Az az összefoglaló nem tavalyi, hanem 2012-es:
:-)
(1237) hiénakutya (2012.11.06. 15:40:32)
"Na, drágáim!
Emlékszünk még a "Javaslat
a személytaxis és személygépkocsis személyszállítás (továbbiakban taxi) átfogó szabályozásra" című anyagra?
Nem?
Ötszázszor linkeltem be.
Na, mindegy.
Ebben az anyagban szakmánk jeles képviselői, különböző szakmai szervezetek nevében konkrét javaslatokat tesznek évjáratkorlátozásra, képzésre, meg mindenféle faszságra.
Mutattam már párszor, de aki nem emlékszik, az letöltheti
erről az oldalról, oly módon, hogy a csatolt állományok közül ráklikkel a legelsőre.
Ott tartottunk, hogy mindenféle okosakat javasolnak az illetékeseknek.
Mutatok egy példát:
"A szakmai alkalmasság vonatkozásában a jelenlegi szabályozás alapján előírt szaktanfolyamok anyagának bővítésével, illetve átdolgozásával, valamint, a tanfolyamok megszervezésének reformjával, és a vizsgáztatás jelenlegi rendjének jelentős szigorításával lehet emelni a szolgáltatást végzők felkészültségének színvonalát.
Az oktatási tematika összeállításában, és a vizsgáztatásban a Kamara a Közúti Közlekedési Szolgáltatók Alágazati Párbeszéd Bizottságában (továbbiakban KKSZAPB) résztvevő szakmai érdekképviseletek (FUVOSZ, KKVSZ, MKFE, NiT Hungary), továbbá az országos taxis szakmai érdekképviseletek aktív közreműködését elengedhetetlennek tartjuk.
A pályán lévők újbóli vizsgáztatása és a vizsgák periodikus ismétlődése esetén legyenek meghatározva különböző szintek, amelyek a szakmai gyakorlatot figyelembe veszik.
Alternatívaként az ismétlődő vizsgák helyett az évenkénti szakmai továbbképzést, záró teszt kitöltésével, javasoljuk."
Jó, nem?
Na most, történt pedig, hogy valaki bedobta ezt a
zsámbéki pályát a köztudatba, hogy majd mehetünk ide vezetéstechnikai képzésre.
A buszosok már járnak, nekik állítólag jelképes 500000 a tréning, meg a vizsga.
Nem mondhatjuk, hogy ez egy szotyi-tanpálya.
A honlapjuk első oldalán be is mutatkoznak, és minő meglepetés, ismerős névvel találkozhatunk! A pálya kisebbségi tulajdonosa (12,5%) az a NiT Hungary, amely a korábban említett szakmai beadvány egyik aláírója.
De mi a faszom az a NiT Hungary és mi közük a taxizáshoz?
Honlapjukról viszonylag gyorsan kiderül, hogy ők leginkább a teherautósokat, meg a buszosokat képviselik.
Az ügyvezető főtitkárról, Dittel Gáborról pedig egy érdekes cikket is találhatunk
itt.
Dittel beperelt mindenkit, aki a cikk kapcsán be lehetett perelni, de elbukta.
Továbbra is azt mondom, hogy nincs itt szó a szakmánk általános politikai letámadásáról.
Színtisztán mutyizás áldozatai leszünk."
Annyit még, hogy az eredeti bejegyzéshez képest néhány linket ki kellett cserélnem.
A Driving Camp oldalán már árak is vannak, akkor még nem voltak.
Az alap személygépkocsis tréning 22490 forintról indul, de létezik tréning 79990 forintért is.
tizenhat