[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7] [8] ... [124]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Minden héten kellene szervezni Kamarai Fórumot, mert nagyon szeretem a tojáskrémes szendvicset, jó kis hazai bort, mellé egy kis tonicot kortyolgatni.
Fontos lenne, hogy a következő Kamarai Fórumon már legyen grillcsirke borssal, mellé hasábburgonya!
Meg fogom a következő Kamarai Fórumon állapítani, hogy "rajta vagyok az ügyön" és a "10 éve változatlan taxiárakkal valamit kezdeni kell".
Azonban az is fontos, hogy gyümölcsöket is tudja zabálni ott, meg egy habos kávét a végére! |
Ez van ! Esetleg lenne jelentkező a city mintájára 1 egyesületbe tömörülve, kb. fél pénzért a ma elérhető max. tarifáért dolgozni? A telefonszám tulaj az egyesület, max 350 tag, stb. Vagy maradjon minden úgy , ahogyan van ? |
|
Én úgy köszönök el a Rádióaktiv 936 egyik hétfői műsorában, ha betelefonálok:
Isten áldjon Mindenkit, akinek kettő-négyet ver a szíve! :-) |
|
:-))
Szerintem soká lesz annyi a gáz, mint a benya! :-(
Nyugi! :-) |
|
Nem is lehet ! :)
"Az Isten áldjon meg Mindenkit, aki szereti a Rockzenét !"
(Tunyó)
|
|
Ok, Te így látod.
És "elveszel" a cégek konkurencia háborúja által generált, átláthatatlanul manipulált szövevénybe !
Engem ez nem érdekel, ez legyen az Ő problémájuk.
Addig, amíg MI RÁNK SZÜKSÉGÜK VAN, amíg MI VÉGEZZÜK EL A MUNKÁT, amíg NÉLKÜLÜNK MEGÁLL A GÉPEZET, addig EZEK ÜRES FRÁZISOK !
Ha ezt a rengeteg időt és energiát a konkrét, gyors és hathatós intézkedések érdekében, a közvetítők hatalmi tébolyát figyelmen kívül hagyva, végre a saját érdekeink szerint összpontosítanánk,
KOMOLY EREDMÉNY IS SZÜLET(HET)NE ! |
|
A két perces címekért nem?
:)
Amúgy a gáz nem tudom jó ötlet volt e?
Úgy emelik mint a veszett fene.
A mol már 191-ért adja!
Hol lesz a vége?
:( |
|
Hidd el nekünk nincs vitánk egymással! :-)
Csak most éppen a "mumusnál" csapkodom a gombot. :-)
Addig, amíg ki nem ...
(mert már "célpont" vagyok) :-( |
|
Nem azért mondtam mert olyan jó...
:)
Nem szoktam utaskilómétert számolni.
csak gurulót, de persze abban benne van a magánút is.
Az elmúlt egy évben sűrűn álltam kétperces helyekre és gázos lett a kocsim.
Így tudom kompenzálni a km. díjat. |
|
:-))
Már benne ülök! :-/
Meg lehet szokni! :-)
Ha van jobb, akkor megpróbálok kimászni belőle.
A 164 sem igazán vonz! :-)
100 km hasznosban 1400 Ft! :-)
Ahhoz, hogy 100 km-t menj utassal, mennyit mész összesen? |
|
Te tényleg azt hiszed, hogy "nem engedtük" a 144 forintos tarifát?!
Nem látod, hogy cirkusz volt? Koncot dobtak a "népnek", hogy legyen min csámcsogni.
A háttérben meg zajlik a biznisz.
Soha nem fogsz a cégednél annyi embert összeszedni - kóddal,névvel,aláírva, akik a valós többségük tudatában azt mondják ( és elérik),hogy vagy 240-el járunk, vagy kilépünk!
Hiába írtad tegnap nekem válaszként, amikor a T5-k aktuális napi problémáját ecseteltem, hogy "az a ma gondja"..ha általában egy taxisnak nem ""ma problémája"" lenne, akkor egyetlen Plusz taxit sem látnál az utcán!
És hová megy, aki kilép?
Látod mi zajlik?
Az egyik cégvezetőnek "nyűgje" van az adóhivatallal, a másiknak veszni látszanak a peres ügyei.
Mi a megoldás? Nem feladják,nem.Előre menekülnek. Összeadják amijük van.A pénzt hozza a harmadik.
Holdingolunk, egybe fogunk mindenkit, akit lehet..diktálunk, és a nyomorult taxisnak menekülő útvonala sincs.
Szerinted mi lesz?
A Rádió és a Tele5 egybeforr, nagyo(bba)k lesznek és működésbe lép a tömegpszihozis, más is akar csatlakozni,ha erősek lesznek.
Azok a T5-ös megrendelők, akik megszoktak egy magasabb szolgáltatási minőséget és elfogadták a CITY-t, ha nem volt éppen T5-s, na azok szerinted behuppannak-e tömegesen a Rádiótaxiba?
Félreértés ne essék, én most nem a cégeknél dolgozókat akarom egymással szembeállítani!!
Tény, hogy a T5-nél több, magasabb kategóriájú autó van. Nyilván igény is rá...
Az is tény, hogy a Horváth Csaba,--hogy is mondjam-- nem finnyás a tagfelvételnél.
Szerinted hogyan lesz tovább?
A maradék "elitnek" esetleg életre hívják újra a "Budát"..
Akinek jó, elfogadja a két cég kohézióját. Csakhogy a dolog természeténél fogva óhatatlanul lesz lemorzsolódás a megrendelők létszáma tekintetében, viszont az emberek ugyanúgy szeretnék a gombot verni. Csakhogy a kevesebbre többen lettek!!
Mi a megoldás?
A T5-nek úgysem tetszik az akciós transzfer...hát megszüntetjük.
Együtt jár a piacvesztéssel. Most mi lesz?
Majd az "okosok" húznak egyet a tarifán. Jó nagyot, hogy "igazi" alternatíva legyen. A több száz fős bázis megvan....mind-mind guruló reklám. Csak olcsóbbnak és többen kell lenni, mint a Plusz.
És akinek nem tetszik?? Leszarják!! Hova menne??
Mi a különbség a 140-150-164-167 között???
Semmi!!!
Legfeljebb a szar nem annyira büdös! |
|
Komolyra fordítva a szót, Te is tudod, hogy ez a része nem lehet akadály !
Az órák döntő többségében benne van most is a 240 - es tarifa.
Az 5700 - ból, (sacc !) legalább 5000 - ben.
Ha nagyot tévednék, sorry.
Meg lehet(ne) csinálni, csak akarni kell(ene) !!! |
|
És most?
:) |
|
[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7] [8] ... [124]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |