[1] 2 [3] [4] [5]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
HÁÁT AZÉRT EZ DÖBBENET..megint a mi hátunkon másznak egyesek felfelé....A "konzorcium" résztvevői nem azt mondják, hogy csak azok közül a taxisok közül lehet Repteres valaki aki az ő cégeiknél húzta eddig is az igát, tömte a zsebeiket, és vállalja hogy repterezik, ők csak elsőbbséget élveznek....Ha ők nyerik a pályázatot, (ilyen felállásban remélem nem fogják) egyértelmű, hogy akik kiszorultak belőle, pld. mondjuk az Airport, majd jól belép hozzájuk, ha a reptéren akar maradni...jó tagdíjért természetesen...Nem arról volt szó ,hogy új cég nem indulhat? persze a kérdés költői, hiszen új cég csak azután lesz, hogy a belőlünk összeadódott létszámmal megnyerik esetleg a pályázatot... Aztán jönnek a feltételek, hogy te is lehetsz repteres, csak lépj ki, vegyél Rolls Rollsot, fizess 2x annyi tagdíjat, és közlekedj a szőnyeg alatt! Hjaaa..Te ezt így nem vállalod? nem baj, a tagdíjad megmarad a zsebében így is, és legalább lehet az eddig nem ezeknél a cégeknél dolgozók közül létszámot gyarapítani az új cégnek, ami persze megint egy rakat plusz tagdíj, mégha sokfelé megy is a haszon...ki van ez találva...Nélküled egyik cég sem nyert volna, hiszen 1 fia autójuk nincs...így átvitt értelemben te megnyered nekik a tendert, aztán vagy beállsz a sorba, vagy maradsz a seggeden, és jöhet a plussz létszám..Bravóóóó |
Akor ha ez a konzorcium nyeri akor azok tagjaiból kérülnek ki a repteresek?Vagy aki eddig nem volt tagja egyik cégnek semm az is bekerülhet?Ha ez egy új cég lesz akor a cégekhez bejövő repteres megrendeléseket feldobják vagy átirányitják az új céghez?Aki a repteres cégnél dolgozik az felvehet lakosági megrendelést is? |
Ammá biztos. Mármint, hogy meglátjuk. Utólag meg még okosabbak leszünk. Ha lehet egyáltalán.
:-) |
|
Meglátjuk!
Én azért látok kívül is olyan társaságot, aki megkavarhatja a dolgokat:-( |
|
És az kicsoda?
A két vesztes pályázó, meg aki el se indult.
Nem hiszem, hogy számít, milyen transzferárakat alakítanak ki. Szerintem az számít, hogy a nyertesek milyen árat alakítanak ki a régi 7 cég számára. |
|
Kintmaradóként, a kintmaradó cégekre gondoltam, és nem a taxisokra:-) |
|
Nem tudom, te hová számítod magad. Bentmaradókhoz, vagy kintmaradókhoz. Én az utóbbihoz, bár az egyik feltételezett nyertes cégnél dolgozom (mint te is) eszem ágában sincs átnyergelni repteresnek. Viszont mint a "kintmaradó"-k egyikének, a transzfer-ár mértékébe a legkisebb beleszólásom sincs. Kiváncsi lennék, a 7 cég vezetésének melyik lesz a szívügye: saját eddigi cége, vagy az új? A közös ló hátát is ismerjük (túros), tehát mindenképp bonyolult, kusza helyzet alakulna ki, ha a konzorcium nyerne. Persze szvsz. |
|
Ő, ez nem nagyon értem:-)
De sajna majd csak este olvashatlak, mert most irány Velence, mert a gyerekek szétkapnak már itt:) |
|
Elvesztetted a lakáskulcsot? Üdv |
|
Jön majd valami nagytudású és leveri az árakat.
Az ilyeneket kellene a szakmától törvényileg eltiltani, mert semmi mással sem tudnak operálni, fedezni a saját kudarcukat, tehetetlenségüket, mint a mi zsebünkben kotorászva engedményeket-engedményre halmozva.
|
|
Kinek lenne ez az érdeke? A taxisnak!
Akkor meg felejtsd el, az nem érdek. |
|
Nem, valóban nem te voltál:-) |
|
Te nem:-)))
Szóval, tökéletesen látod a helyzetet!
De ez a kérdés nem csak rajtuk múlik.
Sőt!
Leginkább a kintmaradókon:-(
Tehát, hogy azok, akik nincsenek benne a "mézesbödönben" elkezdenek-e egy árversenyt lefelé, megmutatván, hogy nem maradnak ki a repteres buliból azért se!:-(
Ha sikerülne őket némi önfegyelemre szorítani, akkor megérhetnénk azt, hogy Budapesten minden cég ugyan azon az áron viszi a repteret.
Nem fogjuk megérni:-( |
|
Pedig nem is hívtalak fel...
:-) |
|
Igen, most kaptam egy telefont, hogy nem voltál figyelmetlen, hanem totál jó a kérdésed!! |
|
[1] 2 [3] [4] [5]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |