FÓRUM - Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Fórum » Droszt Híradó » Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhozSúgó


3567 hozzászólás 238 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [4] [5] [6] [7] 8 [9] [10] [11] [12] [13]  ... [238]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

Sokhatossystem válasz |       2010.05.31. 14:04:56  (3463)
Szia Konkrét! Jól leírtad! Rendben. De akkor mi van a hogyan továbbal? Irtam én is, hogy a kiadások elviszik a teljes bevételt! Na, de akkor miből képződik a szükséges mértékű megtakarítás? Mi a megoldás? Hobbytaxis sem dolgozik csak 8 órat és megy sörözni, pihenni, meg nem búslakodik. Persze Ő nem 1 átlag taxis! Ő keni vágja a várost és még ma is folyamatosan tanúlja az esetleges fehér foltokat

Konkrét (?) válasz |       2010.05.31. 13:37:07  (3462)
Ja és a glecsersízés sem fért bele, két okból sem.
Az egyik, mert féltem a lábam, nehogy úgy járjak, mint a "hegymászó csávó" !
- És Velorexel nem lehet taxizni. :)
A másik meg a gyerek tandíja, ami nincs tekintettel a válságra és a tarifa - háborúra ...


Konkrét (?) válasz |       2010.05.31. 13:12:28  (3461)
Lehet tervezgetni, sőt kell is szerintem ! Én eddig is ezt tettem. Tovább megyek, statisztikát is vezetek a bevételekről és kiadásokról, mert egyébként követhetetlen a történet és csak a "brifkó állapotára" hagyatkozhatnék.
Naponta írom a munkaórák és fuvarok számát, a netto és brutto bevételt, a tankolást és az egyéb kiadásokat is. Így ez, havi és éves összesítésben is követhetővé teszi az "eseményeket".
A 2009 - es évben 3046 munkaórával 4083 fuvart teljesítettem. 7,417 mFt. netto, 1,066 mFt. jatt, tehát 8,483 mFt. brutto árbevétellel. Tankoltam 1,364 mFt. - ot, igaz ebben a privát autózás is benne van. Az egy munkaórára eső átlagos bevétel 2785 Ft.
Ez még mindig jócskán elmarad az általad leírtaktól ( 4000/ó. ), de ez legalább valós...
16 órás munkanapokra berendezkedni pedig öngyilkosság a véleményem szerint ! Nem mindenki húszéves és egyedülálló. Nem lehet megoldás a munkaidő végeláthatatlan növelése az árbevétel megtartása érdekében.
Már pedig a mélyen nyomott tarifák mellett jelenleg nincs más megoldás !
Vagy a kasza ... ?

Sokhatossystem válasz |       2010.05.30. 19:31:52  (3460)
Miért pont 8 at ? Azért, mert abba már a glecsersízés ip beleférne. Mehetnék nyáron északra, télen meg délre, mint a Hobbytaxis NAGYON SOKAT SEGÍTETT nekem vissza adta az életkedvemet! Tehát tudunk tanulni egymástól, ha akarunk és nem az a szégyen, hanem az ha minden marad a régiben. Azt ugyan még nem tudom miként lehet 50 et megcsinálni 1 nap alatt, de rá fogok jönni. Tisztelettel üdvözöllek !

Sokhatossystem válasz |       2010.05.30. 19:21:59  (3459)
Szia! Javasolnám, hogy itt a hallotaxin nyissunk egy olyan topikot, ami a gondok megoldásával foglalkozik! Én is beszélgetek 50-60 körüli kollegákkal. Ismerem a problémákat, talán a megoldását is, de nem akarok én szerepelni. Ha kérdés van , és lehet is rá válaszolni én szivesen válaszolok. Amit én a fejembe vettem az az, hogy a szotyik ellenére is nagy pénzeket akarok csinálni. Pl. 800.000/hó

Konkrét (?) válasz |       2010.05.29. 18:21:48  (3458)
Szia Sokhatos !

Azt gondolom, Veled ellentétben, hogy sokkal többen vannak azok akik tennének is a körülményeik jobbra fordulása érdekében. Csak nem tudják a mikéntjét ( még! ). Az "összefogásban" fenntartásokkal hisznek, mivel csak a "széthúzást" tapasztalták szinte egész életükben. Itt főleg az idősebbekre gondolok és a múltból adódó "rossz emlékekre" !
Tisztában vannak vele, hogy igazából az érdekeik védelméért és a körülményeik javulásáért, soha senki sem tett semmit, bár sokan igérték ...
Csak magukban bízhatnak és ha maradt még energiájuk rá, igaz "beborult aggyal", de próbálnak valahogy a romló körülményeik ellenére is a felszínen maradni !
Én is beszélgetek kollégákkal, főleg idősebbekkel és nem a kaszinós fajtából. Több évtizedes tapasztalattal, a nyugdíjhoz közeledve (ha lesz egyáltalán valamennyi!), öregecske autóval a birtokában szorul ki egyik társaság után a másikból. Mihez fogjon ? Esélye sincsen újat venni. Félretett pénze nincsen, a bankok szemében hitelképtelen, a munkaeszköze pedig lassan kiesik alóla. Egyetlen lehetősége marad öregségére, hogy ráüljön egy bérautóra és többet dolgozzon, mint valaha.
- És kevesebb pénze maradjon, mint valaha ...:(

ENNYIT AZ ÉRTÉKEKRŐL !

A "gépes brigádról" meg nem ejtenék szót, mert érdemtelen. Nem foglalkozom vele, mindenki ott és arra költi el a keresményét, ahol és amire akarja ! Kölcsön + úgy sem adok ! :)))

Üdv, és kevésbé borulátó Jövőt !



Sokhatossystem válasz |       2010.05.29. 00:36:05  (3457)
Szia Konkrét !
Értem én, hogy mire gondolsz, de nem vagyok hajlandó csak azért tönkremenni, mert tíz ember között nem találok 1 et aki tenne is valamit azért, hogy megússza ezt a pár hónapot.
100 közűl csak lesz EGY !!!!!!!!!!!!! Vagy 1000 ből !!!!!!!!!!!!!!!!
Nem tud érdekelni a sírás, meg a tesze-toszaság
Ebből nem él meg a családom !!! Sőt ! Ki hiszi el nekem, hogy milyen rosszúl megy. Drága kocsim van és Egész nap ott látják a parkolóban.
Akkor dolgozok, amikor Ők alszanak.
Nem szabad feladni! Én vagyok a főszereplő!
Nélkülem vége van a filmnek. Legalább is az enyémnek. Vegyünk 4 gumit a kocsira! Vegyünk 3000 taxira gumit!!! Az 12.000 db gumi!!!!
Újat FÉLÁRON ! Igen. Szerződtessen a Taxis fuvarközvetítőt. Szabja meg a Taxis, hogy mennyi az annyi!! 500 Taxis tud annyi pénzt fizetni, hogy legyen rá jelentkező!!!!!
Havonta 25.000.000 ért. Nincs utólagos fizetés! Ott a céges kártya ! Nincs Vissza pörgetés, de a tarifa 200 fölött marad. Ha nem tud melót szerezni,akkor nem kell itt dolgoznia
A szotyik is csak addig élnek, amíg megy oda ember és hisz nekik a megrendelő. A drága cégnél az állandó útja 1800 forint. Most az locsónál 1400 és 2400 között van. Ha több lesz az olcsónál, visszajön a drágához.
Utas vagyok nem hülye alapon. Csak hát a visszaszivárgást kellene megakadályozni.
Vannak bölcs Taxisok. Én az utobbi néhány napon több ilyen kollégával is beszéltem. Feltöltődtem az általuk előadottaktól.
És ha csak 4000 marad a 6500 ból, akkor mi van?
30-40 éve taxizó komoly emberek, nagypapák osztották meg velem a véleményüket. Nem a semmire kellő suttyó gépes véleménye érdekelt, hanem a Taxisbácsi é, aki nem vetített, beszélt az életéről amiből Neki is csak az az egy van.
Ha Repülni akarsz, akkor repülj senki nem tarthat vissza ! Mondta a 71 éves kolléga aki felnevelt 3 gyereket és 5 unokája van. Vannak értékek amik mellet elmegyünk. Nem szabad !
Üdv. Neked !


Sokhatossystem válasz |       2010.05.28. 23:54:23  (3456)
Kedves HOBBYTAXIS !

Kezdek a dolgok mélyébe látni. Azt hiszem.
Megvolt az első nap!
Részletek a Taxisok egyesülete topikban.

Mindent nagyon köszönök Neked !

Konkrét (?) válasz |       2010.05.28. 05:29:32  (3455)
Szia Neked is !
- Akkor most próbáljuk meg komolyan ? :) Ok.
Nem tudom, hogy az iskola megléte változtatna - e valamit a jelen helyzeten. Úgy járnánk, mint sok más esetben : "Aki tudja, csinálja. Aki nem tudja, tanítja ..." De lehet, hogy csak pesszimistán látom a dolgokat. Engedtessék meg nekem, ha már egyszer van mögöttem "néhány év" rossz tapasztalat és a jövőt sem látom túl derűsen, enyhén szólva !
Próbálom követni a történéseket, mert érdekel, hogy ki - mit gondol, miben látja a körülmények javulását, miközben a napi gondok lassan felemésztik a maradék energiánkat is.
A "kincstári optimizmusnak" már rég vége ! Kiürült a kincstár, jó lenne, ha észrevennénk. Ezzel együtt, kűzdünk, mint "disznó a jégen", ki több, ki kevesebb sikerrel.
És várjuk a "jó szelet" ...
A jobbító szándék szép dolog, az összefogás kezdeményezése is örvendetes. Csak azok a fránya érdekellentétek ne lennének mindig !
Meg a "történelmi sorsunk", ami mindig megakadályozta azt, hogy valaha is nagyok lehessünk ...
"Rossz vér" címmel, már a Deák Bill is megénekelte.
Ami nagyban zajlik az országban, az zajlik kicsiben a mi szakmánkban is. Hogy valaha rend lesz - e erősen kétlem. Itt több generációnak kellene kihalnia, akkor talán !

- De velünk együtt ... ?

Üdv, kalandra fel ! :)


Sokhatossystem válasz |       2010.05.27. 15:26:03  (3454)
Szia ! Gyermekként sokat tanultam a mesékből. Volt, hogy éjszaka féltem, meg maradtak bennem a hallottak. Talán segítségemre lesznek azok a gondolatok is, amik itt írodnak és lesz a történelem része. Van mit tanulnom és taxis iskola még nincs, bár a taxi4 mintha úgy indult volna, de az más tészta. Üdv. Neked!

Konkrét (?) válasz |       2010.05.27. 13:53:35  (3453)
Olyan (tan)meseszerű ... :))

"A fuvarszervező kis gömböc"

csogu válasz |       2010.05.27. 04:55:15  (3452)
Nem tudom, de én a kis gömböcöt hallgatva mindig megéheztem:-))


Konkrét (?) válasz |       2010.05.27. 03:47:47  (3451)
Gyerekkoromban tökre szerettem elalvás előtt, ha népmeséket olvastak nekem ...

Most is elálmosodtam ! :)

Sokhatossystem válasz |       2010.05.27. 02:49:16  (3450)
Kedves Hobbytaxis!

Nagy örömömre szolgált, hogy személyesen nekem csokorba szedted a tudnivalókat. Nagyon köszönöm! Nem vagyok teljesen kezdő, de a repüléshez még sokat kell tanulnom. Az alapok jók de innen tovább lépni nem könnyű. Ezzel csak azt akarom mondani Neked, hogy van mire építenem, de eddig nem tudtam eldönteni, hogy mit is vegyek komolyan az bölcsebbek tanácsaiból. Téged értelek. A mondataidat megértettem és nagyon várom, hogy az életben is kipróbálhassam , hasznosíthassam ezeket. Kérlek támogass még a bölcs gondolataiddal! Tisztelettel várom szavaidat!

hobbytaxis válasz |       2010.05.26. 20:49:31  (3449)
Na az mingyár más. Aki ijen tiszteletudósan tud kérni anak segitek.
Az ugy vólt hogy megtanúltam a várost. Nem iten a négyesbe hanem még a budataksziba. De asztán ot nem volt sok cim igy idejötem és nem bántam meg. Jó a kolektiva tulajdonképpen egy nagy család vagyunk. De hát eszt te is tudod.
Én régen is mindég meg még most is mindég figyelem a forgalmazást és oda megyek ahová mongya a rádijón a cimeket. Ha fehér folt van akor fogom a rajzot meg az olvaso szemüveget aszt alaposan felmérem a terepet. Igy asztán ha lekközeléb ara járok már mindent tudok. Ojan az agyam mint a szivacs csak ugy beszijja a sok uccanevet meg hásszámot. Persze kel egy kis fifika mértéktarto nagypájázás meg egy fasza rádijó hogy utaskával menet közbe is tugyak nyomkodni. Ja meg egy okos taksziora. Az nagyon kel. Mer drága a benzin. De ha hisztizik a kedves én el se fogadok pézt. Nekem ne hisztizen. Aszt igy akár napi nyóc orába is megvan az ötvenes.
Ja csinátassá szép névjegyet. Az is jol jöhet ha szinpatkus vagy az utasnak aszt akar még utazni veled valamikór. Meg hát tiszta ápót kinézet. Jó hifi. Jó szag a kocsiszerkénybe. Ezek ellengedhetettlen kelékkek egy jó takszisnál.
Ha ezeket megtanulod akór gazdag taxis leszel.
És még egy ami fontos. Ne baszd el a keresményt. Ez a lekfontosab. Nincs gép nincs kurvázás nincs kárószenvedéj. Jó kaják sport pihenés pedikür manikűr. Mi nyáron járunk gletcsersizni télen meg le délre napozni. Néha elmegyünk persze ijen párszázezres görög csöveskedésre de ot most elég ócsó minden.

Na töb életvezetésit má nem adok ma.

[1] ... [4] [5] [6] [7] 8 [9] [10] [11] [12] [13]  ... [238]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft