|
|
FÓRUM - Belváros, Budai Vár, Dunapart, Sziget, Repülőtér, Keleti Nyugati, Stb???
|
1 [2]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Igaz, A topicok arra valók amire odafigyelnek. De ha több helyen olvassuk annál jobb. A Tarifa úgy lenne mint a nagyvilágba. 1000Ft induló amiben van 2 Kilométer és minnél távolabb megy a kedves annál olcsóbb. VAGY ÉLHETŐ ADÓZHATÓ TARIFA. áfás TARIFA ERRŐL NINCS SZÓ. 164 Ft ÁFÁSAN valójában 129 Ft.
Számítold ki , Üzemanyag, javítás új autó, vizsga, ADÓ + járulékai, fuvarszervezés, biztosítás, Gáz villany Stb. MENNYI 1 Km.??????? Na mennyi 300Ft. |
|
???
Mi a kérdés?
Itt is látja mindenki, de ezt a topicot gyaníthatóan egy hét mulva ember nem látja, míg a TGFSZ-ét évek múlva is olvassák.....
Nem véletlen próbálok, minden témát a saját topicjába kergetni... több ezer elsüllyedt topicunk van, amit a kutya se olvas. |
|
Mi lenne, ha a TGFSZ-e topicban propagálnád??? |
|
Az elképzelésünk szerint a jelenlegi maximált nappali tarifánál ha csak az alapdíjat emelnénk meg 300-ról 600ft-ra akkor a taxi költség az utasnál az alábbi módon jelentkezne:
300/240/60
600/240/60
5km-es fuvarnál
1,500ft
1800ft
8km-es fuvarnál
2,220ft
2,520ft
10 km-es fuvarnál
2,700ft
3,000ft
15km-es fuvarnál
3,900ft
4,200ft
20km-es fuvarnál
5,100ft
5,400ft
Úgy gondoljuk, hogy a tarifa emelés egyik járható és elfogadható útja mind a lakosság, mind a taxis vállalkozások részéről elfogadható lenne a fenti elképzelés alapján, ahol a jelenlegi maximált tarifa összeállításból csak az alapdíjhoz nyúlnánk hozzá.
Indokaink:
A tapasztalataink alapján a fuvarok nagyobb része 1,5-2 km közé tehető de az átlag sem haladja meg az 5 km-es távot.
Telefonos rendelések esetén a taxinak rá kell gurulni a címre mely minimálisan is 1 km üres guruló de esetenként ez 8-20 km között van.
Utóbbihoz sorolhatjuk a reptérre való kiállást a városból a nap bármely szakaszában amikor a sorról lefogynak a kocsik, valamint peremkerületekre való kiállást is ahol szinte sosincs taxi a megrendelések csekély száma miatt (persze ez társaságonként más-és más).
Viszont az innen végzett fuvarok sosem jelentik azt, hogy ugyanakkora távolságot fog az utas utazni, mint amennyit a taxi üresen gurult érte.
Ma Budapesten a rendelések zöme a belső kerületekre koncentrálódik és a végcél is többnyire ott is marad.
A „rövid fuvarok” esetén az emelt alapdíjnál az első km díja 840 ft-tól lenne. Ezzel kompenzálható amikor ( főleg éjjel, a buszmegállókból, belvárosi szórakozóhelyekről való rendeléseknél) az utas az esetek többségében alig utazik 1 km-t.
Viszont a hosszabb távra utazók sem éreznék meg a tarifa változtatás negatív hatását szemben azzal, ha csak a km díjat emelnék fel!
Budapest, 2011-08-01
Mit szoltok a TGFSZ tarifa javaslatához?
Ez egy része! |
Te az Íves utcán nincs is taxiállomás gondoltam a sínen innen vagy onnan tudsz dolgozni kilométerenként 150-175 ig ez jó neked. De ha viszik a házadat, ha nem tudsz hova nyúlni pénzért felakasztod magad gondolkozzzz, |
http://index.hu/kulfold/hirek/2011/07/18/gorogorszag/ |
Gonoszok vagytok!:)
Biztos, csak botnyelvés volt.:)))
|
|
Palotán.......Íves utca??????
Szólj,ha megtaláltad! :))))))))
|
|
Palotán is átneveztek utcákat? :) |
|
Nem vagyok én bajban, de sok becsületes személyszállító, ki nem tud dolgozni, annak a dráva droszton kell fuvarra várni.
Vagy palota íves utca közepén, vagy a pusztába....... kiáltani itt vagyok!!! kinek kell taxi a széllnek nem kell: |
|
Figyelj már kicsikocsi... most kezdesz el ugrálni mikor már bajban vagy? Ha eddig jó volt úgy korrekt hogy legyen ezután is jó.
Nem elöbb kellett volna ezt? |
1 [2]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |
|
|
|
|
|