[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7] [8] ... [60]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Szia!
Ugyan... Mások helyett semmiképp, nincs okod őmiattuk-őhelyettük mentegetőznöd. Rád nem haragszom. |
|
De az nem lehet, hogy ezek a taxisok kényszerpályán mozognak? Hát valami oka azért kell legyen, hogy ezeknél a gagyi-tarifás cégeknél kötöttek ki! Azért nem mind elmebeteg!
Fejtsük már meg, hogy mi vezetett ehhez a tébolydához! |
|
Hát, most egyelőre bizakodjunk, hogy az új városvezetés nem csak szavakban szeretné európai várossá tenni Budapestet!
Látunk arra példákat, hogy szabályozzák a piacot, legutóbb ugye Ózdon történt hasonló.
Az biztos, hogy nagy szarban lennénk, ha össze kellene szednünk 30 taxist, hogy nyomást próbáljunk gyakorolni. :-) |
|
Igen, teljesen igazad van. Annyit tennék hozzá, hogy mindaddig, amíg a 8(9?) éve meghatározott tarifaplafon alatt több mint 30 százalékkal fuvarozza a taxisok jelentős hányada az utasokat, addig hiteltelen az összes tarifa-plafon emelésí kísérlet. Ráadásul pont azok a kollégák teszik hiteltelenné a tarifa-emelésért kűzdőket, akik a legjobban áhítják. Ez kb olyan, mintha úgy mennék bér emelésért tárgyalni, hogy közben az oldalamra ragasztom, milyen kevésből is meg tudok élni. Szerinted lenne esélyem? |
|
Ebben közöttünk nincs nézetkülönbség, csak esélyt se látok semmiféle összefogásra. |
|
A 400-AL MÉG A KÖVETKEZŐ 1-2 HÓNAPBAN TALÁN EGYETÉRTEK.(HA nem emelik az üzemanyagot)
Egy apró szösszenet...
Ausztriából hordják a magyarok a cukrot,mert ott kb. 220Ft/kg -ért lehet venni.(nálunk 400 körül)
A krumplit 75 ft -ért adják..(nálunk 200 körül)
És megemlíti az újság cikk még,hogy BÉCSBEN!!!!!
fele annyiba kerül a távfűtés,mint Budapesten.
Lehet GONDOLKODNI.
Mit akartok ettől az impotens kormánytól?
Csak a pofa volt nagy a választások előtt. |
|
A kérdés az, hogy történhet-e pozitív, érdemi változás, politikai, törvényalkotói beavatkozás nélkül.
Az én állításom az, hogy nem.
A kolléga szerint a taxisok oldhatják meg a helyzetet azzal, hogy otthagyják a szotyi cégeket.
Ez egyfelől értelmezhetetlen, mert valamennyi cég szotyi.
Másfelől pedig nyilvánvaló, hogy ez még elméletben sem működne, hiszen jelenleg például nincs létszámkorlátozás, ami egyúttal azt is jelenti, hogy nincs pótolhatatlan taxis.
Ugyanakkor fontos lenne észrevenni azokat az összefüggéseket is, amelyek a szotyisodáshoz vezettek.
Amíg a szotyisodást okként és nem pedig okozatként kezeljük, amíg egyik taxis a másikat okolja a saját helyzetéért is, addig nem lesz meg az az összefogás, nem lesz meg az az egység, amellyel nyomást lehetne gyakorolni a politikára a változtatások érdekében. |
|
Eredeti kérdésed az volt, hogy miért mentek a szotyihoz. Most kiderült, hogy minden cég szotyi, akkor mi is a kérdés? |
|
De még a 240-et se használják, csak az utcaira... (Kivétel a City.)
Főtaxi: 215 - 225
6x6: 126 - 229
Holding: 184 - 218
Penta: 215 - 230
Mi van még?
Na most én értem, hogy ez a Plushoz képest hú, de magas, jujj, de király, nagyon állat, csak nem gondolom, hogy a Plus a mérce.
Hogy mit tartok a mércének, az olvasható a főoldalon. (Szerényen) :-D
Azt is elhiszem, hogy qrvára emelnének (hazudok, mert nem hiszem el), csak a piaci verseny ugye, meg ilyenek...
De ez akkor is mind szotyi és nem "normális".
Ezek szotyi tarifák.
Mind, beleértve a Cityt is.
300 alatt minden szotyi. (Ez a visszafogott álláspontom.)
Ha hagyom felszínre törni a hiénát, akkor
400-at írok. :-) |
|
Fussunk neki még egyszer!
Örvendetes hír: Hiteles vezetőkkel újra működésbe hozták, a TGFSZ-t! A hallotaxiról jól ismert Apuka (Farkas Zsolt) és Málna (Fárbás Tibor) vezetésével, látok esélyt arra, hogy egy ütőképes érdekképviseletet csináljunk
|
Te is tudod, hogy (nappal) 240-nél nagyobb tarifát nem lehet Budapesten alkalmazni.
Mittoménhány-éves tarifaplafon miatt.
Amit szotyik miatt nem is fognak emelni valószínűleg. |
|
Jó, hát szerintem mind szotyi.
Most is megy az üzemanyag öt forinttal, de még mindig arról beszélünk, hogy van szotyi, meg "normális" tarifás.
Komolyan nem értem, hogy a 200-240 mitől normális. |
|
Cégek is szotyisodtak, pl. 6x6
Párszázan meg T5-ből lettek szotyirádiósok.
|
|
Nade ezeknek az embereknek egy jelentős része nem tegnap kezdett taxizni, hanem valahonnan ment a szotyihoz.
Azt tudjuk, hogy
miért???
|
|
Én nem mondhatom azt, hogy a kolléga ebbe vagy amabba a cégbe lépjen be, ezt neki kell eldönteni. Pusztán arra céloztam, hogy amikor én is nyomott tarifával dolgoztam, nem éreztem megbecsülve sem a munkámat, sem a vállalkozásomat. És nem volt könnyű kilépni abból a baráti társaságból, de tisztában voltam vele, hogy sem a telefonszám tulajdonos sem a kormámy nem fog nálam jobban azonosulni a saját problémámmal. Vagyis az a taxis, aki beáll a szotyiba, és közben kevesli a fuvardijat, az gondoja végig -és minél többen tesznek igy annál nagyobb gondban lesz a szotyicég- hogy pontosan ő miatta tud(nak) létezni a szotyicégek (a cégtulajok soha nem fognak brutto 150, 164 Ft-ért fuvarozni) Röviden: ha nem lesz kiszolgáló, akkor fog bezárni, vagy rendes tarifát alkalmazni a szotyi. Utópia? Meglehet. A kormányra várni viszont naivitásnak tűnik. |
|
[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7] [8] ... [60]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |