Tudom nem illik saját írást véleményezni meg ilyenek, lehet, kapok is miatta szerkesztő társaimtól, de a véleményemnek hangot akarok adni. És ez erősebb, mint a balhétól való tartásom.
Az, hogy ez megtörténhetett, ezért az/azok a felelősök, akik a fixtarifát ellenezték. Azok, akik mindent megtettek, hogy ne essenek el 10-20 tagdíjtól, mert a tömeges mezítlábassá válás, csak egy rémhírtejesztés volt, semmi valóság alapja sincs. Most ennek lehetünk áldozatai, mert ez az árkülönbség már akkora, hogy igenis érdemes ezt a céget hívni ha az ember utazni akar távolságot(!!!).
Remélem, senkiben sincs semmi kétség a felől, hogy ha a Mini Mobilnak beindul a szekere, akkor nem 25-40 autó lesz ezzel a tarifával, hanem egy jelentős darabszámra fog duzzadni.
Vagy vegyünk egy másik lehetőséget, hogy más is kapcsol és jön a Mini XY taxicég. Akkor mi lesz velünk, taxisokkal? Mit fog akkor mondani az a 98%, aki nem volt ott a demonstráción?
Na kb. így ennyi, szépen moderálva magam, és igyekezve nem nevén nevezni azokat, akik erről tehetnek, mert kiengedtek egy szabályozást a kezükből. Mit kiengedtek, ők harcolták ki, hogy ne legyen.
Mindenki számoljon el önmagával ebből kifolyólag...de egy tuti, mivel én nem engedhetem meg magamnak a (mondjuk) City árait, így ezek után , ha taxi kell, akkor is (mint eddig mindig) az olcsóbbat hívom. Főleg, hogy most nem lepukkant autóra kell számítanom, hanem egy vadonatúj kocsipark áll rendelkezésre. Mielőtt az a vád érne, hogy én ennek örülök, kijelentem nem örülök, csak kíváncsi vagyok, hogy most is olyan hévvel rohannak-e egyesek a GVH-hoz, mint pár hónapja. Pedig erre a reális veszélyre pont maga Bakucz Józsi hívta fel a figyelmet, de akkor kinevették. Nos illetékes uram/uraim, most is lehet vigyorogni.
|