[1] ... [4] [5] [6] [7] 8 [9] [10] [11] [12] [13] ... [77]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
http://www.naplo-online.hu/fooldal/20080917_felboghetnek |
Csumi !
Dobfékkel is állóra lehet fékezni a kereket, tehát a fékút a gumitól függ !
A tárcsa előnye a többszöri fékezésnél (pl. hegyről le) mutatkozik, mivel nem csökken a fékhatás a túlmelegedéstől! |
|
http://www.onroad.hu/motor/bemutato/1239/ |
Persze, erre vannak a szakértők, hogy ezt megállapítsák.
Ha jól tudom ez speed gép volt, abból nincs hátul dobfékes mint a te "öreguras" cirkálódból. |
|
Hallottam...:-(
Egyébként, hogy hogy tud gyorsulni egy 600-es gép, azt tudom... Azt nem, hogy mitől könnyebb észrevenni egy 50-nel, mint egy 120-szal közeledőt... Max a távolságot nehezebb megítélni.. Itt pedig azt mondta a sofőr, hogy nem látta (!) a motorost... Hogy milyen sebességnél mekkora a féktávolság, az nagyon sok mindentől függ... Pld az összsúly nagyon lényeges, meg azt se felejtsük el, hogy itt 2xkb 10cm-en hat a fékező erő. Aztán pld másképp lassul az én gépem ami elől tárcsa hátul dob fékes, mint egy elöl dupla, hátul szimpla tárcsával szerelt vas... |
|
Egyébként nem is írt olyan hülyeséget, bár elsőre én is azt hittem!
Ma egy ex-motorversenyző barátommal beszélgettem erről. Megkérdeztem mennyire gyorsul fel egy ekkora távolságon egy speed motor(600-1100cm3-ig), és ha csak a felével ment már az sem gyenge!
Én 13m-es féktávra emlékeztem, annyit mondtam neki, arra azt mondta 120-130Km/ó kb.
Azért azt tényleg nem könnyű észrevenni...
A baj csak az, teljesen mindegy ki mennyire vot hibás, az már nem hozza vissza a srácot!:-((
Azt tudtad Csumi, hogy egy másik T5-ős barátunk rokona volt???:-(
|
|
Sokszor Én sem értem... Sőőt... sokszor Ő sem ért Engem! Na ilyenkor számon kér.....Miért cikizem Én, Őt?! Eszem ágában sincs..csak szokás szerint félre értett megint... :-)) |
|
Szívem szerint vitatkoznék, de nem teszem... (csak annyit: Ha előre nézel, nincs oszlop... Itt nem kereszteződésben "találkoztak", a kanyarodás megkezdése előtt csak előre kellett /oszlop mentesen/ nézni...Szerintem inkább az lehetett, /feltételezés/ hogy szemből valószínűleg nem látta, vagy távolinak ítélte meg a motort, nézte a vissza pillantót, hogy hátulról jön-e valami, majd elkezdte a manővert, addigra pedig már ott volt a motoros... Még egyszer: EZ CSAK FELTÉTELEZÉS!) |
|
Hmmm.... A motor érkezett a Lánchíd felől, a taxi az Árpád híd irányából, és meg akart fordulni... A képlet így néz ki. (cserélj informátort :-) ) |
|
egy időre igen, de ott sem jobb! tehát tanulva a hibámból, mozgatom a nyakam mint állat... |
|
Azóta átteted a navit középre? |
|
Sajnos dejavum van, nem tudom, ütközött e valaki már motorossal, nekem sikerült! És nem védeni akarom a kollegát, de sajnos be kell látni, hogy mint én sem, valószínüleg ő sem látta a motorost, ami nem figyelmetlenség, hanem egyszerű méretprobléma. ugyanis az A oszlop Pontosan kitakarja a teljes motort, ha rossz ütemben kezded meg a manővert, főleg ha esetleg egy Pda is fityeg az ablakra tapasztva... Sajnos TAPASZTALAT...
És be kell látni, amit minden motoros utasomnak elmondok, ha szóba jön a motorozás, hogy, ha én, ha ő hibázik, ő fog ottmaradni, és ez egy hatalmas teher, mind a két fél számára...(((((((( |
A képlet „egyszerű”. Kolléga fölvett egy címet a léparti tutiból, és elakart kanyarodni a Lánchíd felé.. csak az volt a probléma (akár gyorsan akár nem) hogy az Árpád híd felől jött egy motoros. |
|
[1] ... [4] [5] [6] [7] 8 [9] [10] [11] [12] [13] ... [77]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |