FÓRUM - A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. FŐVÁROSI TAXIRENDELET
Fórum » Hírek fórumai » A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. FŐVÁROSI TAXIRENDELETSúgó


3984 hozzászólás 266 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [259] [260] [261] [262] 263 [264] [265] [266]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

málna válasz |       2011.09.14. 16:31:49  (54)
Egyszerű. Mert nem érünk rá. Most azzal kell foglalkoznunk, amely hosszú időre megpecsételné emberek százainak életét. Most ez a fontos. A biznisz ráér, kérem.

hiénakutya válasz |       2011.09.14. 15:32:46  (53)
Ezt én értem, de nem vagyok tagja a TGFSZ-nek.

hiénakutya válasz |       2011.09.14. 15:31:57  (52)
Két-három éven belül kiderül, hogy kettőnk közül ki látja jól.
Addig vitatkozzunk valami máson!
:-D

nazoli válasz |       2011.09.14. 11:58:33  (51)
Minden tiszteletem mellett megjegyzem: itten nem a szervezeti felépítéssel, vagy a finanszírozhatósággal van a probléma.

Mint már előzőleg is kifejtettem, a gond a fuvarok megszerzésével van. Ha van fuvarszám, van tagság, vannak a cégben taxisok. Ha nincs fuvarszám, nincsenek taxisok. Ilyen egyszerű.

De ha megtisztelsz azzal, hogy megmutatod nekem a tervet, akkor szívesen megnézem. Igaz, hogy nem vagyok választott tisztségviselője a TGFSZ-nek, de biztos nem fognak megkövezni, ha beleavatkozom a dologba.

Ha leírod a telefonszámodat fölhívlak, vagy megadom az enyémet, és ha gondolod, te hívj engem.

70-6316720

nazoli válasz |       2011.09.14. 11:47:37  (50)
:-DD

MCCCXCII válasz |       2011.09.14. 11:15:50  (49)
Akkor én most megvilágosodtam!
Én egy nonprofit vállalkozó vagyok! :)))

szálka válasz |       2011.09.14. 10:48:43  (48)
Pedig én azt hittem, csak Igazgató Tanácsa lehet, és téged ajánlottalak volna elnöknek.:-)

Apuka válasz |       2011.09.14. 10:40:37  (47)
Tisztelt C.Roy!

Bár a taxisok részéről valóban nagy igény mutatkozik az általad vázolt működési formációra, de mint ahogy előttem sokan leírták, van már ilyen!

Úgy hívják: Penta Taxi!

Vannak azonban ott is olyan problémák ami miatt elmaradt a tömeges belépés.
Ha valóban olyan mérvű anyag, ötlet van a birtokodban mely a taxisokon segíthetne, úgy gondolom, legcélszerűbb lenne a Penta vezetését összehívni, velük megtárgyalni!

A TGFSZ semmi ilyesmiben nem kíván sem részt venni, sem tulajdonosi minőségben belefolyni!
AZ okok nyilvánvalóak. A látszatát is elakarjuk kerülni annak, hogy azzal a váddal illessenek minket, hogy a szervezetet csak azért keltettük éltre, hogy aztán egy új céget hozzunk erre az amúgy is telített piacra, illetve, hogy mi, vezetők, ebből próbáljunk meg meggazdagodni.

A TGFSZ a taxisok érdekeit hivatott védeni. Ebbe sehogy sem fér bele semmilyen cég tulajdonlási joga!

Üdvözlettel:

Farkas Zsolt

tomajer válasz |       2011.09.14. 10:35:29  (46)
???

Lehet neki tulajdona is, és tulajdonosa is.... egy dologja nem lehet: Profitja:-)

szálka válasz |       2011.09.14. 10:18:04  (45)
Biztos bennem van a hiba, de valaki világosítson már fel!

Nem úgy van, hogy egy nonprofit gazdasági társaság lehet szakszervezet, de egy nonprofit gazdasági társaságnak nincs tulajdona, illetve tulajdonosa???

tomajer válasz |       2011.09.14. 09:43:06  (44)
Lehet, hogy azért, mert nem tudjuk ki lenne a másik tulajdonosa?

C.Roy válasz |       2011.09.14. 09:38:45  (43)
T.Uram 2-hónapja kínálgatom egy ilyen Non-Profit cég Szerkezeti felépítésének,finanszírozhatóságának tervezetét,üzleti tervét, monitoringozási dokumentációját! Csak támadást kaptam megkeresést NEM ! Lehet,hogy azért mert ragaszkodtam ahhoz,hogy a cég egyik tulajdonosa csak egy szakmai szakszervezet lehet!?! De akkor miért nem kíváncsiak Ők sem erre a tervezetre???

tomajer válasz |       2011.09.14. 06:16:27  (42)
De jó lenne, ha igazad lenne... mert akkor csak meg kéne kicsit szorongatni a tökit!

nazoli válasz |       2011.09.14. 04:50:05  (41)
Elmondom, hogy én hogyan látom ezt a dolgot.

A Komáromi nem katona. Legalábbis nem abban az értelemben, ahogy gondolod.

Nincs itt semmi felsőbb, vagy központi utasítás. Arról van szó, hogy itt van ez a jó kis állás, ami hoz a konyhára havi 3-4 millát. Ezt valakinek oda kellett adni. Hogy miért pont neki, azt nem tudom. Biztos valakinek a nagy csókosa. Szerintem valahogy így zajlott a dolog. "Figyelj Bandi! Itt van ez a Droszt Kft, vagy mi. Van ebben egy kis lóvé. Kell ez neked? Sok melót nem kell belefeccölni. A te képességeiddel simán meg tudod oldani. Ez nem egy stratégiai üzletág, úgyhogy gond nélkül elbír egy ejtőernyőst. A Héray megy a levesbe, valakinek meg kell keresnie ezt a pénzt. Nincs a taxisokkal semmi különösebb probléma. Azt csinálsz velük, amit akarsz."

Kb. ennyit jelent a taxizás a Fővárosnak. Oda tesznek valakit, akinek fingja sincs az egészhez. Igazából le is szarja a dolgokat. A lényeg, hogy ne kelljen csinálnia semmit. Ez egyébként tisztán látszik az általa leírt összefoglalóból. Röviden összegzem ennek a lényegét. Szorítok a taxisok tökén egy kicsit (nagyot), ebből baj nem lehet. Még népszerű is lehetek tőle. Amiket meg pofáznak (fix tarifa, rend, ellenőrzés, drosztok), azokat nem is értem, meg szerintem nem is kell csinálni velük semmit. Igazából fogalmam sincs arról, hogy hogyan is kellene egy ilyen taxizásnak működnie, de hát ez a legkisebb probléma. Eddig is volt valahogy, eztán is lesz. Majd csak kihúzok itt egy pár évet valahogy. Az is lesz 100-200 milla. És ha az zsebben van, mi bajom lehet?

Nagyjából ennyi.

Egyszerűen elképesztő, hogy mennyire nem érdekli a szakma, és a legnyilvánvalóbb dolgokban sem mond igazat.

A fix tarifa kérdésében azt állítja, hogy még az érdekképviseletek sem értettek egyet. Ez enyhén szólva nem igaz. Még a fuvarszervezők is aláírták a fix tarifával kapcsolatos nyilatkozatot. Talán a Dióslaki volt az egyetlen, aki nem. De ő meg ugye nem érdekképviselet. Az meg egy marhaság, amit ír, hogy a már meglévő szerződésekre nincs visszaható hatálya. Minden gond nélkül föl lehet mondani egy szerződést, vagy vissza lehet vonni a kedvezményeket. Ha akarjuk. Nincs kőbe vésve semmi. Még törvényeket, is lehet módosítani. Mint ahogy tudjuk, újabban még úgy is, hogy visszaható hatállyal bírnak.

A létszám szabályozással kapcsolatban azt mondja, hogy ahol eddig volt, ott is megszűnt. Meg, hogy az EU is közben szabályozta a kérdést. Nem került feloldásra sehol sem, csak átalakították a szabályozást. És most is érvényben van. Az EU meg nem szabályozott semmit. Még Brüsszelben is van létszám szabályozás, pedig hát az az EU központja.

Ellenőrzés. Értelmetlennek találja egyáltalán az ellenőrzés fokozásáról beszélni, mert szerinte nincsenek szabályok! Hát ennél nagyobb baromságot még nem hallottam! Egyszerűen arról van szó, hogy fingja sincs arról mit is kellene ellenőriznie! És az is tisztán látszik, hogy nem is akar csinálni semmit.

A "jogalkotási":-D részéről meg nem is mondok semmit. Az a "szorítok a tökükön" rész. A legjobban az tetszik, hogy ha címre mész, takard le a szabadjelzőt, vagy szereld le! Ezt már néztem több helyen is, és a világon mindenütt így csinálják!:-D Nem is értem, hogy eddig miért nem volt nálunk is így.

Nekem ez a véleményem a dologról.

Nem hiszem, hogy különösebben a dolgok mögé kellene gondolni mást.


hiénakutya válasz |       2011.09.13. 18:39:19  (40)
Hát, most aztán így is - úgy is lőttek az egzisztenciájuknak.

[1] ... [259] [260] [261] [262] 263 [264] [265] [266]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft