|
|
FÓRUM - ma délután elpárolgott a hűségem a City Taxihoz
|
[1] [2] [3] 4 [5]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
A City tarifáját, mert nem etikus olcsóbban vinni az átvett utast, ezzel azt az érzetet kelteni benne, hogy mi olcsóbbak vagyunk, rendeljen minket. |
|
Jó napot!
A hiba valós én is tapasztaltam ilyet felvettem City Taxitól áthozott címet de a kedves fel volt háborodva azon,hogy neki nem szóltak,hogy más társaságot küldenek érte.Ráadásul ö ki nem állhatja a Főtaxit.(III.Hunor utca)
Ma reggel felvettem szintén Citys címet ahol a kedves a fuvar végén szólt,hogy csekkel fizet.Jó rendben ekkor ránézet az órára és látta,hogy 2-es tarifával szállítottam ezt nehezményezte is ami a kiperzselt számlán érezhető is volt.
Mikor távozott megkérdeztem a diszpécserünket én hibáztam-é vagy sem. Kiderült,hogy nem mert a Citys kollegina nem közölte velünk,hogy csekkes lesz a fuvar.
Ezúton szeretném megkérni,hogy a lehető legtöbb információt jutassák el hozzánk,hogy a fuvart tudjuk teljesíteni.
Még egy példa tegnap szintén Citytől áthozott rendelés a reptérre irányult amiről nem tájékoztattak minket.Mert én a számomra gazdaságtalant fuvart nem szoktam elvállalni,és ez Máriaremetéről igen csak annak számít.
Tényleg egy kérdés az önnők 5900ft-ért mennek a reptére mi 4800-ért ha áthoznak hozzánk rendelést akkor én melyik tarifát alkalmazhatom? |
|
Sok probléma megoldható,szinte minden cégnél. |
Kedves Tamás Úr!
köszönöm gyors és kedves válaszát, a bocsánatkérését elfogadom és természetesen nem zárkózom el a személyes megkeresése elől.
Tisztában vagyok azzal, hogy emberek dolgoznak Önöknél is, és hogy a mulasztás nem szándékos volt. Ugyanakkor úgy gondolom, hogy a munkatárs felelősségre vonása nem feltétlenül fogja megoldani a problémát: talán ezen túlmutatóan kellene azon gondolkodniuk, hogy miként éli meg egy utas az Önökkel való kapcsolatot, onnantól kezdve, hogy tárcsázza a számot, egészen odáig, hogy kifizeti a fuvardijat. Azt hiszem, hogy egy olyan sokszereplős piacon, mint az Önöké, ma egyre inkább csak a valóban minőségi szolgáltatást nyújtó cégek lehetnek sikeresek (illetve kellene, hogy sikeresek legyenek).
Indi50-nek igaza van és elnézést kérek a fórumtól, ha egy Rádió-Taxi reklámnak érezte bárki is az üzenetemet, nem ez volt a szándékom.
Üdvözlettel:
esem |
|
Igazad van.
Csak martam egyet nemkaron,aki állandóan a hülyeségeit terjeszti.
|
|
Bao humorizálhatunk ezen és cukkolhatjuk is a Cityseket, de nézd meg a góréjuk írását. Lehet neki nincs 47 diplomája mint a Palinak, de egy kultúrember benyomását kelti. Emlékszel még arra amikor mi kaptunk itt a hallotaxin egy hasonló kritikát? Pali egyből megkérdőjelezte azt is, hogy épelméjű a beíró és azonnal az irodájába akarta becibálni hogy megmutassa neki a megdönthetetlen bizonyítékait. Nekem ez a hozzáállás jobban tetszik.
|
|
Komolyan én szégyellem magam helyette. |
|
Ő biztos nem!
Mert Ő CITYS!!!
:DDDDDDDDDD |
|
Szolgáltatás közben is ilyen alpári vagy? |
|
Ez így korrekt.
Kedves esem!
Minden cégnél előfordulhat olyan, hogy nem tudnak autót küldeni, mert épp akkor ott olyan mennyiségű a megrendelés, hogy egy luk keletkezik a lefedettségben. Természetesen ez nem magyarázat arra, hogy nem szóltak önnek vissza, de hibázni csak az tud, aki dolgozik. Egy hibáról, emberi mulasztásról van szó és nem egy szándékos hanyagságról.
|
|
Tisztelt Esem!
Elnézését kérem a City Taxi nevében a tegnap délután történtekért.
Sajnálom,ha egy negatív tapasztalat után elpártol tölünk.
Ami elfogadhatatlan,hogy a telefonosunk nem értesítette Önt,hogy nehézségeink vannak és nem tudunk Önnek autót biztosítani.
Ezt természetesen kivizsgáljuk és a telefonos kollegát felelősségre vonjuk./amennyiben a visszahallgatás beigazolja,hogy nem tettünk meg mindent a rendelése teljesítéséért./
Mégegyszer elnézést az okozott kellemetlenségért.Amennyiben nem zárkózik el és megengedi személyesen is felveszem Önnel a kapcolatot.
Tisztelettel:Tamás Miklós/elnök/ |
|
Gondolom ma minden City-s azzal kezdte a napját,hogy 20 percre sarokba térdelt,és homokot szórt a fejére.Nyílván kellemetlen az ilyen hiba,de ott is EMBEREK dolgoznak,mint bármely másik cégnél.Ezen kívül nem tudhatjuk még mi történhetett,amiért nem kapott a kedves autót.Ez majd máshol is előfordul.Lesz4-5-6 kártya a zsebében,és válogathat kedvére.Várjuk a rendelést!!! |
Bizony, nagyon kellemetlen a stílusa a kolegának. |
|
Marha okos vagy..... ha szolgáltatás közben is ilyen "Okosságokkal" traktálod az utasaidat, többet ártassz a cégednek (ha van)mint használsz... |
|
[1] [2] [3] 4 [5]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |
|
|
|
|
|