarnak képviselni vele, ezrek megélhetését szándékoznak jobbá tenni"

Olvatad valahol ebben a papírban azt, hogy ezzel a papírral ezreket akar valaki képviselni és mindenki dugja a saját cége vezetésének orra alá EZT a papírt?

Nem hiszem!

Azt olvastad benne, hogy ez a tele5taxi belügyeiről szoló de más társaságbeli embereknek is követendő kezdeményezés, és mindenki a saját cégén belül szorgalmazza egy ehhez hasonló papír létrejöttét!

tom485 válasz |       2009.08.25. 11:22:42  (35)
Én az idősebb korosztályba tartozom (vagy nem?)a magam 26 év taxismúltjával! Én is megértem már sok kezdeményezést, sokban csalódtam is, de!!
ha nem is próbál meg tenni az ember valamit, csak dühöng, felemészti magát és családját is! A drosztokon véget nem érő eszmefuttatásokat nyom le a másodperc tört része alatt, valamint mindenre van egy jó megoldása (gondolja Ő)az aláírási papírokon meg valahogy nem találjuk a nevét, mert ahhoz már nem elég tökös srác emberekkel meg tele van a f@szom !
röviden és tömören ez a véleményem!

Én is fontosnak tartom mind az alaki mind a tartalmi részét egy ilyen írásnak, csakhogy ez a papír a tele5taxisoknak készült azzal a céllal, hogy ha és amennyiben felhatalmazást adnak az aláírást gyüjtő embereknek, hogy a tulajdonos elött Őt képviseljék, akkor ezen pontokban foglaltak mentén fognak egyeztetni a tulajjal, és ezért tök mindegy a sorrend, csak a tartalom a lényeg!
NEM a hallotaxi valamelyik topikjába készült a papír!! ÉRTED?

tom485 válasz |       2009.08.25. 11:11:04  (34)
Félreértettél! Nem cinikus vagyok, hanem egy több ember érdekében készült papír olyan tartalmi részébe kötöttél bele, ráadásul egy olyan példával "Opel Zafira" ami abszolút senkit nem érdekel, és a papír nem egy ember autóját vette alapul, hanem egy ÁTLAGOT!! amibe beletartozik a 3000cm3-es benzinmotor és a "Zafira" is!
Így már érted?

Yuri válasz |       2009.08.25. 10:44:17  (33)
Cinikus vagy, de nem baj.
Nekem bizony sokat jelent havi 50e ft. És ahogy a taxisokat ismerem, a többségnek sokat jelent. Ők nem hiszem, hogy nevetnének ezen a kis élcelődéseden...

Yuri válasz |       2009.08.25. 10:40:17  (32)
Értem, köszönöm.
Bár a fiatalabb korosztályba tartozom, láttam (megéltem) én is egy-két "fellángolást", aminek többnyire az lett a vége, hogy a hangadóból vagy etikás lett, vagy elment egy más területre dolgozni, a taxisélet meg nyugodtan ment tovább.
Amikor tomayer elindította a 3x10-et (10 óra 10 perctől 10 percig ne vegyél fel címet), én ahhoz is tartottam magam. Mi lett belőle? Valaki megirigyelte, és kitalálta a 2:02-t (ugyanaz kettesekből). Rendben, kezdjük kicsiben. De még erre sem képes a taxisok zöme. Pedig csak 2 percről szól!
Én azt gondolom, amíg ezt nem tudják eredményesen bevezetni, addig nagyon merész ez a vállalkozás.
És igenis, fontosnak tartom mind az alaki, mind a tartalmi részét egy ilyen írásnak. Ezreket akarnak képviselni vele, ezrek megélhetését szándékoznak jobbá tenni: akkor ne egy átgondolatlan, összekapott papírocska legyen.
Mindamellett üdvözlöm a kezdeményezést, és sok sikert kívánok hozzá!

csili válasz |       2009.08.25. 05:14:22  (31)
Nagyon jó, és időszerű az akciótok, csak gratulálni tudok, és biztatlak benneteket. Egy dolgot csinálnék másképp: keresnék egy ügyvédet, és a tagdíjat összegyűjtve nála helyezném el ügyvédi letétbe a tárgyalás befejezéséig.

tom485 válasz |       2009.08.25. 03:22:04  (30)
nem tegnap előtt, hanem egy kicsit régebben!

15 vagy több éve, és nem hagyni, hogy eddig elfajulhasson ez a dolog, mert innen nagyon rögös és buktatós az út a sikerig!


gyugyurtam1950 válasz |       2009.08.25. 03:17:28  (29)
ezt már tegnapelőtt kellett volna meglépni! a szarból a tulajdonos is vegye ki a részét

gyugyurtam1950 válasz |       2009.08.25. 03:11:07  (28)
maximálisan egyetértek remélem a következő a főtaxi lesz.

[1] ... [4] [5] [6] [7] 8 [9] [10]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft