FÓRUM - Ma kaptam egy hosszabb telefont
Fórum » Hírek fórumai » Ma kaptam egy hosszabb telefontSúgó


172 hozzászólás 12 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7] [8] [9] [10] [11] [12]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

emillio válasz |       2009.03.06. 18:35:11  (97)
Az én meglátásom szerint oda kéne hatni, hogy a szakma (jelen esetben a személyszállítás) hatalommal rendelkező elöljáróit meg kéne győzni, hogy vissza kéne állítani a max. két tarifát ( egy éjszakai 22.00-tól 06.00-ig, és egy nappalit 06.00-tól 22.00-ig!) Természetesen mindenki számára EGYSÉGES kötelező tarifával! Ezáltal elkerülhető. hogy a fuvarvállaló irodák egymás árai alá ígérve próbáljanak vélt, vagy valós fuvar többlethez jutni! Az utasok kiszolgálását (a telefonon rendelt címre való kiállást kéne drágábban vinni mint az utcán leintettet, hiszen az utas KÉNYELMÉT szolgálja a taxit a feneke alá tolásával!) Mindez nem új, ezt már a Samu bácsi is így csinálta! És vajon, ha valami bevált, akkor miért is kéne rajta változtatni? A fuvarvállaló irodák bevételét pedig egy alap tagdíjhoz, plusz a felvett címek utáni fix összeg / db díjból állna! Ha elég ügyes a fuvarszervező, akkor reklámmatricák felhelyezését kiajánlva a reklámozandó cégek felé a reklámköltségek kiadása utáni bevételek X%-a is illetné! A matricák viselését nem kötelezően kéne előírni, de aki vállalja annak a saját autóján való hordását, az kapjon a reklámbevételből! Ez elég sok kollégát csábítana a matricák viselésére!

tomajer válasz |       2009.03.06. 15:54:21  (96)
Most erre mit mondjak :-)

szega válasz |       2009.03.06. 15:41:45  (95)
Szia Tomi!
Ne idegeskedj mert árt a szépségednek (?) :-)
Én értem miről beszélsz, de értelmét nem látom.:-(

tomajer válasz |       2009.03.06. 13:58:09  (94)
Tényleg nem érted miről beszélünk?

Tényleg nincs nagyobb problémád ezeknél?

A többiek azon törik a fejüket, hogy tagdíjat fizessenek-e, vagy autórészletet?!?

Vico válasz |       2009.03.06. 13:36:56  (93)
A februári Taxisok Világában G.M. szerint a nagy probléma az, hogy ne kelljen más társaságoknak fuvarjainkat átadni.
Valószínűleg Ő nem a mi forgalmazó csatornánkat hallgatta.
Ezek után komoly tárgyalásokra lehet számítani?

chipmunk válasz |       2009.03.06. 13:22:30  (91)
Nagyoktól csak pontosan illik ám idézni!
kiskollegám...

Vico válasz |       2009.03.06. 13:22:24  (91)
Belőlük áll főként a rengeteg érdekvédőnk

Vico válasz |       2009.03.06. 13:21:09  (90)
Ha lezárom civil autómat a 7-es busz megállójában, ugyanúgy leszarnák, mint ha a droszton hagynám?

tomajer válasz |       2009.03.06. 13:20:13  (89)
Ezek nagyon fontos kérdések, de....mi most itt nem a hatalommal fogunk beszélgetni, csak a fuvarszervezőkkel:-)))
Ezek nem az ő hatáskörükbe tartoznak.
És asszem nem is a rövidtávú azonnali levegőhöz jutásunkat segítené elő!

Vico válasz |       2009.03.06. 13:17:43  (88)
Mennyivel megy kevesebb km-t egy postás, v. étel szállító, mint a vadiúj autójával évenkénti műszaki vizsgára kötelezett taxis?

Vico válasz |       2009.03.06. 13:15:10  (87)
Romániában is lehet magyar rendszámmal fuvart vállalni, vagy csak Magyarországon román rendszámmal?

Vico válasz |       2009.03.06. 13:13:33  (86)
A magyar taxisoknak is lehet külföldi rendszámmal Magyarországon taxizni, vagy ezt csak a szlovákoknak engedik - szemet hunyva - adónkból fönntartott hatóságaink?

Vico válasz |       2009.03.06. 13:09:02  (85)
A 4-es metro költségét (500.000.000.000.-Ft) osszák szét 5000 Bp-i taxis között, aki vállalja, hogy 20 évig egy BKV jegy áráért viszi az utasokat Kelenföld és a Keleti közt. Ez 100M Ft/fő.

bebe válasz |       2009.03.06. 13:03:18  (84)
Például ha valakit durva dolog miatt kirúgnak ne várják tárt karokkal máshol?

tomajer válasz |       2009.03.06. 12:42:49  (83)
Tehát továbbra is gyakorlatias témafelvetéseket várok, ahogy a Ricsi megfogalmazta.

Nna nem az ingyenkajáról...habár arra is szükség lehet még.
De az a Főtaxi asztala:-)

[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7] [8] [9] [10] [11] [12]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft