Az adóhatóság szabálya szerint köteles vagyok nyugtát adni a vevőnek, ha kér számlát, én minden esetben igy járok el.
A nyugtát nem örizgetni kell, hanem odaadni jelen esetben az utasnak, ha gondja baj van, ez alapján reklomáljon.
Nekem még soha nem volt ilyen ügyem,s nem is lesz.
1x 2x előfordult, hogy bekostoltak, hogy miért pörg az ora meg ilyen baromságok, megálltam, s mondtam, hogy itt vége az útnak, engem ne sértegessen, mit szólna hozzá, ha én lennék az Ő ügyfele, s azt mondanám röpke 5 perc után, hogy csal a munkájában, be akar csapni.
Erre bocsánatot szoktak kérni.
Az ilyen ügyek kivizsgálása csak úgy (lenne) hiteles, ha bepanaszoló is ott van, s majd Ő bizonyitja, hogy a taxis becsapta.
Ez ugye nem igy müködik.
Azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy nálunk szerintem normálisan müködik ez ügyben az etikai bizottság, bár én még nem tapasztaltam se pro se kontra, csak hallomásból itélek:)
Azért sajnos mindig vannak probálkozók, nem egy utasomtól hallom, legutóbbi szori, hogy az állandó utasunkat valaki az óbudai auchantól 3700 ért vitte békásra, csak mert angolul beszét a barátnőjével.
S nekem ciki, mikor megkérdezte hogy lehet ez, mert a Kolosy tértől nem volt annyi a fuvardij. |