FÓRUM - KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Fórum » Droszt Híradó » KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!Súgó


1171 hozzászólás 79 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [75] [76] [77] [78] 79

(Új hozzászóláshoz lépj be)

tomajer válasz |       2006.07.04. 08:49:45  (1)
Azért találtam ki ezt a topicot, mert egy csomó problémánk, közös, mondhatni cégfüggetlen.
Jó lenne, ha szépen lassan idetalálna minden cégtől néhány prominens, és itt meg lehetne vitatni őket. Mármint a problémákat:-)))
Nem ártana némi összehasonlítás, egymástól is tanulhatnának, hiszen van egy csomó jó kezdeményezés is, ami nem lenne baj, ha beszivárogna a többi cég központjába is.
A konkrét apropó, hogy a Csogu a rádiósban tett fel kérdéseket, egy ott megjelent kisasszonynak, amiket én tökéletesen "globális problémáknak érzek:

"Miért fontosabb az, hogy "telefonban vagyok", mint a kétségbeesett kolléga, aki szétnyomja a csatornát, mert gondja van?

Miért mondjátok az utasnak, hogy 10-15 perc és ott az autó, ezt totál hasaraütésre és lehet, hogy már 1 perc múlva a címen dekkolunk?

Miért? Eddig ez miért így volt? Miért van ellentét a központban lévők, a taxisok, az etikások között?

És ezt mondom, cégfüggetlenül kérdezem...
"

[1] ... [75] [76] [77] [78] 79

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft