FÓRUM - Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Fórum » Droszt Híradó » Főtaxisok ide KLIKK!!!!Súgó


34466 hozzászólás 2298 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [6] [7] [8] [9] 10 [11] [12] [13] [14] [15]  ... [2298]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

baupexim1 válasz |       2014.04.26. 15:14:03  (34331)
80000 x 5200
normál

hiénakutya válasz |       2014.04.26. 14:45:11  (34330)
Az az összefoglaló nem tavalyi, hanem 2012-es:
:-)

(1237) hiénakutya (2012.11.06. 15:40:32)

"Na, drágáim!

Emlékszünk még a "Javaslat
a személytaxis és személygépkocsis személyszállítás (továbbiakban taxi) átfogó szabályozásra" című anyagra?
Nem?
Ötszázszor linkeltem be.
Na, mindegy.

Ebben az anyagban szakmánk jeles képviselői, különböző szakmai szervezetek nevében konkrét javaslatokat tesznek évjáratkorlátozásra, képzésre, meg mindenféle faszságra.
Mutattam már párszor, de aki nem emlékszik, az letöltheti erről az oldalról, oly módon, hogy a csatolt állományok közül ráklikkel a legelsőre.

Ott tartottunk, hogy mindenféle okosakat javasolnak az illetékeseknek.
Mutatok egy példát:

"A szakmai alkalmasság vonatkozásában a jelenlegi szabályozás alapján előírt szaktanfolyamok anyagának bővítésével, illetve átdolgozásával, valamint, a tanfolyamok megszervezésének reformjával, és a vizsgáztatás jelenlegi rendjének jelentős szigorításával lehet emelni a szolgáltatást végzők felkészültségének színvonalát.
Az oktatási tematika összeállításában, és a vizsgáztatásban a Kamara a Közúti Közlekedési Szolgáltatók Alágazati Párbeszéd Bizottságában (továbbiakban KKSZAPB) résztvevő szakmai érdekképviseletek (FUVOSZ, KKVSZ, MKFE, NiT Hungary), továbbá az országos taxis szakmai érdekképviseletek aktív közreműködését elengedhetetlennek tartjuk.
A pályán lévők újbóli vizsgáztatása és a vizsgák periodikus ismétlődése esetén legyenek meghatározva különböző szintek, amelyek a szakmai gyakorlatot figyelembe veszik.
Alternatívaként az ismétlődő vizsgák helyett az évenkénti szakmai továbbképzést, záró teszt kitöltésével, javasoljuk."

Jó, nem?
Na most, történt pedig, hogy valaki bedobta ezt a zsámbéki pályát a köztudatba, hogy majd mehetünk ide vezetéstechnikai képzésre.
A buszosok már járnak, nekik állítólag jelképes 500000 a tréning, meg a vizsga.
Nem mondhatjuk, hogy ez egy szotyi-tanpálya.

A honlapjuk első oldalán be is mutatkoznak, és minő meglepetés, ismerős névvel találkozhatunk! A pálya kisebbségi tulajdonosa (12,5%) az a NiT Hungary, amely a korábban említett szakmai beadvány egyik aláírója.

De mi a faszom az a NiT Hungary és mi közük a taxizáshoz?

Honlapjukról viszonylag gyorsan kiderül, hogy ők leginkább a teherautósokat, meg a buszosokat képviselik.
Az ügyvezető főtitkárról, Dittel Gáborról pedig egy érdekes cikket is találhatunk itt.
Dittel beperelt mindenkit, aki a cikk kapcsán be lehetett perelni, de elbukta.

Továbbra is azt mondom, hogy nincs itt szó a szakmánk általános politikai letámadásáról.

Színtisztán mutyizás áldozatai leszünk."

Annyit még, hogy az eredeti bejegyzéshez képest néhány linket ki kellett cserélnem.
A Driving Camp oldalán már árak is vannak, akkor még nem voltak.
Az alap személygépkocsis tréning 22490 forintról indul, de létezik tréning 79990 forintért is.

tizenhat

művészúr válasz |       2014.04.26. 07:31:34  (34329)
...hmm... MÁS:

Hétnyunyó elég gáz volt ma este a "négyesen"...

Viszont, nagyon tetszett, Sanyi és Pisti!!!

:-)

donkihóte válasz |       2014.04.26. 06:49:29  (34328)
Apuka, nem akarok senkit bántani vagy megbántani, különösen úgy, hogy míg ti legalább időnként próbálkoztok, én nem teszek többet magunkért, mint néha beírok valami "okosat".
De ez így akkor is édeskevés.
Nincs érdekérvényesítő képességünk, bár erőnk az lenne. Nincs egy befolyásos kör körülöttünk, aki néha lobbizna értünk. Nincs semmink, csak a nagy pofánk. Aztán megtesznek velünk bármit, amit akarnak.
Ha legalább annyit sikerülne elérni, hogy válasszák külön a vállalkozó taxist az alkalmazottól, és így ne azt szopassák, aki fizet némi adót ( pfú, ez de hülyén hangzik, de szerintem tényleg többet fizet egy vállalkozó, mint egy tartó+tartott, persze nem biztos ), az már nagy siker lenne.
De hogy ezt hogy lehetne megoldani, nincs ötletem. Legfeljebb 2018-ban elmegyek nyugdíjba, privátba jó lesz az euro4 is. Mert azért tényleg van egy határ, hogy mennyi magaláztatást vállalok be, hogy gyakorolhassam a szakmát, és mennyit hordok vissza ebből a fos bevételből.

És, hogy mit jelent az "épkézláb érdekvédelem" ès mitöl is az?
Passz. Jól hangzik.

Apuka válasz |       2014.04.25. 21:24:18  (34327)
ez tetszik..!

a te megfogalmazásodban mit jelent az "épkézláb érdekvédelem" ès mitöl is az?

donkihóte válasz |       2014.04.25. 20:44:46  (34326)
Amíg nincs egy épkézláb érdekvédelmi szervezet, addig mindent kötelezővé tesznek.

Apuka válasz |       2014.04.25. 20:33:15  (34325)
de bizony hogy kötelező lesz.

már tavaly ota erről beszélünk nektek, csak hát a süket fülek ezt nem hallják meg.

a minisztériumi tervezetben benne van a vezetéstechnika is mint tananyag.

hiénakutya szép kis összefoglalót irt ezzel kapcsolatban csak vissza kell olvasni!

higgadt válasz |       2014.04.25. 17:59:07  (34324)
Tegnap láttam a vezérigazgatót nyilatkozni.


Gondolom tetszik neki a Zsámbéki pálya. Remélem nem lesz kötelező a részvétel.

Rocktaxi válasz |       2014.04.14. 13:17:17  (34323)
Melyik?

A pofán vágás vagy a kirúgás?

Bátyó válasz |       2014.04.14. 12:58:40  (34322)
Történelem.

666666 válasz |       2014.04.14. 12:22:25  (34321)
A 1444-es főtaxis még most is a széna téri droszt "felügyelője"?
A Főtaxi helyében már rég kirugnám az embert a csiki-csukiért.
Persze,ha egyszer valaki majd pofánvágja,akkor annak híre megy.
36

Piftabá válasz |       2014.04.13. 21:56:31  (34320)
És mit hallottál Bátyó?
Oszd meg velünk kérlek.
Széna téri droszt nem egyenlő a Trombitás előtti Moszkva droszttal.

Bátyó válasz |       2014.04.13. 18:05:00  (34319)
Én a Szénatéri "srácokról" már hallottam valahol!!!

666666 válasz |       2014.04.09. 23:35:43  (34318)
Az nincs,mert az a 1444 és barátai drosztja.
Ő az elzavaró ember.
:)))))

donkihóte válasz |       2014.04.09. 16:12:38  (34317)
Ja, és van egy Széna teretek is.

[1] ... [6] [7] [8] [9] 10 [11] [12] [13] [14] [15]  ... [2298]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft