FÓRUM - MI A MEGOLDÁS?
Fórum » Droszt Híradó » MI A MEGOLDÁS?Súgó


125 hozzászólás 9 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7] [8] [9]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

tomajer válasz |       2012.12.04. 19:12:19  (50)
Kedves Zorba úrhölgy/úr!

Szerintem az ön hozzászólása jobban sérti!


Nnameg ha ilyen kicsinységekért itt törölgetnénk, üres lenne a fórum:-)

hiénakutya válasz |       2012.12.04. 19:11:42  (49)
Maradjunk annyiban, hogy a taxisok saját magukat degradálják.
Nem le, csak simán degradálják.
Nem itt kell önérzetesnek lenni.
Kint az utcán, meg bent a fuvarkereskedő irodájában, na, ott!
Ott van helye az önérzetnek, meg a büszkeségnek!

Zorba válasz |       2012.12.04. 19:05:58  (48)
Tisztelt Tomajer úr!
Megkérem a negyvenötös hozzászólást törölni
sziveskedjen. Nagyon sérti a Taxisok önérzetét és nem előre vivő célja van!
Előre is köszönjük.

tomajer válasz |       2012.12.04. 19:00:45  (47)
Ez dicséret akart lenni? :-DDD

Zorba válasz |       2012.12.04. 18:35:54  (46)
Kár hogy igy ledegradáljátok a taxisokat.
Nagyon sok kiváló ember van közöttük.
Némelyik inteligens is.

kekeckedő válasz |       2012.12.04. 18:17:15  (45)
Mai szenzációs hír.

TAXISOK DEMONSTRÁCIÓJA:

Taxisok meneteltek ma kinn a szabadban.
Ráadásul mindezt gyalogosan tették.
Demostrációjuk célja volt tudatni azt a tényt,hogy nem vagyunk birkák.
Kép:


hiénakutya válasz |       2012.12.04. 17:55:47  (44)
Na, addig is marad a játék kamion.
:-D


hiénakutya válasz |       2012.12.04. 17:34:59  (43)
Nem nagy ügy, igazad van, kb. 7 kilo egy olyan jogsi, amivel mehetsz nemzetközizni.
Semmiség.

Zorba válasz |       2012.12.04. 15:40:56  (42)
Kamionos jogsit letenni nem nagy ügy,viszont nekik ugyanúgy megvannak a saját problémáik.
Nem mindeggy hogy tulajdonosvagy,vagy csak sofőr.
Ha a taxizáshoz x forint kell a kamionozáshoz
Sok-sok x forint kell.

hiénakutya válasz |       2012.12.04. 14:43:24  (41)
Tévedtél.
:-D

hiénakutya válasz |       2012.12.04. 14:42:27  (40)
Ez részben igaz, mert bár van olyan taxis, aki tudja, hogy mi lenne az érdeke, mégsem képes érte síkra szállni.

Maradjunk a birkánál, de innentől nagyon sánta lesz a hasonlat.
Vannak mindenféle önfejű kosok, akik mennének a maguk feje után. Ezeket a gazda fejbekólintja, vagy a kutyák marják meg a lábukat.
Van azonban egy ennél is hatékonyabb módszer arra, hogy a birka ne lázadjon.
Mesterségesen fölgyorsítjuk az anyagcseréjét. (Nyilván a valóságban ilyen nincs.)
Mi történik?
A birkának folyamatosan ennie kell, mert a táplálék csak átszalad rajta, ezért egyfolytában éhes.
A mi kis taxis világunkban ez úgy néz ki, hogy a lehető legmagasabban tartják az állandó költségeket. Belekergetik a taxist autólízingbe, autóbérlésbe, jó magas tagdíjakat alakítanak ki. A taxisnak hiába van relatív magas árbevétele, a pénz csak átfolyik rajta, mint birkán a mit tudom én mi. Mi a faszt eszik egy birka?
Mindegy.
Illetve nem mindegy.
Mert a taxisunk ráadásul, - hogy folyamatosan éhes legyen - alacsony tápértékű kaját kap. Szar tarifával kell dolgoznia a "jobb a sűrű fillér mint az apró forint" elve mentén. Tehát valami baszott mennyiséget kell lelegelnie.
Ez kizárólag egy módon oldható meg: ha a gazdát szolgálja, mert a gazdáé a legelő.
Na, a lényeg, hogy azt embert, aki a létfenntartása és egyéb költségei okán, minden szájbabaszott napját 10-12 ezer forint mínusszal kezdi, azt még akkor sem fogod tudni rávenni, hogy lázadjon a rendszer ellen, ha történetesen tisztában van azzal, hogy a rendszer nem érte, hanem kimondottan ellene van.
Miért?
Mert a rendszer végső soron biztosítja számára a szükséges árbevételt.
Lényegében a rövid távú érdekek teljesülése érdekében beáldozásra kerülnek a hosszú távú érdekek.
Nem arról van tehát szó, hogy a taxisok egy része nincs tisztában az érdekeivel, hanem sokkal inkább arról, hogy a gyomruk korgása erősebb inger, mint az agyukban esetlegesen megfogalmazódó gondolatok.

Kétség kívül vannak aztán azok a taxisok, akik "egykori kollégák(?) , barátok(?) évtizedes építkezését" emlegetik. Velük nyilvánvalóan nem lehet mit kezdeni.
Hogy mi a faszomat építettek föl évtizedek alatt, azt nem is értem. Mire gondolhatnak?
Mert a piac, több ezer ember megélhetésének módszeres átjátszása alig két tucat senkiházi kezére, a taxisok végsőkig kiszolgáltatottá tétele aligha nevezhető építkezésnek.
Az sokkal inkább rombolás.
Na most egy ilyennek a büdös életben nem fogsz tudni fényt gyújtani az agyában, hogy mi is az Ő valós érdeke.
Kár is vele kísérletezni.
Ezek abban élnek, hogy amíg nem volt Plus, addig minden nagyon szép és jó volt.
Egy dolgot azonban látni kell, de az ilyenek soha nem fogják:
a Plus létrejötte és felvirágzása az évtizedes "építkezés" szükségszerű következménye - és még csak azt sem mondhatom, hogy végkifejlete.
Ezek a taxisok nincsenek tisztában az érdekeikkel.
Problémáik megoldását a droidok, a hiénák, a nyugdíjasok, a másodosok, a rendszámbérlők (a sor tetszőlegesen bővíthető) leradírozásában látják. A legkomolyabban gondolják és vallják, hogy a szakma felét egyik napról a másikra likvidálni kell és bármikor készek megnevezni, hogy szerintük kik közül kerüljenek ki az áldozatok.
Szerintem az ilyenekből van több.
Ezek az "építkezők".
Ezek építették azt, ami most a fejünkre omlik, és ezek építgetik a fényes jövőt is.

Bár lenne egy olyan jogsim, amivel el tudnék menni kamionozni!
:-)



Zorba válasz |       2012.12.04. 14:39:44  (39)
BP önkormányzat üzemeltetne eggy GPS alapú
Taxi fuvar közvetitő irodát az összes többit
kiszoritaná?

deftones válasz |       2012.12.04. 12:57:37  (38)
látod,már meg is unta,ennyi volt.
mondtam hogy gyorss lesz.
azt meg most tudtam meg?hogy a tgfsz is fuvarszervező akart lenni amennyiben folyamatos ötszáz feletti lett volna a létszám. beszarok,komolyan!

Rocktaxi válasz |       2012.12.04. 12:12:55  (37)
Én egyikkel sem szeretnék.

Bbetyár válasz |       2012.12.04. 11:33:18  (36)
Annak az érdekét lehet védeni aki TUDJA mi az érdeke.

[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7] [8] [9]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft