[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Van ebben valami :)
A másik lehetőség , hogy a füzetet nem adjuk automatikusan csak a szórólapokat gyártatjuk le egyelőre.
Így 2000db szórólap kerülne 70 ezerbe.
|
|
Csináljunk belőle "hangoskönyvet" ?:-)
MaRekával felolvastatjuk, és cd-n terjesszük:-)
Jópézéé! :-)
Különben szerintem olcsóbb lenne mint a nyomtatás! |
|
Megnyugtatlak, hogy Őrszem kollégánk, természetesen oszlopos tagja a "Vének tanácsának" (ha már ilyen hülye nevet választott).
Tudod, majd harminc éve taxikázik, tehát elég vén:-) |
|
1001 db felett 7Ft az A4-es 2 oldalas nyomat ára.
http://www.fenymasolas.com/olcso-nyomtatas-budapest.html
Tehát kb 70Ft lenne 40 A5-ös oldal. (lehet, hogy ennyi nem is kéne)
kb 70.070 Ft lenne az 1001 db ebben az esetben , azaz a jelenlegi taglétszámot tekintve 7000Ft/fő.
|
|
Meg arra is kellene ajánlat, hogy mennyiért olvasnák fel a taxisoknak, mert a tapasztalat az, ami 1 oldalnál hosszabb, azt csak akkor olvassák el, ha erre kifejezetten általánosban (letiltás terhe mellett) utasítást kapnak:-))
|
|
Örömmel olvastam a művet!
Mint, ha csak magam írtam volna annyira összecseng azzal amit gondolok a témáról..
Benne van minden ami kell, jól összeszedve, NEM UNALMAS!
Javaslom , hogy kérjük fel a cikk íróját csatlakozzon a leendő "Vének Tanácsához"!
Ilyen kollégákra van ott szükség!
Javaslom továbbá , hogy gyúrjuk egybe a szórólapot és a füzetet "Miért beteg a Taxi?" és a nyomdaköltségeket a tagdíjból fedezzük.(tomajer úr ne nevessen!:)
Jó lenne egy ajánlat, árban hogyan nézne ki 3000 db legyártása a füzetből.
|
Mit vártál?
Pezsgődurrogást?:-)
Csak nyugalom. Figyeljük mi történik. |
|
Szerintem, ezt elcseszted! És, most komolyan!
A Csogunak van igaza! Rövid tömör! Ezt mondtam már a hét elején is! Nem hallgattál!
Elmaradt a nagy durranás! Én legalábbis nem hallottam!
De legalább neked lett igazad! : )))
Jó écccakát! |
|
Tessék bátran véleményezni, szétcincálni, továbbgondolni, kérdezni. |
|
Én elolvastam és nagyon jó irás!
|
Dehogynem.
Van az elején egy történelmi visszatekintés.
Aztán egy tanulmány arról, miként is uralkodnak rajtunk a cégek.
És a végén, egy utópisztikus megoldási javaslat.
Nna ez a javaslat a lényeg.
Azt javasolja, hogy kezdjünk el a háttérben szervezni egy taxisszövetséget, amely majd amikor eljön az ideje, egycsapásra taxitársasággá válik.
Akkor, amikor a szövetség taglétszáma (egy előszerződéssel biztosítva) eléri a kritikus tömeget. (kritikus tömeg az, ami már ellehetleníti a cégeket, mind anyagilag, mind fuvarkiadás szempontjából)
Ekkor egy meghatározott hónap végén nincs más dolgunk, mint nem tagdíjat fizetni a jelenlegi cégünknél, és áthangoltatni a rádiónkat.
(Taxamétert nem kell, mert az utcai tarifa mindannyiónknak bent van.)
Innentől van egy hatalmas, cityszerű taxiszövetkezetünk!!!
A cégek azonnal bedőlnek, és a kauciónk fejében, (amit valószínűleg nem fognak tudni visszaadni) a cégek (vagy bizonyos cégek) teljes technikáját átvehetjük ócsóért.
Ennek az egésznek ingyen tudunk hihetetlen ingyenreklámot biztosítani, mert komoly hírértéke van, tehát az utazóközönség pár nap alatt megtanulja az új telefonszámunkat...már ha (némi bírósággal való fenyegetéssel) nem tudnánk megszerezni valamelyik ütős számot. (Nem hiszem, hogy ne tudnánk)
Nagyon sokat lehet ülni sikkasztásért, a kauciónk lenyúlása meg az!
Remélem elég volt ízelítőnek:-)
|
|
tomajer, ez nagyon hosszú...nem tudnád összefoglalni a lényeget pár mondatban? Olyan érdeklődést felkeltően... |
Tegnap éjjel láttam a max taxit.
167 ft/km.
Új cég.
:) |
Nem mondod?
Szerinted meddig maradhatna fenn az a tábla?
Szerinted melyik cég engedné, hogy betedd a taxiórádba a 100.-as tarifét?
Szerinted hányan lépnének ki ezért? |
|
Szubjektív, ezért természetesen pontatlan. Ahogy az is az lenne, ha te, vagy én tudnánk egy ilyet alkotni.
Hogy unalmas-e?
Nekem nem sok újat mondott, mégis érdeklődéssel olvastam.
Most meg lassan fel tudnám mondani szó szerint, de unalmasnak még mindig nem nevezném. |
|
[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |