[1] [2] [3] 4 [5] [6] [7] [8] [9] ... [11]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Hááát, szvsz elég érdemi volt...
:-)) |
|
Érdemi hozzáfűzni valód is van, vagy csak felriadtál? :-) |
|
Hát tomajer, nem kéne este bezabálni, és nem álmodnál baromságokat. De hogy még le is írod?
A talicskának kereke van, 1 darab.
A Deák Bill Gyula fotó elég gusztustalan húzás illusztrációnak, szerintem ha tudná szegény, a gumis végű mankóját úgy tolná fel a valagadba, hogy a szádon jönne ki a másik vége. |
|
Ne legyél biztos benne.
Az állami költségvetés ott is igen szigorúan megnézi mennyit és mire költ, talán még kicsit szigorúbban mint nálunk.
A magánbiztosítókról meg ne is beszéljünk.
A 85.-Ft/Km meg persze klasszikus taxi üzemmódban tényleg tarthatalan.
De mint az álmomban is történt, okos szervezéssel egésznapos elfoglaltságról lehet szó, nulla üres kilométerrel.
Számolj utána, most hány forintos gurulót produkálsz.
És mint mondom, nem Budapest az ország egyetlen városa.
Gondolj bele milyen gurulókat produkálhatnak most egy kisvárosban, mondjuk a mindenhonnan mindenhova 500.- forintos tarifával, míg szinte minden fuvar után vissza kell bandukolniuk a város három drosztja közül valamelyikre.
szvsz nem közelíti meg a 85.-ot!!! |
|
Fanyalgunk????
85Ft/Km-ről beszélgetünk 2008-ban!!!
Ez nem fanyalgás, erről egyszerüen beszélni sem lenne szabad, mert még valakinek szöget üt a fejébe, hogy nekünk ennyiért is megéri, mondjuk akár egy multit... Grrrrrrr! |
|
Tomi!
Egész biztos vagyok benne, hogy a német taxisok nem 0,3€-ért szállítják a kedves betegeket!
A másik: nézd én nem sajnálok senkitől, semmit, nem vagyok egy irigy ember, de továbbra is azt mondom, hogy ilyen tarifával csak veszteséget lehet termelni!
Az meg miért javít valakinek az életkörülményén?
Budapesten biztos, hogy készenlétben áll több száz szép, modern mentőautó a feladatra, hisz tudják, hogy nagy üzlet...
Az, de ők visszaigénylik az autó és az üzemanyag ÁFÁ-ját is, nem fizetnek valakinek havi 60 akárhány ezer tagdíjat és nagyon sok mindent leírhatnak amit mi nem! |
|
Ne bántsd őt, nem tud számolni. Gondolom, ő 20-25 ezer forintért dolgozik havonta, mert ennyi lehet egy ember élelemre (üzemanyagra) költött költsége, és más költsége neki sincs. |
|
Na, tomajer egy igazi természeti csapás...emlékszem, hoyg amikor le ment 3 napra nyaralni Kaposvárra, akkor majdnem kirobbantott egy taxisháborút lent...most meg ez az irománya...már meg is van az eredménye... Klikk ide!!!:-) |
Tanulság?
Nem szabad nyitott szájjal huzatban vezetni:-)))
|
|
Na ide figyelj „Barátom”!
Nekem 15-17 éve szájsebészeti problémáim vannak.
Magyarul: - krónikus fogínysorvadás.
- Ezt, mind a munkám miatt kaptam / húzat /.
Tudod, ami az ablakon jön be, menetközben.
Na most, ahhoz, hogy valahogy megjelenjek nekem 200e. ft-ot kell költenem.
Ennek az anyagárnak / protézis /, 20e ft az elkészítési ára.
Kérdésem:
- Miért akar a fogorvos 10X-es hasznot levenni rólam????
Ha Ő úgy, akkor Én így!
Nagyokos!!!
Megint megjelentél a hűlyeségeddel!!!
Azt hittem, már elfelejthettelek, de nem, mert Te visszajössz, mint tehénből a megevett fűszál.
Mikor, melyik kollégám akarna Téged 10x-es áron szállítani?
Azt hiszem, hogy Te belerokkannál!
Úgyhogy dugulj el egy életre!!!
|
|
Ha ezen múlik, akkor nem mi leszünk azok, akik vinni fogják őket:-(
Vannak tőkereős válalkozók, akik alig várják, hogy vihessék, amitől mi itt fanyalgunk! |
|
Csak az számít, hogy működnek ebben az országban a dolgok: kakaóbiztos számítógép egymillióért, épülő Dunahíd 62 milliárdért, 16 km autópálya 50 milliárdért, postásbicikli 250 ezerért, egy felújított villamosmegálló 180 millióért. Szóval csak kenni kell őket és vihetjük a betegeket 400 ft/km-ért is. |
attus!
Ha a német taxisoknak nem derogál, államköltségen betegeket furikázni, szerintem mi sem halnánk bele.
Továbbra is azt mondom, ha egy új szeletet lehet a tortánkhoz csatolni, meg kell próbálni.
Hidd el, lenne aki boldogan vinné, és akkor amíg ő Boriskanénit fuvarozza, nem előled viszi a "mézet" !!!
Más.
Mivel ezek a pályázatok (ha lesznek) megyei (fővárosi) szinten dőlnek majd el, szvsz. minket nem fog az a veszély fenyegetni, hogy egy ilyen pályázatot megnyerjünk.
Budapesten biztos, hogy készenlétben áll több száz szép, modern mentőautó a feladatra, hisz tudják, hogy nagy üzlet
Viszont a szegényebb megyékben nagy esély van arra, hogy a helyi két rozzant Nisa mentővel kell megküzdeniük, tehát, ha kicsit szerényebbek is mint mi vagyunk, talán sikerül megcsípniük egy ilyen szerződést.
Meggyőződésem, hogy a helyi 350-600.- forintos fuvarokhoz képest, egy ilyen lehetőség nagyságrendekkel javítana a helyi taxisok életén.
Miért sajnálod tőlük??? |
|
Nna nézzük akkor:
Fekvőbeteget is kell szállítaniuk a "taxismentőknek"?
Az OEP hivatalosan nem tud arról, hogy a taxisok betegeket is szállítanának. A hivatal egyik illetékese felhívta a figyelmet: ha a taxisok valóban beszállnak a betegszállításba, akkor a fekvőbetegeket is el kell majd vinniük.
Még nem keresték meg a taxistársaságok az Országos Egészségügyi Pénztárat, hogy beszálljanak a betegszállításba - írja a Magyar Nemzet.
Ha a taxisok komolyan gondolják a terveket ugyanolyan feltételekkel pályázhatnak, mint a többi betegszállító. A fuvarozóknak a megyei pénztáraknál kell jelentkezniük, kérelmüket Horváth Ágnes szakminiszter bírálja el.
A jelenleg futó 430 betegszállító jármű mellett több száz várja már most a kedvező elbírálást - mondta a lapnak az OEP főosztályvezető helyettese.
A taxiknak ráadásul meg kell felelniük bizonyos előírásoknak mint például megfelelő tengelytáv, szélesség, ráadásul olyan nincs, hogy valaki csak a " torta habos részét kéri", a taxisoknak is kellene fekvőbeteget szállítaniuk - tette hozzá Kőrösi László.
hirado.hu/Magyar Nemzet
Tehát, a kérelmekről a miniszter dönt. Ezt a nyilatkozatot meg egy főosztályvezető helyettes adta.
Szvsz. mindenki beszél össze vissza, és élvezi, hogy figyel rá a média.
Ez ennél sokkal magasabb szinten fog eldőlni!!!
|
Fenébe, olyan csalódott vagyok! :DDD |
|
[1] [2] [3] 4 [5] [6] [7] [8] [9] ... [11]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |