FÓRUM - ma délután elpárolgott a hűségem a City Taxihoz
Fórum » Droszt Híradó » ma délután elpárolgott a hűségem a City TaxihozSúgó


68 hozzászólás 5 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] 4 [5]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

etikás válasz |       2007.07.19. 10:45:23  (24)
A City tarifáját, mert nem etikus olcsóbban vinni az átvett utast, ezzel azt az érzetet kelteni benne, hogy mi olcsóbbak vagyunk, rendeljen minket.

JWT válasz |       2007.07.19. 10:40:10  (23)
Jó napot!

A hiba valós én is tapasztaltam ilyet felvettem City Taxitól áthozott címet de a kedves fel volt háborodva azon,hogy neki nem szóltak,hogy más társaságot küldenek érte.Ráadásul ö ki nem állhatja a Főtaxit.(III.Hunor utca)
Ma reggel felvettem szintén Citys címet ahol a kedves a fuvar végén szólt,hogy csekkel fizet.Jó rendben ekkor ránézet az órára és látta,hogy 2-es tarifával szállítottam ezt nehezményezte is ami a kiperzselt számlán érezhető is volt.
Mikor távozott megkérdeztem a diszpécserünket én hibáztam-é vagy sem. Kiderült,hogy nem mert a Citys kollegina nem közölte velünk,hogy csekkes lesz a fuvar.
Ezúton szeretném megkérni,hogy a lehető legtöbb információt jutassák el hozzánk,hogy a fuvart tudjuk teljesíteni.
Még egy példa tegnap szintén Citytől áthozott rendelés a reptérre irányult amiről nem tájékoztattak minket.Mert én a számomra gazdaságtalant fuvart nem szoktam elvállalni,és ez Máriaremetéről igen csak annak számít.
Tényleg egy kérdés az önnők 5900ft-ért mennek a reptére mi 4800-ért ha áthoznak hozzánk rendelést akkor én melyik tarifát alkalmazhatom?

Bao válasz |       2007.07.19. 10:35:49  (22)
Sok probléma megoldható,szinte minden cégnél.

esem válasz |       2007.07.19. 10:32:54  (21)
Kedves Tamás Úr!

köszönöm gyors és kedves válaszát, a bocsánatkérését elfogadom és természetesen nem zárkózom el a személyes megkeresése elől.

Tisztában vagyok azzal, hogy emberek dolgoznak Önöknél is, és hogy a mulasztás nem szándékos volt. Ugyanakkor úgy gondolom, hogy a munkatárs felelősségre vonása nem feltétlenül fogja megoldani a problémát: talán ezen túlmutatóan kellene azon gondolkodniuk, hogy miként éli meg egy utas az Önökkel való kapcsolatot, onnantól kezdve, hogy tárcsázza a számot, egészen odáig, hogy kifizeti a fuvardijat. Azt hiszem, hogy egy olyan sokszereplős piacon, mint az Önöké, ma egyre inkább csak a valóban minőségi szolgáltatást nyújtó cégek lehetnek sikeresek (illetve kellene, hogy sikeresek legyenek).

Indi50-nek igaza van és elnézést kérek a fórumtól, ha egy Rádió-Taxi reklámnak érezte bárki is az üzenetemet, nem ez volt a szándékom.

Üdvözlettel:
esem

Bao válasz |       2007.07.19. 10:03:07  (20)
Nincs miért.


Bao válasz |       2007.07.19. 10:00:37  (19)
Igazad van.

Csak martam egyet nemkaron,aki állandóan a hülyeségeit terjeszti.


csendes válasz |       2007.07.19. 09:56:07  (18)
Bao humorizálhatunk ezen és cukkolhatjuk is a Cityseket, de nézd meg a góréjuk írását. Lehet neki nincs 47 diplomája mint a Palinak, de egy kultúrember benyomását kelti. Emlékszel még arra amikor mi kaptunk itt a hallotaxin egy hasonló kritikát? Pali egyből megkérdőjelezte azt is, hogy épelméjű a beíró és azonnal az irodájába akarta becibálni hogy megmutassa neki a megdönthetetlen bizonyítékait. Nekem ez a hozzáállás jobban tetszik.


malom válasz |       2007.07.19. 09:50:45  (17)
Komolyan én szégyellem magam helyette.

Bao válasz |       2007.07.19. 09:47:17  (16)
Ő biztos nem!

Mert Ő CITYS!!!

:DDDDDDDDDD

malom válasz |       2007.07.19. 09:45:28  (15)
Szolgáltatás közben is ilyen alpári vagy?

malom válasz |       2007.07.19. 09:35:13  (14)
Ez így korrekt.

Kedves esem!

Minden cégnél előfordulhat olyan, hogy nem tudnak autót küldeni, mert épp akkor ott olyan mennyiségű a megrendelés, hogy egy luk keletkezik a lefedettségben. Természetesen ez nem magyarázat arra, hogy nem szóltak önnek vissza, de hibázni csak az tud, aki dolgozik. Egy hibáról, emberi mulasztásról van szó és nem egy szándékos hanyagságról.

Tamás Miklós válasz |       2007.07.19. 09:25:21  (13)
Tisztelt Esem!
Elnézését kérem a City Taxi nevében a tegnap délután történtekért.
Sajnálom,ha egy negatív tapasztalat után elpártol tölünk.
Ami elfogadhatatlan,hogy a telefonosunk nem értesítette Önt,hogy nehézségeink vannak és nem tudunk Önnek autót biztosítani.
Ezt természetesen kivizsgáljuk és a telefonos kollegát felelősségre vonjuk./amennyiben a visszahallgatás beigazolja,hogy nem tettünk meg mindent a rendelése teljesítéséért./
Mégegyszer elnézést az okozott kellemetlenségért.Amennyiben nem zárkózik el és megengedi személyesen is felveszem Önnel a kapcolatot.

Tisztelettel:Tamás Miklós/elnök/

ata8 válasz |       2007.07.19. 09:06:17  (12)
Gondolom ma minden City-s azzal kezdte a napját,hogy 20 percre sarokba térdelt,és homokot szórt a fejére.Nyílván kellemetlen az ilyen hiba,de ott is EMBEREK dolgoznak,mint bármely másik cégnél.Ezen kívül nem tudhatjuk még mi történhetett,amiért nem kapott a kedves autót.Ez majd máshol is előfordul.Lesz4-5-6 kártya a zsebében,és válogathat kedvére.Várjuk a rendelést!!!

Zsemle válasz |       2007.07.19. 07:00:52  (11)
Bizony, nagyon kellemetlen a stílusa a kolegának.

Csumi válasz |       2007.07.19. 06:56:40  (10)
Marha okos vagy..... ha szolgáltatás közben is ilyen "Okosságokkal" traktálod az utasaidat, többet ártassz a cégednek (ha van)mint használsz...

[1] [2] [3] 4 [5]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft