[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Én, nagyberuházásként, három példányt indítottam útjára. |
|
Nem is az a lényeg. A 99-et már Tomajer megjósolta februárban a taxi4 akciójánál.
Inkább csak az, hogy nem kéne reagálni arra a hülyére.
Nem igaz, hogy nem veszitek észre, hogy provokál.
Teszteli szellemi kapacitásunkat. Aki ugrik rá, :-) |
|
Egyébként,a 99 -et már meglépte a Rádió!Sőt!
Számoljunk egy 30 km-es távot,van olyan!
2777:30=92 !!!
|
|
Ez a teendő. Mármint kinyomtatni, továbbadni. Köszönjük.
Az írás szubjektív, mint mondtam. Nem egy tökéletességre törekvő profi tanulmány, hanem egy kolléga saját emlékeiből előbányászott visszaemlékezés.
A cégek költségei:
Sajnos a nyereség aránya ilyen.
Már, ha a visszapörgetéseket nem tekintjük költségnek. Mi nem kértük, hogy a nevünkben kedvezményt adjanak a pénzünkből!!!
Az áfát konkrét, hogy nem ők fizetik. Nem tudom melyik cégnél vagy, de mi a teletöknél, a megrendelő nevére írjuk a számlát. A fuvarszervezőnek a számlázási körben nincs szerepe.
A frekvenciadíj, benne van, az összesített "egyéb"-ben. Nem olyan nagyságrend, amit külön nevesíteni kéne.
A jelentkezési kódrendszeren már nem tudunk változtatni, mert összezavarodna az egész. És nem is nagyon lényeges, hogy bővítsük.
Szerintem valamelyik kategóriába mindenki bele tudja súvasztani magát, ha akarja.
Név kód, mint ott látszik is, nem kötelező.
Szeretném, ha összeszednétek a bátorségotokat, mert a szerző, ezekben az sms-ekben bízik, ebből kapja csak a visszajelzést, mert még mindig nem tudtam rábeszélni az internetezésre:-( |
|
Kizárólag hobbytaxis kollégának címeztem.
Más úgysem olvassa..... |
|
milyen jopofa gyerek vagy |
|
Örülünk, ha bármit is hasznosítani tudtok belőle.
Legalább ti:-) |
|
Ez több okból is megvalósíthatatlan lenne!
Mármint, hogy rád hallgassunk. Merthogy már igen elszédültünk volna:-)
Tudod, nehezen tudnánk eldönteni melyik Csogura is hallgassunk.
Aki szerint dögölljön meg mindenki?
Aki szerint csak a taxisok dögöljenek meg, de legalábbis az Angyalföldről dolgozó Főtaxisok?
Aki szerint, tök hülyék vagyunk, mert nem teszünk semmit a saját érdekünkben?
Vagy aki szerint tök hülyék vagyunk, hogy azt hisszük, bármit is tehetünk?
|
|
Akkor fogjál össze néhány baromarcú barátoddal(ha van olyan),azt harcoljátok ki a 99-es témát.
Eszed megvan hozzá |
|
Reggel kinyomtattam, és végig is olvastam. Értékes dolgozatnak tartom.
A "történelmi összefoglalást" nem tisztem megítélni, de szerintem ennek a részletes pontosságának talán ma már nincs jelentősége.
A cégek gazdálkodása viszont megérne némi pontosítást. Kizárt dolognak tartom a nyereség arányát. Fontos dolgok maradtak ki. Pl: a csekkes fuvarok összesített számlázásakor - mivel a Kft, Zrt nem lehet ÁFA-mentes, - a cégnek a leszámlázott összeg után Áfát kell fizetni.
Jelentős tétel a cégek telefonszámlája is. Olykor kétszer is rá kell telefonálni a kedvesre.
Úgy tudom az Antenna Hungária is pénzért adja a frekit. (Ez egyébként a tanulmány későbbi fejezetében szerepel, de nemcsak nekünk kerül majd pénzünkbe :))) a jelenlegiért is fizetnek a jelenlegi tulajok.
Én a magam részéről a jelentkezési lapot egy szubjektív oszloppal egészítem ki: ha a 10 perces URH csendet meg tudjuk valósítani, névvel, kóddal elsőként számíthattok rám.
A terjesztéshez lenne egy ötletem: mint említettem, lefénymásoltam a cikket. Holnap mégegyszer átolvasom, utána pedig odaadom egy kíváncsi kollégának, azzal, hogy ha ő is elolvasta (esetleg ő is kétszer) adja tovább. |
Ez egy naggyon jó irás, láccik hogy a szerzö nem ma kezte.
Egy jó nagy öszefogást kéne már csinálni végre, mer a taxi kétmilijó már viszi töllünk is az utasokat, már sokan panaszkodnak hogy drága a 184, mer 164-gyért mégjoban megéri utazgatni.
Szerintem már készül nálunk a válasz, mer azér eszt mi sem nészhettyük tétlenül. Nem ezér dólgoztunk enyit.
De az öszefogásnak is már rég ideje vólna. Ez már csak igaz. |
úgy tűnik, Csogunak van igaza
Nem örülök, hogy mindig ez van...és annak sem, hogy ettől függetlenül még sem hallgattok rám.. :-( |
|
Én végigolvastam a cikket, és többségében elgondolkodtatónak, sőt helyenként megszívlelendőnek tartom. Szerintem nagyon sok olyan eleme van, ami itt vidéken is megállná a helyét. Hiszen itt vidéken se történt a taxis-blokád óta semmi érdemleges. Nálunk is beteg a taxi, és itt is nagyrészt azért, amiért Nálatok! Mindenesetre Én kinyomtattam, és megpróbálok néhány értelmes embert rávenni, hogy olvassa el, és gondolkodjon el rajta. Mindenesetre, ha ez megvalósul, akkor remélem, hogy ide is elér a hatása, és Én minden erőmmel, és tudásommal támogatni fogom! |
|
Pillanatnyilag úgy tűnik, Csogunak van igaza. A statisztikánk szerint rengetegen elolvasták a cikket. A valóságban gyaníthatóan, a többség félretette, hogy majd, ha sok ideje lesz:-(
Hisz ennél több reagálás szokott érkezni, egy hárommondatos baromságra is.
Azt nem árulom el, hány SMS érkezett:-) |
Nna annál azért biztos lenne olcsóbb ajánlat.
Mondjuk, 7000.-ért a 2000 darab:-)
Nekünk szükségünk van 5000-re, ami akkor remélhetőleg szőröstül bőröstül, kijön 15-20 000.- ből.
De ki, és hogy (miből) terjeszti?
Te már úgy költöd a nemlétező pénzt, mint egy politikus:-) |
|
[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |