Ilyen egy baleset, amikor tudod, hogy meghalsz


A reklámban megáll az idő, és a végzetes ütközés előtt kiszáll a két sofőr.

- Haver, sajnálom! Azt hittem lesz időm kifordulni.
- Kitetted az orrát, nincs időm megállni.
- Ugyan haver, ez csak egy apró hiba volt.
- Tudom, ha talán lassabban jövök, de...
- Kérlek! A fiam ott ül hátul!
- ...túl gyors voltam. Sajnálom.




Új-Zélandon egy magasabb szintre emelték mindezt, horrorfilmbe illő jelenet helyett egy baleset drámáját fogták meg. Mi lenne, ha tudnád, mi fog történni? Mi lenne, ha akadna pár perc beszélni a másik autóban ülővel? Ezt a kérdést járja körbe az egyperces videó, és garantáljuk, hogy a végére te is jobban odafigyelsz majd a relatív gyorshajtás okozta veszélyekre.

Egy biztonságos közúti közlekedésre serkentő reklámnak átütő erejűnek kell lenni. Mert különben sohasem fogjuk fel, mi forog kockán, sohasem ér el az agyunkig, hogy nem csak a saját, hanem a mások életével is játszunk. Ez elérhető roncsokkal, halálos esetek bemutatásával, és a sokkhatástól azt remélik a készítők, talán majd átmegy az üzenet.

Szerző:    levél küldés
Dátum: 2014.01.07. 13:00


2014.01.08. 06:00





Oldal nyomtatása

Hozzászólás a cikkhez

Oldal küldése e-mailben
  

 

     Keresés

  





     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft