Riadó!!!

Elkezdődött, az ARMAGEDDON!!!
Két budapesti taxiscégvezető úgy döntött, hogy tanul vidéki kollégáik jó példájából, és megnézi milyen gyorsan lehet végleg kicsinálni a budapesti taxistársadalmat!



Általában jó alvó vagyok. Ma éjjel felébredtem. Nem tudtam mire vélni, de leültem enni egy kicsit, bekapcsoltam a számítógépet, és torkomon akadt a falat:-(

 

Ezt olvastam:

Gyurcsányi válasz |       2007.08.01. 02:24:39  (5915)
Tisztelt Rádiós kollégák!

Ne szomorkodjatok a kettes tarifás fuvarok miatt.
Mátol a Taxi2000-nél éjféltől,csak kizárólag a szerződéses tarifát lehet alkalmazni BP.egész területén.
A reptéri transzferek is átlagosan 500ft-ot estek.
Ja és egyből szónélkül benyelték.

wolfy válasz |       2007.08.01. 02:29:57  (5916)
Biztos forrájból tudom, hogy a rádiósok csomitartójában már ott van a titkos fegyver az ellencsapásra, egy bazi nagy martica 184Ft/km-rel, válassza az olcsóbbat felirattal. Ha már nincs munka akkor legalább azt a keveset csináljuk olcsóbban. Mekkora okosság.

Gyurcsányi válasz |       2007.08.01. 02:38:22  (5918)
Wolfy.
Megsúgom,hogy a 2000-nél is ott lesz a hátsó ajtón a bazi nagy matrica.
Péntek éjfélig mindenkinek fel kell tennie a jelenlegi nagy fehér helyére.
Állítólag a 11.éves jubileumi kedvezmény az árcsökkentés neve.Bár ők 10-évesnek hívják majd.
Az a baj,hogy 2006-ban alakúltak.
Ilyen ez a matek.

antika válasz |       2007.08.01. 02:46:04  (5919)
Kedves wolfy,kedves Gyurcsányi !
Az okosság az,hogy megpróbálunk a sz.r közepén a felszinen maradni,vagy legalábbis nem süllyedni tovább. Természetesen ahhoz,hogy kimásszunk,ahhoz idő kell,de meg fog történni. Hatásos lenne például,ha MINDEN CÉG,MINDEN TARIFÁJÁN EMELNE,100.-, AZAZ KEREKEN EGYSZÁZ FORINTOT. MINDENKI - MINDENHOL !
Ha ez mindenhol pontosan így történne,abban az esetben,megmaradnának a cégek közötti arányok,és megmaradnának a cégeken belül is,a tarifák közötti arányok. Ráadásul ezzel senkinek nem ártanánk,sem a cégeknek,sem a cégvezetőknek,sem magunknak. Az Utasoknak picit drágább lenne a szolgáltatás igénybevétele,de mivel mindenki 100 forintot emelt kilóméterenként,így hát ... Gondolom/remélem mindenki folytatni tudja a mondatot. Viszont amíg ez nem valósul meg, - saját korlátaink,és hűlyeségünk miatt - addig maradnak ezek a lehetőségek.

Itt némi vitába keveredtem antikával, de feladtam a küzdelmet!:-(

 

Nem vele kell ezt a kérdést megvitatnunk, hanem a döntéshozókkal!

 

János! Pali!

Rimánkodva kérlek benneteket, gondoljátok át újra ezt a döntést!

Miből gondoljátok, hogy ezzel húzzátok ki a szekereteket a szakadékból?

Miért hiszitek, hogy a többi cégvezető nem fogja ugyanezt meglépni az első havi statisztikák láttán?

Miért kell végigjárnunk ugyanazt a kálváriát, mint a vidéki kollégáinknak?

Nem elég, Szekszárd, Kaposvár, Sopron példája?

Még nem késő!

Van időtök visszavonni ezt a döntést.

 

Tegyétek meg, mindannyiunk érdekében!

 

 

 


 


 

tomajer@hallotaxi.hu


2007.08.01. 04:00





Oldal nyomtatása

Hozzászólás a cikkhez

Oldal küldése e-mailben
  

 

     Keresés

  





     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft