FÓRUM - Megdöbbentő,Megalázó transzferárak!Tűrnünk kell?
Fórum » Droszt Híradó » Megdöbbentő,Megalázó transzferárak!Tűrnünk kell?Súgó


243 hozzászólás 17 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [11] [12] [13] [14] 15 [16] [17]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

Kovács Zoltán válasz |       2008.02.08. 09:07:03  (33)
Mindenki csak a saját árujából, vagy szolgáltatásából adhat kedvezményt. A TESCO sem a pénztáros fizetését adja akcióban, hanem a termékeinek egy-egy csoportját. És nincs olyan, hogy te tizet veszel, ezért neked 8ft a zsemle, te pedig csak egyet, ezért neked 16ft. A többi árucsoporton pedig bőségesen behozza az akció árát! Ez a termékcsoport hiányzik nálunk.

csogu válasz |       2008.02.08. 08:58:58  (32)
Bírom az élcet:-) Semmi baj vele.

Hidd el, amivel téged etetnek a NAGY EMBEREK...

Hidd el, nem etet engem senki...sajnos:-)

Ez mind az én agyszüleményem...de feltétlen ismételném önmagam...tudom, hogy nem jó, tudom, hogy nem rentábilis ez számunkra, tudom, hogy hosszútávon mi lehetünk ennek a vesztesei, de tenni ellene egyedül nem tudok, összefogásra biztatni a taxisokat meg már nem is akarom...volt idő, amikor megtettük, volt idő, amikor bíztunk ebben, de azok már elmúltak. Mindig fognak jönni olyanok, akik még hisznek egy egységben, akik lenézik az olyanokat, mint én, akik ezt a küzdelmet már feladták...de azt tudniuk kell, hogy ha esetleg valakinek sikerül csodát tenni, akkor engem nem kell meggyőznie, én velük...illetve, magunkkal vagyunk.

De nem vagyok hajlandó köpködni a cégvezetőket, akik kihasználják az általunk nyújtott, engedélyezett lehetőségeket...nem vagyok hajlandó fikázni az utasokat, akik csak kihasználják a kedvezményeket...ahogy tesszük mi is ezt más szolgáltató, kereskedelmi szférában.

Ennek egy oka van, hogy nem ők a bűnösök, akik csak élnek egy lehetőséggel!!!

Hogy hibásan gondolom, és nekik kellene a mi érdekünkben cselekedni? Hogy a cégvezetők dolga lenne a saját megélhetésük megnehezítése, hogy az utas a szemét, amiért 1120-ra nem ad 2700-et, ami közgazdaságilag illetne minket...lehet iceman, hogy én nem jól gondolkodom, de ez van....még én sem lehetek tökéletes minden téren:-)))

iceman válasz |       2008.02.08. 08:40:00  (31)
Ja, élcelődtem engedelmeddel...

A taxinál mindig friss az árú, itt nem lehet maradék anyagot, lejárt terméket elrőfölni.
Ezért irracionális a folyamatos akciózás.

Hidd el, amivel téged etetnek a NAGY EMBEREK, azt neked nem kell képviselni, mert az az út őket a csúcsra viszi, minket meg - kis hangya taxistákat - csak idő előtt a temetőbe...

cbtaxi válasz |       2008.02.08. 07:43:59  (30)
Helyes!
Ez esetben,legkevesebb már ketten vagyunk,akik "harcolnunk" a magunk módján: :))))))

Talán a többieknek is megjön előbb-utóbb az eszük! :))))

csogu válasz |       2008.02.08. 06:48:57  (29)
Ej-ej:-)

Ez olyan, mint amikor az utas azt kérdezi...miééé mennyi benzint használok addig el?

A válaszom a hangulatomtól függ:-)))

Vendéglátás: Aranykártya? Pont tegnap hallottam, hogy van már TORKOS CSÜTÖRTÖK, amivel vissza akarják csábítani az embereket az éttermekbe. 50%-on adják a kaját, meg különböző menükkel kedveskednek.

Nézd, egy cég működése attól IS(!) függ, hogy mennyi címe van. Mondjuk van egy cég 100 ezer vegyes minőségű címmel az 700 taxisnak tud úgy munkát biztosítani, hogy azok ne akarjanak céget váltani...ellenben, ha lenne olyan cég, ahol csak minőségi fuvarok vannak...de "csak" havi 50 ezer, akkor a tagság nem lehetne több...pontosabban nem lenne több, mint kb. 500 fizető vendég.
Cirka 200-al kevesebb. Vagyis, a cégeknek minden fuvar számít...a csak ide megyek is. Az utasnak sem érdeke a Te rentábilisságoddal foglalkozni...ez mind-mind a taxis dolga lenne, de az meg nem tesz érte semmit.

Nem is értem miért a fuvarszervezőkre fújtok ez miatt...


Látom, neked előre köszönnek a folyosón a szolgáltatódnál.

Ezt a mondatod teljes biztonsággal nem tudom értelmezni, de az biztos, hogy én mindenkinek megadom a tiszteletet, amíg az ellenkezőjére nem szolgál rá:-)

Ha meg élc volt, akkor értem a cinizmust, de mint feljebb írtam...mind a 2 szegmens csak az érdekeit védi és nem ők a hülyék azért, amiért mi nem tesszük ezt!!!:-)

iceman válasz |       2008.02.08. 01:45:41  (28)
A kereskedelmet hagyjuk Csogu, amikor a nagykerből megvett holmit 3-4 szeres áron adják el.
Neten, a tesz-vesz-en (olcsó áron) lehet 100%-os hasznot produkálni.
Meg a vendéglátó... ott mér nincsen aranykártya?
Mindenki csak a taxi transzferre és pitlák "csak ide megyek, mindig 600-at szoktam adni" fuvarokra kényes?
Talán nem is velünk van a baj, hanem akik elszarták az egészet, az aláígérgetős élhetetlen-éhes lenyúlósok, akikből végül néhány fuvarszervező is lett - ugyanazzal a mentalitással.

Látom, neked előre köszönnek a folyosón a szolgáltatódnál.

szega válasz |       2008.02.07. 15:09:05  (27)
Kis s ha kérhetném!
A problémát értem, a felháborodásodat is. Igazat is adok Neked, de Te úgy vetetted fel a problémát mintha ez egyedül a Rt-nél fordulna elő. Sajna mindenhol így müködik.

üvegtigris válasz |       2008.02.07. 13:29:59  (26)
Nos kedves Szega!

Nem a rend ellen szóltam.
De!Nekem van egy taxiórám.Abban tarifák szerepelnek.Akkor miért kell nekem még annál is olcsóbban fuvaroznom?
Csúcsidőben mégy a reptérre 4390ft ért.
Ez időben lehet a duplája is mondjuk egy este 22h-kor reptérre tartó fuvarnak.
Rámegy a fél műszakod mire végzel a fuvarral.
Mi sem kapunk transfer benzint,kenyeret,húst és gázt sem.
Én szeretnék az órámban szereplő tarifákkal dolgozni.
Olyan nagy bűn ez?

szega válasz |       2008.02.07. 11:34:19  (25)
Az a másik Rt, a hagyományos.
Egyébként családiAS! A családi hangulat az más, az most nem a legbékésebb.:(
Arról pedig, hogy "rendnek muszály lenni", már kifejtettem a véleményemet.

csogu válasz |       2008.02.07. 11:23:15  (24)
Hogy megnyugtassalak, nálunk is 24 óra jár azért, ha csekkes fuvart visszaadsz...látom a SFRádiótaxi is kezd felzárkózni azon cégek sorába, akikről annyi csúnyát mondtak mindig a "diktatúra" miatt...hááá mi lesz akkor a családi hangulattal?:-))

csogu válasz |       2008.02.07. 11:20:38  (23)
Ne magyarázkodj....:-)))

szega válasz |       2008.02.07. 11:20:11  (22)
T.kollégám!
Csak jelezném, hogy a szerződött partnereket minden cégnél igyekeznek mindenáron kiszolgálni.Mint azt alább olvashattuk a Pepitánál is kötelező a sorelsőnek elvinni a transzfert.
Még mielőtt azt hinnéd, hogy támogatom a transzfereket, elmondom: az elsők között emeltem szót a fővárosunkról elnevezett szálloda gusztustalan, 4500/500-as reptere ellen. Mi volt a válasz? Hát összenyomnak rá!
Sajnos ez igaz.
Ezért tünik ez a polémia gittrágásnak! Ezért tartunk itt!

csogu válasz |       2008.02.07. 11:14:25  (21)
Gyerekek, nem értitek a lényeget, az a baj.

Van egy adott helyzet (na Szega majd jön azzal, hogy magyarázkodm, pedig csak magyarázom...nekem nincs szükségem magyarázkodásra, legalábbis így érzem..)...szóval, van egy adott helyzet, van több ezer abban dolgozó ember. Vannak ügyesebbek, szorgalmasabbak (Ők most a cégvezetők).

Ők védik a saját vállalkozásaikat, megélhetésüket. Az utasok kihasználják a lehetőségeket, amit adnak nekik.

Mi mit teszünk??

Elmondom, nem lesz hosszú!

SEMMIT!!!

Na már most. Itt fel van dobva egy labda:

Megdöbbentő,Megalázó transzferárak!Tűrnünk kell?

Válaszom: Nem, nem kell tűrnünk!
Kérdésem: Mégis tűrni fogjuk?
Válaszom: IGEN!
Kérdésem: Miért?
Válaszom: Mert ilyen szedett-vedett a Tisztelt társaság.
Kérdésem: Akkor mit tehet egy olyan taxis, aki nem ért egyet ezekkel a dolgokkal, de egyedül tehetetlen?
Válaszom: Próbálja így is fent tartani magát és családját!


Na ha most mind, ennyire egyszerű és világos, akkor miért habozzon itt a szám?

Szerepel a képzelt listámon 10-12 cím, amit akkor sem veszek fel, ha minden törik...egyik sem azért, mert rövid fuvar, maximum arra nem nyomok messziről...inkább mind nagyon várakoztatós, vagy negyon nem akarom utas...és ezeket akkor sem venném fel, ha a tarifa dupla, illetve tripla lenne.

Pontosan mi ezzel a gond?

üvegtigris válasz |       2008.02.07. 10:49:52  (20)
T cbtaxi!

Lehetséges,hogy valóban félreértettelek.
Ezer bocs!Igen én is igyekszem tenni a megalázó fuvarok ellen.Kénytelen vagyok viszont elvinni akkor,ha nem tudom előre,hogy az egy ilyen fuvar.A rádiótaxinál azt találták ki,hogy ezt csak 24óra tíltásért lehet visszaadni.Ebben az esetben még nekem kellene fizetnem büntetést,hogy tovább dolgozhassak.Ez diktatúra.
A HP előre megmondta,hogy jön a 600 féle diktatúra.Igaza volt.Amiről pedig tudom,hogy megalázó fuvar,azt valóban nem veszem fel.

Csogu!
Megleptél,de mindegy.

szega válasz |       2008.02.07. 10:32:03  (19)
Csogu!

Nekem ez most inkább tűnik magyarázkodásnak mint magyarázatnak.
Én arról beszéltem, hogy Ti a tomajerrel milyen vérmesen estetek neki Antikának, pedig naggyából ugyanazt írta mint Te most.

Segítek csogu! Régen nem TE döntöd el, hogy kinek mennyi kedvezményt adsz, viszont ha Te ezt így érzed, az azt jelenti, hogy jól csinálják a dolgukat a telsz.tulajok.

Nem kaptam választ a T4-es kérdésre! Az úgy rendben van?

[1] ... [11] [12] [13] [14] 15 [16] [17]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft