|
|
FÓRUM - Rabszolgák, rabszolgáljatok!
|
1 [2] [3] [4] [5] [6]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
hello!
hol vagy kedvenc extaxisunk?
a reptéri transzferek nagyon lefoglalnak? |
|
Nyugi! Tuti félreértette, és nem vette észre a sorokban rejlő iróniát. Még az is lehet, hogy azt hitte, tényleg egy iroda vezető írta...:-))) |
|
megkérlek, hogy nekem ne válaszolj az írásaimra és ezt a hangnemet a zöld tábla elhagyása után enged meg magadnak!! |
|
Ezt az undormányt olvasva egyre biztosabb számomra, hogy el kell menni ettől a cégtől. El kell menni ameddig van hely más cégeknél, ameddig van még szakma iránti tisztelet, ameddig tudsz!
A több milliós ilyen-olyan hű de jó lesz mostantól ígéretekkel tele a puttony, nem tudom létezik-e még ember aki ezt beveszi.A HP csak hangember.
Zolika szerint csak januárban 6500 címet adtak vissza a központosok.Megjegyzem reggel 8-16-ig 4000 ft-t csinált egy barátom, nem egyszer.A 600 és társai álljanak a baszott drosztjaikra a többieket pedig hagyják dolgozni.Ők úgysem a taxizásból élnek, könnyen jár a pofájuk, de vannak ennél a cégnél jópáran akiknek csak ez van.Tegyék már meg , hogy nem gondolkoznak a fejükkel.Ha HP-t pedig ennyire nem érdekli a cége vagy tehetségtelen menedzsergárdával dolgoztat-menjen inkább focizni és hyagyja olyan emberre a cég vezetését akiket még érdekel.
Ne a taxisaival keménykedjen , meg ordíbáljon, hanem a Pr-osokat rúgja seggbe, míg olyan üzleteket nem tudnak hozni, mint a Főtaxinak a saját PR-osai.Extaxis |
|
s érdekel valakit, hogy menniy cim van?
ez csak statisztikai adat
az a lényeg, hogy mennyit keresek 1 nap, napi 8 órában
tagdij: meglehet csinálni 1 nap alatt, vagy 1 hétig kell rá dolgozni, mint jelenleg.
napi:25000/30000ft a recommended
hétvégén a duplája
ehhez képes, mi a valóság???? |
|
- Mi lesz a feladata, és mit szeretne elérni a munkája során? (természetesen a RÁDIOTAXINÁL)
- A fuvarok szervezése, a csapat építése, az etikásokkal való konzultáció, és egyéb feladatok megoldása. Én ennek nagyon örülök, ez egy elég széles paletta és miután én TAXIS is vagyok -elvégeztem a tanfolyamot - szakmailag is értek hozzá. Sok csapatom volt, köztük saját csapatok is, elég sok tapasztalatot összegyűjtöttem a magam 56 évével. Célom, hogy az adminisztrációs háttér kiépüljön a KALÁSZI UTON. Szeretném, ha a CÉG elindulna egy erőteljes fejlődés útján, ami tőlem tulajdonostól függ, hiszen ez pénzfüggő.
Én inkább a magyar vonalat erősíteném, ezért megpróbálom a háttérben megtartani a jelenlegi KOLLÉGÁKAT illetve idehozni olyan fiatal, tehetséges gyerekeket, akikből a jövő RÁDIOTAXIA is épülhet, illetve, ha bármi is történne ne maradjak taxi cég nélkül.
Szeretném gördülékennyé tenni a munkát, szeretném, hogyha a régi taxisok is jól éreznék magukat, szeretném egy kicsit a múltat beépíteni a jövőbe, hogy lássák azok a kollégák akik ma a pályán vannak, hogy hová juthatnak el, mint RÁDIOTAXIS még ilyen körülmények között is. Természetesen szponzorok felkutatása is a feladatom. Jó lenne találni egy, vagy két pénzes támogatót, aki még biztosabbá tenné a cég helyzetét. Szeretnék a szövetséggel, illetve a többi taxi társasággal olyan kapcsolatot kiépíteni, amiben eltűnne az a rossz szájíz ami, az utóbbi időben kialakult. Szeretném, ha a RÁDIOTAXI újra a régi fényében tudna tündökölni. Ez egy patinás cég egy patinás céghez, patinás vezetés és patinás csapat kell. Ebben kérem a segítségét mindenkinek, minden kollégának. Kérek egy kis bizalmat, nézzék meg mit tevékenykedek, beszéljenek velem és ha nem úgy végzem a munkámat, valami hiányosságot tapasztalnak szóljanak nekem, hiszen minden hiba javítható. Én kész vagyok rá, hogy a RÁDIOTAXI újra nagy csapat, és az első legyen.
- Milyen célokat tűztek ki a tulajdonosok a csapat felé?
Elnézést kérek, de hányingerem van és nem folytatom tovább a játékot! Ez a nyilatkozat a sport honlapon volt található, vezetőnket GORÉT kérdezték az új csapatának építéséről……
Tisztelt GORÉ!
Nyilván a nyilatkozatodat úgy javítottam ki, hogy az nekünk taxisaidnak jó legyen, mi lenne ha ezt a sok energiát a céged be fordítanád és mikor itt már minden rendben, akkor élnél a hobbidnak!! Kérlek gondolkozz amíg nem késő!!
|
54-55 körül.
Viszont a Citynél napi nyolc órát dolgozó úriemberek vannak, míg a 6x6 tele van 12-14 órát güriző magamfajtákkal:( |
|
Akkor a 2 cég egálban van.
Citynél van olyan 900 kolléga (140 ezer cím)
6x6-nál van olyan 600-640 kolléga (110 ezer cím)
Mennyi a tagdíj ezeknél a cégeknél? |
|
tegnap egy citys kolléga azt mondta a faliujságon
130-140,000 havi cím van kiirva.
6x6: 100-110.000 |
|
Mekkora cim mennyiseg van a nagyobb tarsasagoknal, mondjuk egy honapban? korulbelul? |
Én nem ismerem, meg szabadnapos is lehet, meg én nem is Rádiós vagyok... |
|
Nézza az időpontra!! Egésznap nyomja a címeket a Zoli szerinted címkiadás közben fórumozik?
De könnyen felültök :( |
|
Zolika, remélem nem az a zolika vagy akire gondolok.
Mert én amiket itt leírtál, nem adtam volna a saját nevemet.
Ki tudja, még az utcán megismernek. |
Sziasztok! Bocs, hogy beleszólok, de ennyi sületlenséget, ilyen FENNHÉJÁZÓ, gusztustalan stílusban, mint amit ez a "Zolika" összehordott rég hallottam. Valóban, mint mikor a király beszél az alattvalóihoz, "rabszolgáihoz" . Ráadásul képzavarban is szenved. Öreg! Te adsz kenyeret a taxisnak? Te? Azért mert valamilyen szinten elvégzed a munkád amiért fizetnek? ...és különben is: ki fizet Téged (tudom a választ: a főnököm) Tévedsz! Mindkettőtöket a TAXISOK fizetnek!
..és ha már oly finoman szóba hoztad a "segg nyalást": Ahogy a taxisnak ki kell nyalni az utas "seggét" a pénzéért, mert szolgáltat, ugynúgy ki kéne nyalni az irodáknak, és azok alkalmazottainak (értsd:NEKED IS!) a Taxis "seggét" a pénzéért, mert TI IS SZOLGÁLTATTOK a taxis felé! Hogy milyen színvonalon, ki-ki döntse el.( Mindenesetre ha Én így szolgáltatnék, már rég ki lettem volna rúgva) Úgy hogy csak "okosan" becsméreld azokat akikből élsz, mert lehet lehet még rászorulhatsz Fifi kutyád nyelvére... |
1 [2] [3] [4] [5] [6]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |
|
|
|
|
|