|
|
FÓRUM - Mennyit változott a napi bevételed, kilométered, gurulód Szeptember 1. óta??
|
[1] [2] 3 [4]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Nem a dolog kinézetével van baja.
Már filóztam azon, hogy rákérdezek. Csak azért nem tettem, mert már lassan kezd fóbiám lenni saját magamtól. az a képzetem kezd kialakulni, hogy egy ok nélkül kötözködő pali vagyok, aki alapvető dolgokat nem ért meg. De már látom, hogy nem vagyok egyedül.
Tényleg. Mi is ez? |
|
Azért olyan vagy! A függvény színezésével pisztergéltem el a legtöbb időt. Tudom, nem a legszebb.... |
|
Több piros kocka egy vonnallal összekötve.
Engem meggyőztél, ezzel nem lehet vitába szállni :-) |
|
Megbeszéltük, hogy 2 hónap elteltével elemezzük. Íme: |
Nem érezted a malíciát a soraim közt? |
|
Nálunk még csak most jön a csendes, ha beindul valószínűleg nem leszek ilyen vidám! |
|
Jelentem "szotyi" cégnél dolgozom(a legszotyibbnál) nem szűntek meg, egy kicsit kevesebb a megrendelés de többet keresek.
Ne ámítsa magát senki.Az aki tőlünk már nem rendel az nem ment át sehova,az nem taxizik ennyi.
|
Szívemből beszéltél.
Örülök ,hogy másnál is ez a helyzet.
píísz |
|
Hát én is nagyon örülök! Nagymértékben javult a helyzet, tele vagyok lóvéval, annyi címet kapok az új (csendes) rendszernek köszönhetően, hogy nem győzöm visszautasítani. Az üzemanyag is olcsóbb lett, alig várom hogy én is sárga lehessek, és a minősített budapesti taxik közé tartozhassak.-Világbéke.:D |
|
Már nincs, de fehér ember nem felejt!
Hatvankettő |
|
Hasonlókat tapasztalok én is, de ne feledd szeptemberben mindig megindul a bolt.
Ha viszont néha be kell állnom a tutiba nem férek el a szotyicégek autóitól.
Minden harmadik utasom úgy ül be, hogy eddig más számot hívott, de ha már egy áron van inkább az eddig is a minőségre törekedő szolgáltatót választja.
Sok olyan kuncsaft is volt aki remegve ült be a városban, mennyi lesz az összeg a fuvar végén, aztán elégedetten szállt ki, látván az eddig megszokottnál csak pár száz forinttal kellett többet fizetnie.
Szerintem a hosszú fuvarok (pl.:reptér-Békásmegyer, Hidegkút) egy kicsit drágák lettek, én a magam részéről támogatnám a sávosan degresszív tarifarendszer bevezetését.
Azért az érdekelne mennyivel csökken az össz fuvarok száma mondjuk tavaly novemberhez képest. |
|
Na látod én ennek őszintén örülök. Mert kollégám vagy és akkor jó ha mindannyiunknak jó! (kivéve a hiénákat)
Persze most már nincs szotyi, ezt ne feledd!
Én betartom Tomajer tanácsát, kb 1 hónap múlva összegzünk de egyenlőre a kilátások jók!
Sok sikert! |
|
Igaz, hogy a legkevésbé szotyi cégnél vagyok, de olyan számok jönnek ki a nap végén, hogy igazából el se hiszem! Az utasforgalmunk szerintem minimum 30%-kal nőtt a többit meg számold ki. Gyakorlatilag egész nap akárhová visznek nagy eséllyel veszek fel egy címet, mert a kályhások már elfogytak! Ilyenkor, ha visszagondolok, hogy az elmúlt öt évben elharapózó "árversenyben" a szotyik mennyi pénzt kivettek mindannyiunk zsebéből megüt a guta! |
igen amennyire latom a "szotyi" cegeknel jelentos a visszaeses.
ahol eddig is 220-240 el jartak ott nem annyira erzik meg az utasok es valoszinu az is, hogy mivel most fix van a megrendelok visszatertek a regi ceghez. |
igen, stagnál, de +, hogy kevesebb kilométerrel. De a helyzet elemzése tényleg korai, de azt hozzá tudom tenni, hogy nálunk, mivel nem kimondottan szotyicégnél vagyok, a volt hatszáz-ezerháromszáz forintos kanyarok tűntek el, szinte teljesen. A többiek megjegyzik, hogy a "Sajtó" nagyobb áremelést jósolt. Lényeg: ugyan annyi idő alatt, nem több a bevételem, de viszont kevesebbet tankolok rá. Tehát egyedül a gurulóm javult kb. 15 %-kal, de azt a hajamra kenhetem.
74 - nem hetvenkedem |
|
[1] [2] 3 [4]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |
|
|
|
|
|