1 [2] [3]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Szóval alakul a fejünk feletti "átnyúlás".
Én igazándiból nem bírok tul nagy hatással a taxis társaimra de mindenkinek aki olvassa ezt a lapot felhívnám a figyelmét arra a kis apróságra amit mi megtudunk tenni (szerintem) ebben a szemét ügyben.
Ha olyan döntést hoznak ami nekünk nem megfelelő akkor egyszerűen nem kell odamenni és elvinni a fuvart. Ha a reptéren ott tombol a turista, hogy miért nincs taxi akkor majd összenéznek és talán magukba szállnak.
De nekem és egyesével minden egyes taxisnak meg kell tudnia állni, hogy csak két napig nem vállal fuvart a reptérről!!
Ez talán nem nagyon befolyásolja majd a napi bevételt mert majd a városban lessz helyette rendelés. Talán akkor elgondolkodik a mister x hogy valamit nem jól csinált. Ha ezt a kis áldozatot meg tudja tenni a taxis társadalom akkor lehet hogy tudunk tenni egy apró lépést a felemelkedés felé. |
ma egész nap az folyt a rádióból, hogy a fővárosi atyaúristenek megváltoztatták a taxi szabályozását és így már semmi akadálya a tender kiírásának. érdekes most, hogy a multi odaszolt 2 hét alatt egyetértésben megváltoztattak valamit (hogy mi a szart arról persze nem szólnak a hírek) bezzeg emlékszünk mikor a mi érdekünk kívánta volna, hogy valamit (fix tarifa) megszavazzanak... na elmennek ezek a k..... majdnem csúnyán beszéltem
gusztustalan amit itt a reptér körül kavarnak. |
Naná! ott már megcsinálta a nagytudományú úriember!
A budapesti taxisnak a szájába lehet vizelni, és még fizetni is hajlandó érte. |
|
Gondolom Londonban is csak 1-2éves autókkal lehet a reptérről fuvarozni. A reptér is részesülni akar minden fuvarból( rendrakás cimszó alatt) ha már a városban csak igy lehet dolgozni. |
A nyilatkozó urak vajon megemlitették e az igencsak elvarázsolt repülőtéri uraknak, hogy bizony, itt néhány cégnek egyetlen egy taxi autója sincs?
de nem is ez a lényeg, holnap veszek egy kórházat, s megmondom a mentősöknek, hogyan szállitsák a betegeket hozzám, bár fingom nincs róla, hogy gyakorlatban ez hogy zajlik.
Miért nem mondja meg nekik - a repülőtéri embereknek - hogy ez igy nagyrész baromság, müködésképtelen hülyeség, komolytalan az egész, majd akkor esetleg tárgyalunk bármiről, ha kicsit konkrétabban és földre leszállva látnak neki az ügynek.
Addig nem.
Pofon 1x
van egy droszt, egy tároló, beállhat minden taxi autó, első lesz kiperkálja a fuvaronkénti pacsit, majd felveszi az utast és halad.
A végén az utas fizet.
Az ár lehet fix vagy megy az óra.
(inkább az utóbbi, úgy számlaképes a vállakozó)
Autók:
ha az Astra Combi képes arra, hogy a kedves utast és csomagjait kivigye a repülőtérre, akkor arra is képes, hogy behozza.
Nyelvtudás:
ez sarkalatos pont, majd belejövünk, világon számos olyan hely van,ahol megvannak angol nyelv nélkül,persze nem ártana megtanulni, de néha nincs sok haszna, pl. a kedves olasz utasokkal nem sok:)
Árak:
8000 rugó a minimum/autó
10000 rugó/kombi
13000 rugó/egyterű,6-7 személyes teherautó
ebből lehetne kidobni a reptérnek, max. ezrest
ja és a transzfer az első megállóig szól, utánna óra, ezt még kinaiul is jól látható módon a 757 es jumbo oldalára kell felirni.
Természetesen nem kötelező taxival jönni-menni a repülőtérre, nem kötelező leszerződni semmilyen céggel/cégekkel
lehet alapitani, venni párszáz új kocsit, fevenni rá sofőrt (városismeret, angolnyelvtudás előny) s lehet fuvarozni az utasokat, a repülőtérről, esetleg el is lehet értük menni, ahova kérik, belátható időn belül, lehet összejön, amig nem,addig
mi a jelenlegi taxisok elvisszük az utasokat és el is hozzuk a repülőtérről, mint évek óta mindig.
good luck |
A legújabb Light maffia tag. |
Akkor most igazam volt, vagy igazam volt? ... csak arra álmomban sem mertem gondolni, hogy nem "havi fixet" akarnak, hanem fuvaronként "csípnek le" a MI PÉNZÜNKBŐL!!! Újabb pacsi, aminek a mértéke egyenlőre nem ismeretes! |
|
Attól, hogy kiírták, még nem biztos, hogy az jogszerű is! A rendőrség szerint ez kicsit másképpen van. |
|
Kedves Sándor!
Köszönöm szépen a verset, igazad van, akár nekem is írhatta volna. Nagyon szeretem Ady Endrét, és József Attilát is. Tényleg kifejezi ez a mű a mai taxisok lelkivilágát, és hozzáállását. Tudom, hogy sajnos szélmalom harcot vívunk páran. Tudom, hogy úgysem lesz eredménye. De legalább páran elmondhatjuk azt, hogy MEGPRÓBÁLTUK, és nem bírka módon, lehajtott fejjel megyünk a vágóhídra! Én a magam részéről sosem hagytam, hogy belém rúgjanak, vagy belém törőlje bárki is a cipőjét. A célom csupán annyi, hogy mások is fel merjék emelni a fejüket, és ne hagyják megalázni magukat! Sajnos kevés sikerrel kecsegtet ez a küzdelem. A srácok fásultak, beletörődöttek. Az a pár telefonszámtulajdonos akikre gondolok, ezt a helyzetet alaposan ki is aknázza. Tulajdonképpen igazuk is van, a mai világban nekik áll a világ! Nekem ettől fordul fel a gyomrom. Talán ha engednének, nekik, a gyengéknek, a gyáváknak, harapni pár falatot, szerintem ők is csak nyernének vele. DE, MEG SEM PRÓBÁLJÁK! |
|
Akkor annakkellene utána nézni, hogy mikor vált azzá, és ez hogy zajlott le... |
|
Úgy tudom régen nem. (de nem vagyok biztos benne) |
|
Ez mindig is magán tulajdon volt? |
|
Pont azért mert az övé és nagy kegyesen bengedi az autósokat, hogy jó drága pénzért parkoljon majd a szintén jó drága repülő jegy mellé fizessen szintén jó drága reptér használati illetéket (micsoda baromság)aztán meg megkéri a taxisokat hogy szintén valami igazán jó drága ÚJ taxival bagóért vigye a @szba az utas.
Én részemről köszönöm nem kérem.
A Nagy Ferónak van egy "költeménye" ami az előző vers idézethez nem nagyon passszol de nekem ehez a reptér mókához nagyon.: A refrén részből idézet: annyi mindent megettem de van amit a gyomrom nem vesz be nem vesz be......... |
|
Akkor miért van kiírva,hogy magánút??? |
|
1 [2] [3]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |