FÓRUM - Melyik társasághoz menjek ???
Fórum » Droszt Híradó » Melyik társasághoz menjek ???Súgó


160 hozzászólás 11 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10] [11]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

kukubenko válasz |       2012.01.31. 13:15:58  (100)
nem tervezetem, de ha nekem ott lenne a legjobb akkor nem haboznék.

baupexim1 válasz |       2012.01.31. 13:00:13  (99)
pedig amilyen kultúráltan beszél itt a hallo-n, gondoltam Nála kötsz ki:))

szálka válasz |       2012.01.31. 12:57:12  (98)
És, ha még mindig olthatatlan vágyat érzel a taxizás iránt, akkor sose felejtsd: egy idő után azt fogod érezni, hogy a taxizás nem munkahely, hanem munkahelyi ártalom.

kukubenko válasz |       2012.01.31. 12:54:02  (97)
Köszi, csak segítetek végre. Tisztul a kép.
Góré 001 cégére rá sem mertem kérdezni.

független válasz |       2012.01.31. 12:48:41  (96)
Budapest:kevés cím 30 kaucó,sok nyugdíjas kollega,éjszaka nem sok semmi,hétvége gyenge.
Pluss :pos 100 ezer kaució:40,sok cím ,de sokan is vannak,4-5 droszt,kezdőként rengeteg büntit fogsz fizetni és a ceruzájuk nem fog vékonyan.
Mobil:hétvégén éjszaka megy hétköznap éjjel nappal halál.Kaucióra belépésre most két hónapig nem kellet fizetni.Most nem tudom.
Max:csogu megmondja
City:esélyten vagy bejutni
6x6:kezdőként nem javaslom
Horváth pali tele:nagyon jó,igaz nincs cím de blokád Pali lehet a főnököd!

kukubenko válasz |       2012.01.31. 12:47:47  (95)
köszi, a reméltnél hamarabb eljutottam ide.

csogu válasz |       2012.01.31. 12:39:54  (94)
Fussunk neki:-)
City: Kezdőknek nem ideális, mivel a helyismereti hiányosságuk nagyon szembeötlő és tuti kikezdenék érte, illetve olyan utaspanasz érkezne, ami miatt szerintem eltanácsolnák...ha egyáltalán bekerülne.
Főtaxi: Igazi gladiátorképző, a (szerintem) jelenlegi vezetés nagyot rontott rajta és ahogy a tutikban alvó Okoskát (egy öreg taxis) elnézem, annyira nem pörög....a fürtös tudhat valamit, mert az folyamatosan pörög:-)) Én elsőre is azt ajánlottam, mert ha oda elmegy és belekóstol, akkor utána minden cég csak lojálisabbnak fog neki tűnni.
6x6: Ott most elég vegyes a banda, a legnagyobb rablóktól kezdve a legnormálisabb és becsületes taxisig mindenki megtalálható és dolgozni is vegyesen lehet. Droszt (éjszaka) és címezés. A kontroll is lazulhatott, mert ha nem így lenne, akkor azokat akiket én láttam ott, 1 nap alatt kihullanának...és nem így van.
Taxi4: Nem nagyon pörögnek ahhoz képest, ahogy régebben nyomultak. Az egyik ismerősöm szerint korrekt rádióval, normális közlekedési morállal, felejtős. Bocsi LuxBéla, de ez az igazság:-(
Taxi2000: Nem gyenge csapat, igazi profi nyomkodósok, dolgoztam köztük és a mai napig látom őket. Nem volt ott rossz, de nem egy kezdőnek való...tudnak a fiúk.
Plus Taxi: Az EB-t (a régit is és az újat is) elég erős kritikát érik és sok olyan járulékos költséget szednek be a taxisoktól, ami elég húzós egy éppen csak a szakmába belekóstoló taxisnak. Előnye ugyanaz, ami a hátránya...sokan vannak, sok címmel. Több ismerősöm is ment oda...van aki elmenekült és van aki nagyon jól érzi ott magát...hát nem tudom, nekem már túlságosan darálógép lenne, azzal a pörgéssel, ami ott tapasztalható.
Budapest Taxi: Leágazóban van...csökkenő címállománnyal és a legrégebbi emberek is jönnek el onnan, mert nem tudják tovább tartani magukat. Elég kiélezett a helyzet és minden vadászterület egy-egy emberhez köthető...kezdőként csak akkor szabad (szerintem) odamenni, ha vagy Kolev, vagy JWT idegrendszerű vagy...mert akkor féljenek azok, akik ott vannak már:-))
Rádióholding: Mára már egy kicsit túl nyugis cégnek tűnik. El lehet dolgozgatni, de nagy dolgokra ne számíts. Nagyon régi motorosokat látok ott, akik 2 perccel messzire elérnek...:-)
Mini Mobil: A diszpécserközpontról nagyon sok rosszat hallani mostanában és egy jó cégnek az alapja egy erős diszpécserszolgálat....különben megjegyezném, a Plus ebben kiemelkedően jól gondolkodik és begyűjtötték a város nagyágyúit...Azt látni, hogy az utcán pörögnek néha a fiúk, de amikor megáll a meló, akkor kékhalál van náluk. Vannak drosztjaik, amiken vagy nem áll senki, mert pörgés van, vagy annyian vannak ott, hogy a rendőrök már többször azt hitték, hogy újabb blokád van készülőben.
Pali féle Rádió Taxi: Látok ott fiatal arcokat, akik mostanában tévedhettek valahogy a szakmába, meg látni öregebb versenyzőket is. Az biztos, hogy a tagdíj messze a legolcsóbb, de a bevételedet nem garantálja a címállományuk.
Tele5: Most indulnak újra...inkább céges megrendelői állománnyal rendelkeznek, ami egyben jó is, meg rossz is. Rossz, ha nincs tartalékod...jó, mert stabilitást ad és ritka a megégés ilyen megrendeléseknél, hiszen az utazási csekkjükkel más cégnél nem tudnak fizetni, így várnak...ha kell 20-30 percet is.

…így kb ennyi…
…és az ember a saját lovát hagyja a végére, mert úgy illik:
Max taxi: Nézd, ezt nem fejteném ki, írtam itt a hallo-n róla két hosszabb lélegzetvételű cikket…olvasd el…illetve minden szerdán a központban 15 órai kezdettel oktatást tartok, ahová 3 ezer forint térítés ellenében beülhetsz és kapsz némi fogalmat magáról a szakmáról és a cégünkről.
Na, én ennyit tudtam segíteni.

Jaaaaa és ne azt nézd, hogy hol mennyi a tagdíj, hanem azt, hogy a befizetett pénzedből mit tudsz profitálni, mert lehet havi 5 ezer is…ha ezért nem kapsz semmit:-)



kukubenko válasz |       2012.01.31. 12:36:11  (93)
Minimobilról vélemény és a Maxról ?

kukubenko válasz |       2012.01.31. 12:34:44  (92)
Köszi, csak el jutottunk ide is. Kauciót értem.
Remélem valaki mond a többiről is ennyit. Szted kezdőnek T4 jó ?

Bao válasz |       2012.01.31. 11:56:42  (91)
Gyúrj egy kicsit és nem hiénakutya mögé, hanem elé állhatsz be!
:)

pupák válasz |       2012.01.31. 11:42:36  (90)
Na jó, látom reménytelen vagy, hát próbálok segíteni pár konkrétummal, tárgyilagosan:
City: csak kihalásos alapon van felvétel, tehát ha nincs oda csókod akkor felejtős
Taxi4: nagy előny, hogy nem kell URH-t venned és POS terminált, met azt adnak. Nem kell kauciót befizetned. Néhány helyen drosztos címkiadás van, amúgy egynyomásos címkiadás és havi 67 ezerért vihetsz mindenkit 184-el.
Budapest: tavaly még 50e volt a tagdíj 30e kaucióval. Droszt 1-2 helyen. Alaptarifa 200 felett, de csomóan csekkes törzsutas kedvezményesen utaznak.
A többire nincs közvetlen rálátásom, de tedd azt, amit más is tanácsolt: kis kézi rádión hallgasd napokig az összes cég URH-ját és modellezd le hány címhez jutnál. De amit már írtam 1x, ne felejtsd, ahol sok a cím, ott sokakkal kell megküzdeni érte és olcsóért kell fuvaroznod. A tankolás meg 430-ért, hacsak nem gázzal jársz.
Aztán, ha nem kezdő lennél ideológiai alapon is válogathatnál... pl.: az egyik cég tulaja még a 90-es években meglógott a tagság fejenkénti 10e Ft kauciójával, egy másik cégnél tavalyelőtt ragadt be sok taxis 120e FT-ja. Ezek után nem szívesen lépnék be egyetlen kauciót beszedő csapatba se. Aztán meg vannak, akik a saját költségeik fedezésére nem gondolkodnak a tagdíjak emelésén, de a címmennyiség növelése érdekében a tarifákat tolják lefele, mint a gép.

Azt még nem javallta senki, hogy dumáld le hiénakutya szaktárssal, hogy hadd állhass meg mögé a Keletibe:))

baupexim1 válasz |       2012.01.31. 11:25:25  (89)
menj a főtaxihoz, ott van ezerszámra droszt

kukubenko válasz |       2012.01.31. 11:04:16  (88)
kösz, de én nem így látom.

kukubenko válasz |       2012.01.31. 11:03:11  (87)
köszi, ez konstruktív volt.

kukubenko válasz |       2012.01.31. 11:01:52  (86)
köszi.Mely társaságoknál terjedt el a drosztra történő címkiadás ?

[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10] [11]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft