[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10] [11]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
nem tervezetem, de ha nekem ott lenne a legjobb akkor nem haboznék. |
|
pedig amilyen kultúráltan beszél itt a hallo-n, gondoltam Nála kötsz ki:)) |
|
És, ha még mindig olthatatlan vágyat érzel a taxizás iránt, akkor sose felejtsd: egy idő után azt fogod érezni, hogy a taxizás nem munkahely, hanem munkahelyi ártalom. |
|
Köszi, csak segítetek végre. Tisztul a kép.
Góré 001 cégére rá sem mertem kérdezni. |
|
Budapest:kevés cím 30 kaucó,sok nyugdíjas kollega,éjszaka nem sok semmi,hétvége gyenge.
Pluss :pos 100 ezer kaució:40,sok cím ,de sokan is vannak,4-5 droszt,kezdőként rengeteg büntit fogsz fizetni és a ceruzájuk nem fog vékonyan.
Mobil:hétvégén éjszaka megy hétköznap éjjel nappal halál.Kaucióra belépésre most két hónapig nem kellet fizetni.Most nem tudom.
Max:csogu megmondja
City:esélyten vagy bejutni
6x6:kezdőként nem javaslom
Horváth pali tele:nagyon jó,igaz nincs cím de blokád Pali lehet a főnököd!
|
köszi, a reméltnél hamarabb eljutottam ide. |
|
Fussunk neki:-)
City: Kezdőknek nem ideális, mivel a helyismereti hiányosságuk nagyon szembeötlő és tuti kikezdenék érte, illetve olyan utaspanasz érkezne, ami miatt szerintem eltanácsolnák...ha egyáltalán bekerülne.
Főtaxi: Igazi gladiátorképző, a (szerintem) jelenlegi vezetés nagyot rontott rajta és ahogy a tutikban alvó Okoskát (egy öreg taxis) elnézem, annyira nem pörög....a fürtös tudhat valamit, mert az folyamatosan pörög:-)) Én elsőre is azt ajánlottam, mert ha oda elmegy és belekóstol, akkor utána minden cég csak lojálisabbnak fog neki tűnni.
6x6: Ott most elég vegyes a banda, a legnagyobb rablóktól kezdve a legnormálisabb és becsületes taxisig mindenki megtalálható és dolgozni is vegyesen lehet. Droszt (éjszaka) és címezés. A kontroll is lazulhatott, mert ha nem így lenne, akkor azokat akiket én láttam ott, 1 nap alatt kihullanának...és nem így van.
Taxi4: Nem nagyon pörögnek ahhoz képest, ahogy régebben nyomultak. Az egyik ismerősöm szerint korrekt rádióval, normális közlekedési morállal, felejtős. Bocsi LuxBéla, de ez az igazság:-(
Taxi2000: Nem gyenge csapat, igazi profi nyomkodósok, dolgoztam köztük és a mai napig látom őket. Nem volt ott rossz, de nem egy kezdőnek való...tudnak a fiúk.
Plus Taxi: Az EB-t (a régit is és az újat is) elég erős kritikát érik és sok olyan járulékos költséget szednek be a taxisoktól, ami elég húzós egy éppen csak a szakmába belekóstoló taxisnak. Előnye ugyanaz, ami a hátránya...sokan vannak, sok címmel. Több ismerősöm is ment oda...van aki elmenekült és van aki nagyon jól érzi ott magát...hát nem tudom, nekem már túlságosan darálógép lenne, azzal a pörgéssel, ami ott tapasztalható.
Budapest Taxi: Leágazóban van...csökkenő címállománnyal és a legrégebbi emberek is jönnek el onnan, mert nem tudják tovább tartani magukat. Elég kiélezett a helyzet és minden vadászterület egy-egy emberhez köthető...kezdőként csak akkor szabad (szerintem) odamenni, ha vagy Kolev, vagy JWT idegrendszerű vagy...mert akkor féljenek azok, akik ott vannak már:-))
Rádióholding: Mára már egy kicsit túl nyugis cégnek tűnik. El lehet dolgozgatni, de nagy dolgokra ne számíts. Nagyon régi motorosokat látok ott, akik 2 perccel messzire elérnek...:-)
Mini Mobil: A diszpécserközpontról nagyon sok rosszat hallani mostanában és egy jó cégnek az alapja egy erős diszpécserszolgálat....különben megjegyezném, a Plus ebben kiemelkedően jól gondolkodik és begyűjtötték a város nagyágyúit...Azt látni, hogy az utcán pörögnek néha a fiúk, de amikor megáll a meló, akkor kékhalál van náluk. Vannak drosztjaik, amiken vagy nem áll senki, mert pörgés van, vagy annyian vannak ott, hogy a rendőrök már többször azt hitték, hogy újabb blokád van készülőben.
Pali féle Rádió Taxi: Látok ott fiatal arcokat, akik mostanában tévedhettek valahogy a szakmába, meg látni öregebb versenyzőket is. Az biztos, hogy a tagdíj messze a legolcsóbb, de a bevételedet nem garantálja a címállományuk.
Tele5: Most indulnak újra...inkább céges megrendelői állománnyal rendelkeznek, ami egyben jó is, meg rossz is. Rossz, ha nincs tartalékod...jó, mert stabilitást ad és ritka a megégés ilyen megrendeléseknél, hiszen az utazási csekkjükkel más cégnél nem tudnak fizetni, így várnak...ha kell 20-30 percet is.
…így kb ennyi…
…és az ember a saját lovát hagyja a végére, mert úgy illik:
Max taxi: Nézd, ezt nem fejteném ki, írtam itt a hallo-n róla két hosszabb lélegzetvételű cikket…olvasd el…illetve minden szerdán a központban 15 órai kezdettel oktatást tartok, ahová 3 ezer forint térítés ellenében beülhetsz és kapsz némi fogalmat magáról a szakmáról és a cégünkről.
Na, én ennyit tudtam segíteni.
Jaaaaa és ne azt nézd, hogy hol mennyi a tagdíj, hanem azt, hogy a befizetett pénzedből mit tudsz profitálni, mert lehet havi 5 ezer is…ha ezért nem kapsz semmit:-)
|
|
Minimobilról vélemény és a Maxról ? |
Köszi, csak el jutottunk ide is. Kauciót értem.
Remélem valaki mond a többiről is ennyit. Szted kezdőnek T4 jó ? |
|
Gyúrj egy kicsit és nem hiénakutya mögé, hanem elé állhatsz be!
:) |
|
Na jó, látom reménytelen vagy, hát próbálok segíteni pár konkrétummal, tárgyilagosan:
City: csak kihalásos alapon van felvétel, tehát ha nincs oda csókod akkor felejtős
Taxi4: nagy előny, hogy nem kell URH-t venned és POS terminált, met azt adnak. Nem kell kauciót befizetned. Néhány helyen drosztos címkiadás van, amúgy egynyomásos címkiadás és havi 67 ezerért vihetsz mindenkit 184-el.
Budapest: tavaly még 50e volt a tagdíj 30e kaucióval. Droszt 1-2 helyen. Alaptarifa 200 felett, de csomóan csekkes törzsutas kedvezményesen utaznak.
A többire nincs közvetlen rálátásom, de tedd azt, amit más is tanácsolt: kis kézi rádión hallgasd napokig az összes cég URH-ját és modellezd le hány címhez jutnál. De amit már írtam 1x, ne felejtsd, ahol sok a cím, ott sokakkal kell megküzdeni érte és olcsóért kell fuvaroznod. A tankolás meg 430-ért, hacsak nem gázzal jársz.
Aztán, ha nem kezdő lennél ideológiai alapon is válogathatnál... pl.: az egyik cég tulaja még a 90-es években meglógott a tagság fejenkénti 10e Ft kauciójával, egy másik cégnél tavalyelőtt ragadt be sok taxis 120e FT-ja. Ezek után nem szívesen lépnék be egyetlen kauciót beszedő csapatba se. Aztán meg vannak, akik a saját költségeik fedezésére nem gondolkodnak a tagdíjak emelésén, de a címmennyiség növelése érdekében a tarifákat tolják lefele, mint a gép.
Azt még nem javallta senki, hogy dumáld le hiénakutya szaktárssal, hogy hadd állhass meg mögé a Keletibe:)) |
menj a főtaxihoz, ott van ezerszámra droszt |
|
kösz, de én nem így látom. |
|
köszi, ez konstruktív volt. |
|
köszi.Mely társaságoknál terjedt el a drosztra történő címkiadás ? |
|
[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10] [11]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |