[1] [2] [3] 4 [5] [6] [7] [8] [9] ... [118]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Ki hulljon ki? Szerintem senki. Vagyis aki magától úgy dönt, hogy tud jobbat.
Más: Nem tudom te hol vagy, de a napi 3-4 fuvart nem tudom értelmezni. (még magamra nézve sem, pedig én heti öt napot, és napi max nyolc órát dolgozom. (a hó végén néztem, áprilisban is bőven volt olyan, aki több mint háromszor annyit vett föl mint én!!!)
Öt-hat fuvar még a leggyengébb napomon is van. (5-10 között mozog) (Ma pl. reggel héttől eddig megvolt az öt ... jóó sz@r...)
Mert, a lényeg, hogy az az öt-hat milyen.
És tényleg:. Én se lehetnék ilyen kismamaműszakos, ha mindent ugyanúgy kéne fizetnem. |
|
Abban ugye egyetértünk, hogy a napi 3-4 fuvarból nem lehet fenntartani egy vállalkozást. Szerinted ki pottyanjon ki a szakmából? Aki csinálja 20-30 éve, hatalmas rutinja, helyismerete, emberismerete van, vagy aki mostanában kezdte (mert a munkaközvetítő elküldte tanfolyamra), fingja nincs a szakmáról, viszont több pénz van a családban, és meg tud felelni a mostani követelményeknek.
-Tamás! Próbáld úgy vizsgálni ezt a kialakult helyzetet, hogy tedd külön a taxiból származó bevételedet, vonj le belőle egy teljes tagdíjat, és nézd meg hogy mennyi marad. |
|
...köz... ...mindenki...
Egyébként jól vagy?
:)
|
|
Mit kéne rá válaszolnom? Én ezt előre megmondtam. Ez volt a köz kívánata. Mindenki a Citys rendszert hozta fel példának. Megvalósították. Még javítottak is rajta kicsit. |
|
Kedves Trollmajer, annyira várjuk ár a plus topikban a válaszod vmiki beírására... :) |
Pl. fussunk neki a létszámkorlátozásnak.
Ez az egyetlen, ami minden ma a szakmában tevékenykedő taxigépkocsivezetőnek hasznára lenne.
Bármi más felé indulsz, azonnal rálépsz a szakma egy másik részének tyúkszemére, és elkezdjük egymást marni....:-( |
|
Mostanra a minket érintő problémákat a lehető legrészletesebben feltártuk, egy nagy kérdés maradt, mit tegyünk? Valószínűleg erről mindenkinek meg van az elképzelése a saját szemszögéből. Ezt kellene közös nevezőre hozni. Lépni kell, mert rövid idő alatt eltaposnak, mire észbe kapnánk már csak múlt időben beszélhetünk magunkról. |
Hol? Dokumentet! :-)
Szátok jár... mer valaki montta a droszton, és akkó igaz:-P |
|
Úgy csináltok, mintha eddig nem szivattyúzták volna be hamis álláshirdetésekkel, tömegesen az újakat a szakmába:-(((
10 éve ebben élünk, hogy bizonyos vállalkozások abból élnek, hogy a kezdőket kvázi kifosszák. Ha elfogyott már a nagymama pénze is, (mert azt hiszi még ő kezdő azért nem megy) akkor kiszáll a delikvens... vagy megtanult közben taxizni és marad.
Most nagyobb eséllyel nem megy el első nap. Viszont ha megtanul taxizni se tud háromszor annyi fuvart elvinni a többiek elől csak azért, hogy a leadó mellett neki is maradjon valami ... tehát azért megy el. |
|
Ez a matek még mindig sántít.
Szerencsére.
A pillanatnyi közteherversenyben még az egyéni vállalkozó áll jobban. A társas vállalkozások adóterhe, kb 30-40%-al magasabb. Nem véletlen, hogy ma még nincs olyan jellegű szolgáltatás Magyarországon, hogy valódi alkalmazottakkal működtetnének egy taxivállalatot. Mert bizony akkor ez tökéletesen veszteséges. Felejtsük el, a mai szürke-feketegazdasági állapotot. Ugyanaz amit felfestettél nekünk ellenőrzésként, a társas vállalkozásokra hatványozottan igaz lesz... hisz vélhetően ott nagyobbat lehet kaszálni, és nagyobb a behajtás esélye is.
Tehát szép lassan kipusztul a két órás bejelentés, az áfamentes húsz autót üzemeltető kft, stb.stb.
Feladat: Minden egyéni vállalkozó keressen olyan adózási formát, ami megfelel az igényeinek. Figyeljen arra, hogy annyi darab fuvar mindig benne is legyen az órájában amennyit felvett. És ne lépje át az áfahatárt!!! Ha kell, akkor a karácsonyi ünnepeket töltse a családjával, (minő áldozat) és szilveszterkor csak éjfél után vágjon neki. Lehet figyelni, lehet okosan csinálni.
Ha a vállalkozó rendben van adóilag, és jó adózási módot választott, teljesen élhető arányai vannak... míg a kft-k fizetnek mint egy katonatiszt! Mert fizetni fognak attól ne féljetek. |
|
Miről is szól a csendes?
Pusztán arról, hogy az úgynevezett átmeneti időszakban pontosan felmérik melyik kufárnál mennyi az átlagos címmennyiség. Viszont mint tudjuk a jelenlegi címmennyiség, amennyiben egyenlően van elosztva nem fedezi egyetlen vállalkozás fenntartását sem. A csendes címkiadó rendszerek lényege abban rejlik, hogy irányított fuvarszervezés valósuljon meg, tehát a fuvarszervezőnek valóban fuvart kellene szerveznie. Amennyiben az irányított fuvarszervezés megvalósul a vállalkozói réteg gyakorlatilag el fog tűnni a piacról. Vagyis pontosan annyi lesz jelen amennyi ahhoz szükséges, hogy a fuvarszervező saját autói üzemeltetéséhez szükséges fuvarállomány mindig meg legyen, az esetleges fuvarszám ingadozás veszteségeit pedig a vállalkozó viselje. Üzletileg nézve 60 % saját autó 40 % vállalkozó.
A vállalkozások kiiktatásához gyakorlatilag semmire nincsen szükség csak megrendelni egy NAV ellenőrzést. PL: itt van XY vállalkozó kapott az elmúlt évben 1500 db fuvart nézzük meg mennyi van ebből a taxaméterben. Ugye azt senkinek nem kell mondani, hogy ilyenkor a NAV véleményez az elmúlt időszakra, gyorsan kiszámolják mennyi is kellett volna ahhoz forgalmazni, hogy a vállalkozásod nullás legyen. Amennyiben nem azt kell igazolni miből finanszíroztad a veszteséges üzemelést. HOPP és vége is a vállalkozások 99%-nak.
Innentől kezdve lehet mindenki alkalmazott majd, aki meg talpon marad az meg viszi a sittet.
Szép jövőnek néz ki. |
Szerintem egy fontos dolog itt mindíg kimarad.
A kufárok nem azért találták ki nekünk a csendest, hogy nekünk jó legyen.
A csendes azért van, hogy annak a segítségével olyan "taxisok" tudjanak a piacon megjelenni, bentmaradni akik a csendes nélkül nem tudnának.
Ezért badarság abba energiát fektetni, hogy az igazi TAXISNAK megfelelő legyen a program.
Nem lessz az soha.
Vagy tudsz vele így dolgozni, vagy mész a........... mindenki válasszon ide valamit. :-) |
itt egy picit azért tévedésben vagy, ugyanis nem az a cél, hogy droid legyél hanem az, hogy ne is legyél..
a rendszer pont az alkalmazotti rendszer életrehivásához tökéletes.
tomajerep meg felesleges leállnod vitatkozni, mert ugy sem tudod meggyőzni.
az tény, hogy a gps-es rendszer lehetne jo is, de nem nálunk. ahhoz a fejekben kellene rendet tenni.
jelenleg a gps-es rendszer több visszaélésre ad lehetőséget (többek között) mint az urh-s ,csak itt nem a taxis hanem a fuvarszervező részéről.
|
|
Mellékesen, az egyenlőbb fuvarszám pont nem a droidoknak kedvez!!!
Ne felejtsd el, neki magasabb a költsége.
Az én bevételemmel egy droid, a leadót nem termelné meg. |
|
[1] [2] [3] 4 [5] [6] [7] [8] [9] ... [118]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |