Miért nem pályázott a Rádiótaxi (1. oldal)

Már nem számolnak a Rádiótaxival
Hallotaxi: A lapunkon és az utcán a kollégák között is felmerült a kérdés, a Rádiótaxi miért nincs benne a reptéri fuvarozásra ajánlatot benyújtó, budapesti nagy taxitársaságok által létrehozott konzorciumban?



Horváth Pál: Mindenek előtt szeretném elmondani, hogy az első és az alap ötlet tőlem származott. Javasoltam a társaságok vezetőinek álljunk össze, és együtt nyújtsunk be pályázatot. Javaslatomat a taxitársaságok vezetői elvetették, és kijelentették mindenki egyénileg a saját hátterével fog indulni a pályázaton. Többször felvetettem ezt az ötletet, azzal a kiegészítéssel, hogy minden társaság a taglétszáma alapján szerezzen részesedést a konzorciumban. Az ötletemet elvetették, volt, aki hülyeségnek titulálta, volt, aki azt válaszolta a kommunizmusnak vége és minden gazdasági társaság mérettesse meg magát, mert az a verseny.

Ettől a ponttól a Rádiótaxi partnert keresett ehhez a projekthez, hiszen azt egy percig sem gondoltuk, hogy bárki is egyedül sikerrel pályázhat erre a feladatra. Így találtuk meg Csiki-Bege Lajos urat, a Csiki-Bege Autóház tulajdonosát, ő több autótípus sikeres forgalmazója, aki szívesen beszállt ebbe a projektbe. Nagy munkával elkészítettük a közös pályázati anyagot, amely tartalmazta mind a szakmai, mind a pénzügyi garanciákat. 150 db Fiat Doblo rendszerbe állítása is szerepelt a pályázati anyagunkban Ezek a járművek hét személyesek, egy bizonyos részük pedig kerekes széket használó utasok szállítására is alkalmas. Ezeknek a járműveknek a finanszírozására, mind bértaxi, mind hagyományos lízing, mind részletvásárlás tekintetében remek konstrukciókat dolgozott ki partnerünk.

Múlt héten tartottuk a Rádiótaxi és a Csiki-Bege Autóház konzorciumi tárgyalásának záró megbeszélését, ahol partnerünk jogtanácsosai és ügyvédei azt a javaslatot tették, hogy a Csiki-Bege Autóház ne vegyen részt a pályázaton. A Budapest Airport (BA) 60 pontos feltétel rendszerében, legalább 5 olyan pont van, amely olyan pénzügyi jogokkal ruházza fel a BA-t, amelyeknek a felvállalását a jogászok nem javasolták Csiki-Bege Lajosnak, sem a Rádiótaxinak. Nevezetesen, a garanciális összeget a BA számlájára kell elhelyezni, ezután majd a BA eldönti, leemel e belőle, vagy sem, a befizetéssel az összeg felett minden rendelkezési jogunkat elvesztettük volna, a kamatok is a BA-t illették volna. Partnerünk a vázolt okok miatt visszalépett a szerződéstől. Egyedül nem pályáztam volna semmiképpen, múlt héten pénteken ott álltam szerződő partner nélkül. A hétfői pályázat benyújtási határidőig nem állt módomban másik partnert találni, ezért nem pályáztunk.

Bevallom őszintén, nem tudtam, nem hallottam róla, hogy közben a háttérben a taxitársaságok mégis összebútoroznak, - mondjuk úgy, az én ötletem nyomán-, pedig az első pillanattól ezt javasoltam. Annak az eldöntését, hogy ezt megvezetésnek nevezzük, vagy sem, az olvasókra bízom. Mindemellett, a Rádiótaxi kollektíváját alkalmasnak tartom egy ilyen feladat ellátására, azóta is több megkeresésünk volt az új rendszerbe való integrálódásra. Mi, a továbbiakban is tesszük a dolgunkat a városban, eddig sem voltunk élharcosai a repülőtér megszerzésének. A kialakított és jelenleg is alkalmazott transzferáraink hatására a reptéri fuvarjaink száma megháromszorozódott. Legfőbb célunk, hogy a jelenlegi magán és céges felhasználóink a repülőtérre oda-vissza a mi szolgáltatásunkat vegyék igénybe. Úgy gondolom egyetlen Rádiótaxist sem fog kár érni amiatt, hogy minket ebbe a konzorciumba nem vettek be. A továbbiakban is változatlanul a budapesti közönségünk mind jobb kiszolgálására törekszünk.

Hallotaxi: Olyan híreket is hallotunk, hogy kevesen vagytok. Mennyi a jelenlegi létszám a Rádiótaxinál?

Horváth Pál: A híresztelésekkel ellentétben nem 200-an vagyunk, egészen pontos adatot tudok mondani 386 fizető tagunk van, plusz az etikai bizottság és a diszpécserek, 400-an vagyunk. Akik itt vannak, becsületesen teszik a dolgukat. Az elmúlt hetekben egy belépési hullám is elindult nálunk, a múlt héten öten léptek sorainkba és a héten is három új belépőnk volt. Megelőzendő a további kérdést, az utcán dolgozó kollégáim csak megerősíthetnek benne, a Rádiótaxinál van munka. A rádiótaxinál nincs csőd, sem csőd közeli helyzet.

  tovább

2006.06.23. 14:54





Oldal nyomtatása

Hozzászólás a cikkhez

Oldal küldése e-mailben
  

 

     Keresés

  





     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft