[1] [2] [3] 4 [5] [6] [7] [8] [9] ... [1244]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Tudunk a taxizással kapcsolatos olyan mocsokról, ami nem a Citytől indult volna útjára?
tizenhat |
|
Az első tíz évben valamennyi ujonnan megalakult taxi társaságot volt City-taxis alapította meg. Aero, Gabriel, Lux, stb. |
Egy pár nap eltéréssel, De a Buda volt az első, utána a City, és valóban egy volt City-s alapította meg a Rádió Taxit. Nem ismered ?? |
|
Ne haragudj Balázs! De nem a Pali támadta meg. Ezt a Darázs követte el. Ő támadta meg az Alkotmány Bíróságon a létszám korlátozást.
|
|
Pali! Én még emlékszem amikor Te is City-s voltál (úgy emlékszem vagy 718 vagy 731) és hoztad le az Almásy térre a Rádió Taxi matricát |
|
Szépen kiengedtétek a szellemet a palackból.
harmincnégy |
|
És tudod, mi a borzalmas ebben?
Hogy a mai napig megvan, és működik.
Szintén a mai napig működik egy 1980-ban, Münchenben vásárolt Toshiba kazettás deck.
Ezek durva dolgok, akárhogy is nézzük.
harmincnégy |
|
Pár nap eltéréssel, de a Buda volt előbb. |
|
Neki már akkor Sony Trinitronja volt. :-) |
|
...és az orosz színes tv-re?:)
Keleti pu:)
negyvennyolc |
|
Én meg arra emlékszem, mikor egy postavonatról lepörögtem négyszer.
Ebből háromszor társítva.
Még engedélyem se volt.
:-)
huszonöt |
|
Szia Kutya! /hiénákat nem szeretem/
Én még emlékszem rá, /nem dicsőség/ hogy a Hotel Ifjúság szálló előtt /fiatalok kedvéért: Zivatar utca 1./ leparkoltunk hárman-négyen taxisok, és bementünk szórakozni este, és a portás elénk jött köszönni, hogy megjöttek a taxis urak:)
Na meg a sárga lámpára is a szállodák bejáratának a tetején, hogy taxit szeretne a londiner, és örült, ha elvittük a vendégét, akitől már kapott borravalót, hogy taxit kerítsen neki:)
És arra is, hogy a Moulin Rouge-nál mikor végeztem, nem engedett el a portás, sőt hagyjam bekapcsolva az órát, /mind a 18 forinttal/ mert már nyakán liheg az utas:)
Meg arra is, hogy a belvárosból megindultunk a bajba kollégánk segítségére palotára, és akkor még a rendőrök is barátok voltak, sőt segítettek:)
És arra is, hogy a munkanélküli központból kerültek ki az új generációs taxisok:)
És most azt is hallottam, hogy a reptérre bérkocsisokat vesznek majd fel 2-3 száz autóra havi fixért, a többiek meg mehetnek a ...
Na akkor erről csak ennyit:(
ötvenhét |
|
A sok szalagmunkás nem sokáig bírta, hogy senki se terelgesse őket.
Én hülye arra gondoltam, hogy korai pont az az év, mikor szabadjára engedték ezt az egészet; biztos élvezték a szabadságot, a függetlenséget még néhány évig, és csak utána álltak össze.
Hát nem.
huszonhét |
|
A City honlapján 1983 van.
ötvennyolc |
|
Nem én találtam ki, csak beollóztam:)
"Kezdetben két állami cég működött: a Főtaxi és a Volántaxi. 1982. január 1-jén útjukra indultak a magántaxik a „címeres papírnak" nevezett kisipari engedéllyel. A hőskorban leginkább hétvégén dolgoztak, ez jelentett ugyanis újdonságot a korábbi, munkanapokhoz kötődő fuvarozáshoz képest.
Egészséges rivalizálás mellett a friss okleveles magántaxisok, és a Főtaxitól kilépők elérkezettnek látták az időt az év vége felé, hogy közösségekbe tömörüljenek. Megszületett, saját gépjárműpark nélkül - mint fuvarszerző iroda -, a Buda Taxi és a City Taxi. Ezt követően az országban sorra alakultak, elsősorban a vidéki nagyvárosokban a magán taxi társaságok. Mindenki számára hozzáférhető, személyes beszélgetésre is gyakorta használt CB rádión történt ekkor a forgalmazás. Kódolva volt a konfliktus. A polgári személyek nem örültek, hogy a taxisok lefoglalták a csatornát. 1983 második felében a belső ellentétek életre hívták az ÉRÓ Taxit, amely elnevezés az Ételt Rendeljen Otthonába kifejezés rövidítése.
Az ötlet megelőzte a korát. Voltak, akik a szolgáltatás színvonalának fokozásával próbáltak versenyezni, s megalakították a „fényt hozó" Lux Taxit. Jobb autókkal szállították az utasokat. Néhány nyugati, s több magasabb kategóriájú keleti (dupla lámpás zsiguli, „paraszt merci") járműből állt a „flotta". 1985-ben újabb társaság jelentkezett az utazni kényelmesen kívánó közösség kegyeiért, megalakult a Rádió Taxi. Ekkor még szoros volt a kötelék és az összetartozás a különböző csapatokban."
38 |
|
[1] [2] [3] 4 [5] [6] [7] [8] [9] ... [1244]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |