FÓRUM - (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Fórum » Droszt Híradó » (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/Súgó


18655 hozzászólás 1244 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] 4 [5] [6] [7] [8] [9]  ... [1244]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

hiénakutya válasz |       2013.10.09. 18:50:54  (18610)
Tudunk a taxizással kapcsolatos olyan mocsokról, ami nem a Citytől indult volna útjára?

tizenhat

haliho válasz |       2013.10.09. 18:18:58  (18609)
Az első tíz évben valamennyi ujonnan megalakult taxi társaságot volt City-taxis alapította meg. Aero, Gabriel, Lux, stb.

haliho válasz |       2013.10.09. 18:09:50  (18608)
Egy pár nap eltéréssel, De a Buda volt az első, utána a City, és valóban egy volt City-s alapította meg a Rádió Taxit. Nem ismered ??

haliho válasz |       2013.10.09. 18:05:06  (18607)
Ne haragudj Balázs! De nem a Pali támadta meg. Ezt a Darázs követte el. Ő támadta meg az Alkotmány Bíróságon a létszám korlátozást.

haliho válasz |       2013.10.09. 18:01:03  (18606)
Pali! Én még emlékszem amikor Te is City-s voltál (úgy emlékszem vagy 718 vagy 731) és hoztad le az Almásy térre a Rádió Taxi matricát

hiénakutya válasz |       2013.10.09. 15:16:48  (18605)
Szépen kiengedtétek a szellemet a palackból.

harmincnégy

hiénakutya válasz |       2013.10.09. 15:16:08  (18604)
És tudod, mi a borzalmas ebben?
Hogy a mai napig megvan, és működik.
Szintén a mai napig működik egy 1980-ban, Münchenben vásárolt Toshiba kazettás deck.
Ezek durva dolgok, akárhogy is nézzük.

harmincnégy

nazoli válasz |       2013.10.09. 11:42:37  (18603)
Pár nap eltéréssel, de a Buda volt előbb.

Rocktaxi válasz |       2013.10.08. 22:05:30  (18602)
Neki már akkor Sony Trinitronja volt. :-)

justitia válasz |       2013.10.08. 21:34:41  (18601)
...és az orosz színes tv-re?:)

Keleti pu:)

negyvennyolc

hiénakutya válasz |       2013.10.08. 21:30:41  (18600)
Én meg arra emlékszem, mikor egy postavonatról lepörögtem négyszer.
Ebből háromszor társítva.
Még engedélyem se volt.
:-)

huszonöt

justitia válasz |       2013.10.08. 21:24:09  (18599)
Szia Kutya! /hiénákat nem szeretem/

Én még emlékszem rá, /nem dicsőség/ hogy a Hotel Ifjúság szálló előtt /fiatalok kedvéért: Zivatar utca 1./ leparkoltunk hárman-négyen taxisok, és bementünk szórakozni este, és a portás elénk jött köszönni, hogy megjöttek a taxis urak:)

Na meg a sárga lámpára is a szállodák bejáratának a tetején, hogy taxit szeretne a londiner, és örült, ha elvittük a vendégét, akitől már kapott borravalót, hogy taxit kerítsen neki:)

És arra is, hogy a Moulin Rouge-nál mikor végeztem, nem engedett el a portás, sőt hagyjam bekapcsolva az órát, /mind a 18 forinttal/ mert már nyakán liheg az utas:)

Meg arra is, hogy a belvárosból megindultunk a bajba kollégánk segítségére palotára, és akkor még a rendőrök is barátok voltak, sőt segítettek:)

És arra is, hogy a munkanélküli központból kerültek ki az új generációs taxisok:)

És most azt is hallottam, hogy a reptérre bérkocsisokat vesznek majd fel 2-3 száz autóra havi fixért, a többiek meg mehetnek a ...

Na akkor erről csak ennyit:(

ötvenhét

hiénakutya válasz |       2013.10.08. 19:28:14  (18598)
A sok szalagmunkás nem sokáig bírta, hogy senki se terelgesse őket.
Én hülye arra gondoltam, hogy korai pont az az év, mikor szabadjára engedték ezt az egészet; biztos élvezték a szabadságot, a függetlenséget még néhány évig, és csak utána álltak össze.
Hát nem.

huszonhét

hiénakutya válasz |       2013.10.08. 19:25:23  (18597)
A City honlapján 1983 van.

ötvennyolc

justitia válasz |       2013.10.08. 19:18:22  (18596)
Nem én találtam ki, csak beollóztam:)

"Kezdetben két állami cég működött: a Főtaxi és a Volántaxi. 1982. január 1-jén útjukra indultak a magántaxik a „címeres papírnak" nevezett kisipari engedéllyel. A hőskorban leginkább hétvégén dolgoztak, ez jelentett ugyanis újdonságot a korábbi, munkanapokhoz kötődő fuvarozáshoz képest.

Egészséges rivalizálás mellett a friss okleveles magántaxisok, és a Főtaxitól kilépők elérkezettnek látták az időt az év vége felé, hogy közösségekbe tömörüljenek. Megszületett, saját gépjárműpark nélkül - mint fuvarszerző iroda -, a Buda Taxi és a City Taxi. Ezt követően az országban sorra alakultak, elsősorban a vidéki nagyvárosokban a magán taxi társaságok. Mindenki számára hozzáférhető, személyes beszélgetésre is gyakorta használt CB rádión történt ekkor a forgalmazás. Kódolva volt a konfliktus. A polgári személyek nem örültek, hogy a taxisok lefoglalták a csatornát. 1983 második felében a belső ellentétek életre hívták az ÉRÓ Taxit, amely elnevezés az Ételt Rendeljen Otthonába kifejezés rövidítése.
Az ötlet megelőzte a korát. Voltak, akik a szolgáltatás színvonalának fokozásával próbáltak versenyezni, s megalakították a „fényt hozó" Lux Taxit. Jobb autókkal szállították az utasokat. Néhány nyugati, s több magasabb kategóriájú keleti (dupla lámpás zsiguli, „paraszt merci") járműből állt a „flotta". 1985-ben újabb társaság jelentkezett az utazni kényelmesen kívánó közösség kegyeiért, megalakult a Rádió Taxi. Ekkor még szoros volt a kötelék és az összetartozás a különböző csapatokban."

38

[1] [2] [3] 4 [5] [6] [7] [8] [9]  ... [1244]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft