FÓRUM - "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak
Fórum » Droszt Híradó » "Dícséret" a taxi központok dolgozóinakSúgó


370 hozzászólás 25 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7] [8] [9] [10] [11]  ... [25]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

csogu válasz |       2007.07.25. 14:56:30  (312)
Pontosabban kikkel szemben kell ezt megtenned? Mert ez így azért elég tágan értelmezhető. Én pl. az utasoknak szoktam adni egy kis gyorstalpaló tanfolyamot a szakmánkból és akkor már sokkal barátságosabban viseltetnek velem szemben azért, hogy 3 percet várnia kellett az autóra.

OLW válasz |       2007.07.25. 14:54:13  (311)
Bocsánt, nagyot fordítanék a témán, visszatérve a topik címéhez, de még inkább központokkal kapcsolatos másik témához.
Sokszor találkozom azzal a problémával, hogy alapvető tényeket, és okokat kell először ismertetnem, rosszabbik esetben elfogadtatnom már ahhoz is, hogy az esetleg negatív véleményt egyáltalán árnyaltabbá tegyem.
Talán, ha ezen a fázison hamarabb túl lehetne jutni, kevesebb energiát igényelne az előrelépés.

csogu válasz |       2007.07.25. 14:48:15  (310)
Konyhában túlerőbe ütköztem, így marad a kopogás:-)

csogu válasz |       2007.07.25. 14:44:45  (309)
Úgy vagyok mint attus, ma nem a gondolkodás az erősségem, de a megfejtést rábízom az időre:-))

Na megyek szétcsapok a konyhában,mert kopog a szemem:-))...ez is lehet ennek az oka:-)

OLW válasz |       2007.07.25. 14:39:42  (308)
amit regálhatnék, szerintem több, egymástól független forrásból megtudhattad...

OLW válasz |       2007.07.25. 14:33:53  (307)
Nehézkes megmagyarázni, egyáltalán frivol a helyzet, ha már magyarázkodni kell, hogy nem ilyen a szolgáltatáskor elvárt öltözet.

Általában az első benyomás meghatározó.

Ne feledd, még vélt hátrányból is nehéz nyerni.

csogu válasz |       2007.07.25. 14:32:41  (306)
:-DDDDDd

Helyes, örülök neki, hogy nem csak velem történnek ilyen dolgok...bár én már nagyon edzett vagyok az ilyenekben:-)))

Ezt olvastad már? Klikk ide!

csogu válasz |       2007.07.25. 14:26:48  (305)
Hátha nem is ennyire nyersen, de én is így gondoltam anno. Azt egyszer pont akkor voltam bent, amikor egy ilyen elegáns emberek érkeztek. Mint kiderült kicsit körülnézni, mielőtt leszerződnének.

Pont akkor jött be egy kolléga. Olyan igazi taxis:-))) Az én arcomról égett a bőr, majd magamra néztem, azt gyorsan én is elhúztam a csíkot a balfenéken.

Mivel a cég székháza, így a beérkező kollégákról magát a céget is meg…illetve elítélik. Szóval van benne logika, még akkor is, ha nem tetszik ez nekünk. Képzeld el, ha a kolléga hazafelé a strandról ráeszmélne, hogy kicsit kiköltekezett, de van 12 ezerért csekkje, majd strandpapucsban, kicsit vizes gatyában besétálna…hááát, nem az igazi egy cég arculatában:-)))

csogu válasz |       2007.07.25. 14:21:08  (304)
:-DDDDDD

Itt most kérem azt kellett értékelnem, hogy ez máskor mennyi időt szokott igénybe venni.

OLW válasz |       2007.07.25. 14:20:03  (303)
Bár nem ez a megfelelő fórum, de volt rosszabb.

rendelés: nemzetközi hajóállomás ikszedik dokk, úszó hotel neve találjkibármit, vendég beszól.

megyek is , ahogy kell, egymáshoz kötve ua. társaság három hajója, az enyém a középső.
hajóhídon le, üvegajó automata, szét, én át, össze, hajó túloldalán másik ajtó, szét, én át, mögöttem össze. következő hajó átlép, üvegajtó, iszonyú csattanás, kép kontúrjai mosódnak, fáj az orrom. mivan!!!!!!!!!!!

egy modellel régebbi hajó, az ajtókat még nyitni kellett...

Ja a röhögő recepciós fejét leordítottam, hogy mért nem nyitotta ki előttem, ha látta hogy jövök.

NEm elégtétel, de utána ketten sírtunk...

attus válasz |       2007.07.25. 14:00:46  (302)
Kicsit vaskalapos a cég, nem?!
Ha nem dolgozol éppen, nem mindegy milyen öltözékben vagy?
Mi a f@sz közük van hozzá, hogyan öltözöm a szabadidőmben?

attus válasz |       2007.07.25. 13:55:31  (301)
Ha nekem is hozol egy kis mannát, én bebizonyitom neked, hogy ennél is rövidebb idő altt meg lehet ezt oldani!-:)))

csogu válasz |       2007.07.25. 11:28:09  (300)
Nézd, az is igaz, hogy pucolóban voltam. Ott lebegett a fejem felett egy hét tiltás, ami nagyon rosszul érintett volna:-))

Történet a következő, bár szerintem tomajer majd kamuzni fog valamit:-)

Mivel nálunk sajna úgy van, hogy az első pénztári napon ki kell fizetned a tiltást (már amennyiben te ezt a lehetőséget választod), így nekem ma be kellett mennem és sajna nincs most szekér nálam, mivel a Tüzes a szervizben várja, hogy megérkezzenek az alkatrészek, a 928-as Dodi, aki volt olyan rendes és rám merte bízni az autóját, ma egyéb elfoglaltsága miatt igényt tartott az autóra. Tomajer szaki bevállalta, hogy bevisz a Kerepesire, hogy ott befizessem tévedésem következményét (Dévényi helyett a Dévaiba mentem).

Igen ám, de rohanásban volt rendesen, mert 11-re ki kellett érnie Dunakeszire, így amikor megérkezett a ház elé épp csak fékezett, én meg fürge zerge módjára beugrottam az autóba, ami azonnal el is indult alattam. Ekkor egy reccsenésre lettem figyelmes:-((

A gatyám varrásmentén repedt:-)

Nem írnám le, hogy ekkor mit találtam mondani, mert félek hogy többeket sokkolna az itt olvasottak, de a lényeg az, hoyg roham fel a lakásba, és átvettem a sokkal erősebb anyagból készült farmerem. Na igen ám, de így meg tilos bemenni a központba:-(

Gordiuszi csomó!

Ha nem megyek be, akkor tuti 1 hét, ha bemegyek, és valamelyik illetékes meglát, akkor 1 hét.

A tuti és a lehetséges közül én maradtam a lehetségesnél.

Útközben elterveztem, hogy miként osonok be a központba, hogy észrevétlen maradjak.

Meg kell állapítanom, hogy 125 kg-mal nem könnyű egy ilyen feladatot elvégezni hibátlanul.

Kezdődött azzal, hogy tomajer természetesen nem jó helyen parkolt le, és már rohant is a portás, hogy figyelmeztessen engem erre. Én mutogattam neki, hogy nincs baj, mert a sofőr benne ül az autóba. Mivel a mellettünk lévő telepen építkezés folyik, és én már a diszi szoba ablaka alatt álltam, így a portás nem igazán értette, hogy mit mutogatok és sustorgok neki.

A vége az lett, hogy a feltűnést kerülve a diszpécser szoba ablaka alatt üvöltöztem neki, amit végre megértett. Innen tovább osontam be az ajtón, de közben még visszanéztem tomajerre, hogy el kell-e parkolnia, vagy marad a helyén.

Arra lettem figyelmes, hogy egy bánatos tekintetű kollégát döntök épp fel, aki szerencsétlenségére pont akkor igyekezett kifelé.

Sűrű elnézéskérés, és már kommandóztam is tovább. Ahogy beléptem a folyósóra azonnal a 1011-es Palikába botlottam bele, akiről tudni kell, hogy nem igazán tud szemet hunyni a szabálytalanságok felett. Gyorsan eltereltem a figyelmét a nadrágomról és szinte futva érkeztem be a pénztárhoz.

Rosszul mérhettem fel a féktávot, mert szegény Pöttyös nem kicsit lepődött meg, hogy nekirohantam az ablaknak. Majd meglepetésében azonnal szolgálatomra is volt.

Pikk-pakk megvoltam, most már csak ki kell jutnom.

Amint suhanok kifelé szembe találom magam a Szatírral, akinek fogalmam sincs már hogy mit mondtam, mert a fejemben csak az járt, hogy minél hamarabb eltűnjek. Itt követtem majdnem el azt a hibát, hogy átrohantam az üvegajtón.
Szerencsére Szatír figyelt, és még időben rám szólt. Innen már sima utam volt tomajerig, akinek az tátva maradt a szája, hogy 3 perc alatt újra az autóban ülök:-))

Szóval nem egyszerű kérem az életem nekem:-)))

cbtaxi válasz |       2007.07.25. 11:07:25  (299)
Ez a 37 másodperces ügyintézés nem jöhetett volna létre a "FEJJEL A FALNAK" nevü verőbrigád segítsége nélkül,akik módszeres alapossággal takarították el a Ricsi előtt várakozókat. :-)

csogu válasz |       2007.07.25. 11:01:52  (298)
Nagyon köszönöm a gyors ügyintézést a Főtaxi pénztárosainak, akik ma a tiltó pénzt 37 másodperc alatt elvették tőlem és elvégezték az adminisztrációs munkát is!

Még tomajer is megdöbbent, hogy 4 perc alatt visszaértem a kocsihoz.

Igaz, Szatírnak is van mit köszönnöm, mivel még szokatlan számomra, hogy a fotocellás ajtó nem a jobb szélén nyílik kifelé, hanem középen, és ha nem szól rám, akkor szerintem nagy igyekezetemben átmegyek az üvegajtón :-)

[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7] [8] [9] [10] [11]  ... [25]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft