FÓRUM - "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak
Fórum » Droszt Híradó » "Dícséret" a taxi központok dolgozóinakSúgó


370 hozzászólás 25 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [21] [22] [23] [24] 25

(Új hozzászóláshoz lépj be)

sziszka válasz |       2006.08.30. 09:15:16  (14)
Csodák márpedig vannak,és a marcona külső remélhetőleg érző szivet takar;))))))

tomajer válasz |       2006.08.30. 09:11:44  (13)
A dicsérőt, még el tudom képzelni, de hogy mondatot?!?:-)))

sziszka válasz |       2006.08.30. 08:42:01  (12)
Ma optimista hangulatban vagyok,elöbb-utóbb csak kihúzok belöle valami dícsérő mondatot valakiről.:>

JWT válasz |       2006.08.30. 08:35:29  (11)
Ráadásul amikor már nem ott dolgoztam és keringtem egyik külsö kerületben cimet keresve megállt melletem és elmagyarázta merre is menjek pedig akor már a konkurenciánal dolgoztam,de én az ilyen embereket sorolom a kollégák közzé.

JWT válasz |       2006.08.30. 08:30:51  (9)
Hattomi szó kincse:Hmmmmmm,no coment.

JWT válasz |       2006.08.30. 08:28:44  (7)
Rádió Taxis korszakomhoz hozzátartozik igaz már többször emlitettem,hogy a diszpécserekkel kiváloan lehetet együtt dolgozni.Söt számtalanszor elakadtam és segített ki a Béla és a Jankó.Ez a mostani cégemre nem jelemző.Söt amikor segitséget kértem,hogy hol talalható egy bizonyos intézmény a "kollégák" a 3-as csatin segítség helyet inkább azt ecsetelték minek taxizik az aki ilyet nem tud.(Csepeli strandfürdő)

csogu válasz |       2006.08.30. 01:45:06  (5)
Nem rossz ötlet, nekem tetszik:-)) A jót értékelni kell, mert különben honnan is érezhetnénk, hogy érdemes így viselkedni?
Pont ezért ide is beírom az elmúlt 2 pozitív élményem, hogy itt is legyen nyoma. Megérdemlik azok, akikről szól!



1, Lehet nem fog visszajutni a címzetthez, de én mégis erre késztetést érzek és ezért le is írom. Miután Abdul kiszállt és én végre elhagyhattam a helyszínt, átmentem a reklamacsatornára és az ott lévő hölgynek jeleztem a gondom. Mint később megtudtam, Mariannak hívják a kolleginát. Miután végig mondtam a sztorim elengedtem a májkot és vártam a reakciót. Valami hivatalos, sablonos szövegre számítottam, de nem ez történt. Mariann együtt érzett velem és sajnálatát fejezte ki, majd ajánlotta, hogy kicsit fújjak egyet mielőtt folytatom a munkát. Nem is tudja szerintem elképzelni, hogy ilyen felspirázott idegállapotban mit jelent az emberséges hangnem. Köszönöm neki, jólesett.


2,Pali!!!

Nem szokásom az ilyen nyílt levél féle, de most mégis ehhez folyamodnék.
Tegnap az egyik Rádiótaxis kolléga kisegített engem egy 3asbreaknél technikával, hogy meg tudjam örökíteni az ott történteket, de nem tudta megvárni, amíg elkészülök és kérte, hogy majd valahogy juttassam vissza hozzá a tulajdonát. Ezt csak úgy tudtam megoldani, hogy felhívtam a központot és az egyik telefonos közvetítésével tudtunk összefutni. A 116-os Tomi vette fel a telefont, mind a 3 alkalommal.

És itt jön, ami miatt írok. Én a magam részéről a Tomit dicséretben részesítem, mert hajnalban - mind a három alkalommal - az első csörgésre kapta fel a telefont. Tudom, hogy ez a normális, meg azt is, hogy ennek így kell működnie, de ha a pozitív dolgot nem vesszük figyelembe, akkor igazságtalanság lenne a negatívummal ezt tenni. Én a magam részéről elismerésem a jó munkájáért!

Köszi, csak ennyit szerettem volna:-)

hattomi válasz |       2006.08.29. 22:17:59  (4)
Hmm...

jucus válasz |       2006.08.29. 22:13:33  (3)
Köszönöm neked!!!!!!!

sziszka válasz |       2006.08.29. 14:47:15  (1)
Sziasztok!

Olvasgattam a rádiótaxis fórumot,és mivel Csogu volt olyan kedves,hogy pozitivumot is említett egy központban is dolgozóról,az jutott eszembe,nyissunk egy kedves topicot,ahol ha valaki nagy ritkán elégedett valamelyik központban dolgozóval,ezt legyen kedves,említse meg itt is.
Lehet ,hogy én voltam az első,és az utolsó aki ide írt? ;))))))))

[1] ... [21] [22] [23] [24] 25

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft