[1] ... [7] [8] [9] [10] 11
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Amikor csend van a rádióban.:) |
|
Velünk mi lesz? Áldózatai voltunk a rendszerváltásnak, áldozatai voltunk a cégek alakúlásának és most mi vérünkre történik a vérfrissítés is? Rólunk miért nem szól a fáma? |
Felhivlak telefonon mikozben a többiek urh-n várják a cimet , és nem mondjuk el senkinek ! :)) |
|
"Egyébként szövetségünk tagja lehet: a taxizás területén legalább 2 éves működést követően minden Magyarországon taxis tevékenységet folytató, a cégbíróság által nyilvántartásba vett gazdasági társaság. Tehát bárki, aki ezzel foglalkozik, kérheti felvételét a szövetségbe." |
|
Szegény fuvarszervezők !
Ideje volt már egy szervezetbe tömörülni , mert a Taxisok eddig is csúnyán kihasználtak benneteket!
Igy talán hatékonyabban rátehetitek a kezeteket még néhány fontos területre és lehuzhattok még néhány bőrt rólunk!
Küldjetek el mindenkit vizsgázni szigorú ISO rendszerben 2-300 ezer forintért! Okmánybélyeg , illeték ,vizsgadíj,pótvizsga, felkészítő, érvényes erkölcsi, orvosi, ja és persze TFTSZTK TAGSÁG + KAUCIÓ! Aki nem jelenik meg annak TILTÁS!
Persze mindezt szigorúan saját jólfelfogott érdekünkben , mert eddig nem is tudom ,hogy voltak elégedett utasok..
Hiszen itt pancserek és bunkók dolgoznak akik azt sem tudják merre vannak arcal!
Jogos elvárás ,hogy nemköszönős büdös nyanyákat még párszáz ezer forint lehúzásával szállíthassunk , előre megírt csekkes ,párszázassal kevesebbért mint ami az órába van ...
Meg persze annak az 1000ft -ért csavarhúzóval nyakonszúrós ganénak is fontos az OKJ vizsgás taxisofőr!
Az elégedett utasok pedig nem lesznek elégedettebbek attól hogy alvás helyett vizsgázunk , meg tanfolyamra járunk , meg annak a költségeit nyőgjük ... inkább csak mi leszünk kurvára ingerültek !
A fuvarszervezők eddig is óriási üzleti kockázatnak voltak kitéve a csekkek álltal!
Mi van ha késve fizetik ? Mi van ha nem fizetik ?
Ehez képest a potyára cimreszáguldás 10km ről,késés,utascsere,cimtévesztés,etikátlan cimfelvétel, szabálytalan kormányfogás ..stb és a végén kiderül hogy nem jön senki vagy időközben módosította - lemondta.
Amíg nekünk súlyos szankciók lebegnek a felyünk felett amire csak annyit mondanak "SAJNÁLOM"
Én pedig egyszerűen elautókáztam a pénzem a cimekre amiken megégtem , úgyhogy SAJNÁLOM nem tudok annyi tagdíjat fizetni.
Vagy hogy egyszerűen kiszáll a kedves és elfelejt visszajönni , vagy elkéri mellé egy nagykés kiséretében a bevételünket is..
Szerintem kaució kéne arra az esetre is ha kirabolnak bennünket akkor is tudjunk tagdíjat fizetni!
A sok hasznos újítással biztosan sok fiatal pályakezdő fog rohanni a bankba hogy felvegyen 1.000.000.ft -ot hogy nekikezdhessen a pár hónapos Taxissá válási procedurának , majd végül a társadalom alsó peremére küzdje magát megbecsülésben élete kockáztatása melett a családjától távol folytonos veszélyben (közlekedés,támadások) és létbizonytalanságban. |
Mit jelent az hogy csendes címkiadás? |
Nem fognak tudni himihumi cégekkel pályázatokon részt venni. Van egy erre utaló mondtad a taxisok világában megjelent cikkben. "Az a cég, mely nem teljesíti az elvárható feltételeket, ne vehessen részt ilyen megmérettetésekben" Nem lehet tudni arról valamit, hogy milyen feltételekkel kerülhet be cég ebbe a szövetségbe? |
|
Igen, az előbb voltam valakivel telefonba és pont ezt mondtam. Nekünk már igazán nincs mitől félni, hiszen mi már bevagyunk szabályozva.
Ez lehet nem értünk történik, de hogy ellenünk...nincs értelme, hiszen a taxisok már megvannak. Utasok szépen telefonálgatnak, nem integetnek...akkor mi marad? Az újcégek megalakulásának a meggátolása, és a kis cégek, akik megkavarhatják az állóvizet (lásd. MTV) ellehetetlenítése...az meg nem nekünk fáj:-)) |
|
Nálam pesszimistább embert keresve sem találhattál volna még tegnap, de ma tomajer visszajelzése alapján Surányi (most itt urazni vagy kollégázni illik????) egy taxisérzékeny ember, ami optimizmusra ad okot. Érdekes, de többen, összebeszélés nélkül, szintén azonos aggályokkal néztünk a jövőbe a cikk elolvasása után.
Meg tudod itt akaratlanul is érdekes kérdést pedzettél meg. Mi van akkor, ha valakinek tényleg rossz napja van...van ilyen, főleg amikor már a 4.-5. problémás utason vagy túl.
Nem mindig reagál úgy az ember, ahogy kellene. Velem is előfordul, hogy utána már bánom, hogy mogorva voltam, vagy hogy tőmondatokkal intéztem el a dolgot, de akkor is, abban a pillanatban nem ment másként és ezért egy szakmából kiesni nagyon súlyos...igaz, egy nagymegrendelőt elveszíteni is az...
A másik, amit a kollégák egyből mondtak és örömmel fogadták, hogy ez a szövetség végre gátat tud majd szabni az újabb és újabb cégek megalakulásának és a kisebb cégek, akik ebbe gyengeségük miatt nem kerültek bele, kihullanak, elvesztik a piacukat.
Ami nekünk taxisoknak csak jó, mert a torta nem lesz elforgácsolva, hanem egy-egy nagydarabbá fog kovácsolódni...és ez a lényeg!!!
|
|
Úgy látom, ez az érdekvédelmi szövetség nem a taxisok ellen irányul, mi már a zsebükben vagyunk, tőlünk félnivalójuk nincs. Ami aggaszthatja őket - persze szigorúan szvsz - az az egyik piaci szereplő esetleges erőszakos terjeszkedési szándéka, amiről lehet híreket hallani. |
Ezek a vezetők vezetnek tényleg minket az orrunknál fogva.
Alakítanak egy társaságot aminek egy időn belül tagjának kell hogy legyél vagy különben nem dolgozhatsz sehol mert szinte mindegyik cég ebbe tömörül. Tehát ha tetszik ha nem fizethetsz úgy mond még egy tagdíj lesz bevezetve. Ha ne adj isten rossz napod van és elkövetsz egy etikai vétséget( pl egy részeg utas aki belehány a több milliós autódba pofán vered) akkor sehol nem tudsz elhelyezkedni mert a taxi társaságok tömörülnek. Ráteszik majd a kezüket a tőlük független taxi vizsgáztatásra is és majd onnan is leszedik a sápot rólunk.
A taxisokat ki védi meg a társaság vezetői ellen?
Miért csak egy oldalúak a társaságok szerződései?
Ha eddig nem tetszet az egyik társaság rendszere akkor átmentél egy másikhoz most már ennek is vége lesz?
Ha a társaság vagy azok alkalmazottai hibázik miért nem kapunk mi is valami kártérítést vagy kedvezményt?
Olyat miért nem alakítanak,hogy Taxis érdekvédelmi szövetség?
A társaságok azt csinálnak velünk amit akarnak az hogy ez a taxisnak jó vagy sem az mindegy minket miért nem kérdez meg senki.
Pl: A tagdíjnál egy kérdőív kitöltése akarjuk mi azt hogy a 3 perc-es cím 5 perces legyen, akarjuk-e hogy még több drosztot alakítsanak ki. Akarjuk-e azt hogy az 1 napos tiltás ne legyen megváltható.
Bocsi de én nekem úgy tűnik,hogy ez nekünk taxisoknak nem sok jóval fog szolgálni inkább még jobban rá lesz kényszerítve a taxis, hogy társaságnál legyen és fizesse a tagdíjat. Ha meg hibázik akkor meg csáó neki mint taxis mert egyik társasághoz sem mehet.
|
Szeretném, ha segítenétek abban, hogy a keddi beszélgetés Attilával minél tartalmasabb legyen.
Komoly kérdéseket szeretnék tőletek kapni.
Természetesen a füzetemben már gyűlnek a kérdések, de úgy gondolom, ez egy olyan téma, amiben érdemes mindenkinek megszólalnia!
Köszönöm
tomajer |
[1] ... [7] [8] [9] [10] 11
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |