FÓRUM - Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Fórum » Droszt Híradó » Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhozSúgó


3567 hozzászólás 238 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [7] [8] [9] [10] 11 [12] [13] [14] [15] [16]  ... [238]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

TESZ válasz |       2010.05.08. 18:25:22  (3417)
Helló !

Sajnos, nincs sok idő a lépésre.
Egyénenként változó, de mindenkinek el fog
fogyni az autója! Ma a kiadásokat figyelembe
véve, minimálbér mellett is 500.000.- forint
bevételre lenne szükség.
Ennek az összegnek a felét lehet megtermelni.
A kivételek korán halnak. Nem gondolom, hogy a
hosszú távon tartható a napi 18 órás műszak!
Olyan tarifát kell alkalmazni, ami mellett a
családot is látja a családfő.
Nem mindegy, hogy 2000 utas km t 230-240 ft
vagy 150-170 ft. ért megyek kilóméterenként
480.000 vagy 300-340 ezer. Van min gondolkodni
Lehet egyenként, külön-külön is és lehet a
közös problémákról közösen .
Szebb jövőt !

Dodi válasz |       2010.05.08. 17:45:36  (3416)
A Budataxi kezdte az ingyenes kiállást.
Asszem......:)

Konkrét (?) válasz |       2010.05.08. 17:16:30  (3415)
Uraim !
A "végeredmény" szempontjából szinte mindegy, hogy honnan eredeztetjük a bajok kialakulását ! Ami ma van, ez az igazi "rémálom". Bennem is él a nosztalgia a régi időket idézve, de a jelenlegi helyzet viszont fojtogat. És ezen kell(ene) változtatni ! Meggyőződésem, hogy lehet(ne), akarat és szervezés kérdése az egész. A rendelet alkotóival sem lesz egyszerű a történet, de az igazi feladat a fuvarszervezők torkán lenyomni a gombócot !

Demokratikusan ... :)

tomajer válasz |       2010.05.07. 14:07:19  (3414)
Biztos én se vagyok benne.

Az 1555.- be igen.

informátor válasz |       2010.05.07. 12:56:57  (3413)
Én a Gábrielre emlékszem az ingyenes kiállással. Reptéri tranyó tele5. Előrendelési díj eltőrlése Volán. De lehet, hogy nem.

tomajer válasz |       2010.05.07. 12:51:08  (3412)
Ahogy öregszik az ember, kopik a memóriája:-)

Azért, ha nem "csakaszépre" emlékezel, akkor tudnod kell, hogy nagyon nagyon sokáig drágábban jártunk mint a Főtaxi. A nyolctarifás rémálomig biztos.
Egy dologban mentünk alá, hogy nálunk fix kiállási díj volt, míg a Fótaxánál ugye az óra ketyegett. Aztán ezt ők is átvették.
oszt egyszercsak kitalálta valaki (ha jól emlékszem, a City) hogy: Mi ingyéé állunk ki.
Nna ott kezdődött:-(

oregrokker válasz |       2010.05.07. 11:51:53  (3411)
Szia:Nagyon sok minden közte az ingyen kiállás is akkor alakult ki mikor be jött a magán Taxi a képbe.Akkor ugye a Főtaxi és a Volán volt.A magántaxisok mindent ki találtak csak ugye a két társaság alá tudjon licitálni.Már akkor sajnos el kezdődőt,hogy a Taxis a Taxisnak a legnagyobb ellensége.

Apuka válasz |       2010.05.06. 21:02:07  (3410)
jókat írsz és a kérdéseid nagyon aktuális problémákat feszeget.
szeretném látni az írásaidat ebben a topicban is!

Konkrét (?) válasz |       2010.05.06. 16:13:47  (3409)
"Költői kérdés":

Ha a szolgáltatás megítélésénél, az érdekek ütköztetésekor a jogok és kötelezettségek közül csak az utóbbi kerül mindig előtérbe, hogyan fog javulni és reményeink szerint (számunkra is !) megnyugtató módon rendeződni ez az áldatlan helyzet ?

Rocktaxi válasz |       2010.05.06. 16:05:05  (3408)
Gyöngy minden szavad!! :-))

Komolyan!! :-)

Konkrét (?) válasz |       2010.05.06. 15:58:26  (3407)
Megpróbálom összefoglalni, hogy mire gondolok KONKRÉTAN :
Mi alapján lehetséges egy szolgáltatás esetében Hatósági árat megállapítani egy piacgazdaságra épülő társadalomban ? Példákat szeretnék olvasni a taxi árakon kívül, hátha csak az én figyelmemet kerülte el ! Egy szolgáltatásnak ugyanúgy vannak "előállítási költségei", mint egy terméknek, ami nem konstans. Miután minden költségtényező változik évről - évre és nem lefelé (!), akkor a "fogyasztói ár", miért nem követi arányosan azt ? Ez az anomália megoldhatatlansága, felfoghatatlan szerintem.
350 Ft. körüli üzemanyagár mellett a járulékos költségekkel együtt a jelenlegi nyomott tarifa a vicc kategóriájával egyenlő.
A telefonos rendelés és az utcai leintés fordított értelmezését és árazását már említettem. A kiállási és várakozási díj eltörlése is csak az utasnak kedvez és ingyenessé teszi a szolgáltatás igénybevételét, pedig nekünk már költséget generált a rendelésével. A címfelvétel pénzbe került, a címre érkezés alatt megtett út is pénzbe került, a várakozási idő úgyszintén !
És akkor esetleg lemondanak, vagy egyszerűen "kinyomják a telefont reklamakor", minden következmény nélkül !
Ha ez a metódus így rendbenlévő és csak én látom tragikomikusnak a helyzetet, akkor megkövetek mindenkit és elnézést kérek !!!
- Hogy élek ...

Konkrét (?) válasz |       2010.05.06. 15:02:59  (3406)
Köszönöm a majdnem mindenre kiterjedő válaszodat.
Egyetértek sok mindennel és örülök a javítási szándéknak is, amit leírtál. Reméljük nem csak kezdeményezés marad !
De elegánsan átsiklottál az általam leírt alap problémákon, ami lehet, hogy nem cég - specifikus, csak éppen megnyomorít minket !
Még mindig kitartok a véleményem mellett :
- Sehol a világon nincs ilyen, hogy belekényszerítenek (hatóságilag ill. vezetésileg) olyan vállalkozásba, aminek a működtetése gazdaságtalan és ellehetetlenít. Na most, ha még hozzávesszük a cégek önszabályozásából adódó "külön kedvezményeket" ami tovább növeli a veszteséget, mi marad ... ?
Ez ellen lehetne és kellene tenni, amire már vannak elképzelések, olvashattuk itt - ott, csak visszafordítani egy évek alatt elrontott folyamatot nem egyszerű, tudom !
Csak dühít, ha azt látom, hogy még tovább csúszunk lefelé a különböző átgondolatlan intézkedéssel, mert az UTAS ÉRDEKE szent és sérthetetlen egyedül ! :(

Konkrét (?) válasz |       2010.05.06. 14:25:05  (3405)
Öt !

Apuka válasz |       2010.05.06. 14:23:17  (3404)
Érdekes az okfejtésed!
Ugyan nem tudom melyik cégnél dolgozol de én még ápolatlan taxi4-es kollégával még nem találkoztam!
az hogy némelyik autó "koszos"?
persze van ilyen. Főleg az esős időszakban!
de olyankor másé is az!
Abban igazad van, hogy a tisztaság ( autó és taxis) fontos dolog de ne állítsd be úgy mintha ez lenne jellemző a társaságra!
- ajtó nyitás..
nos, a limuzin szolgáltatásnál ez megy. kipróbálható és alkalmazható ez a taxi esetében is csak kérdés milyen eredménnyel?
elég rendszeresen szállok ki az autóból ha olyan helyen vagyok ahol ez megtehető. de amikor kinyitod az jobb 1-et majd mennél a jobb hátsóhoz (hogy a többi utas felé is előzékenységet és udvariasságot mutass) addigra az már nyitva van ( hiába, nem vagyok egy szupermen) és a 3 utasom közli, hogy köszönik szépen, de ők inkább hátul foglalnának helyet.
és hiába van 2 ajtó hátul, ők azért azon egy ajtón másznak keresztül, be a kocsiba!

Érdekes!
én is a HáGéVé-ből tanultam meg taxizni és szolgáltatni!
lehet egy iskolába jártunk?

hacáz válasz |       2010.05.06. 13:39:08  (3403)
Nem hiszem, hogy bárkinek is fényesre kellene nyalni...csak meg kellene tanulni kezelni, ha részeg, ha gyökér....velem is előfordul, hogy lemondanak itt, ott. Dühít! De nem biztos, hogy az a legjobb megoldás, ha ilyenkor mindenkit elkívánok melegebb éghajlatra. Szerintem ez nem csak nálunk fordul elő. Úgy hallottam, hogy mostanában kezdik komolyan venni ezeket a dolgokat is és megpróbálnak javítani nagyon sok mindenen. Érezhető a diszpécserszolgálat munkáján is. Rengeteg változás várható még.
Nagyon nehéz kiszűrni azokat az igen tisztelt kollégákat is akik egyszerűen csak...úgy nekiesnek, mint Tót az anyjának. Az utasnak sincs mindíg kedve, betelefonálni, egyszerűbbnek tűnik neki az, ha keres egy másik társaságot. Sajnos. Nem tudom, nem figyeltem, hogy nálunk dolgozol-e, de ha igen észrevehetően kezd eltünni az a fajta utaska?, remélhetőleg a pluszt és a minit hívják, a Mamut 2-be rendel," ide mennék a Mamut 1-ig, na jó, legyen a Moszkva tér, egyszer élünk!" Én csak bizakodni tudok...És megpróbálok valamicskét hozzátenni, hogy ne legyen ennél rosszabb.

[1] ... [7] [8] [9] [10] 11 [12] [13] [14] [15] [16]  ... [238]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft