FÓRUM - Nyomoznak a 6x6 Taxi eladása ügyében!
Fórum » Droszt Híradó » Nyomoznak a 6x6 Taxi eladása ügyében!Súgó


114 hozzászólás 8 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [3] [4] [5] [6] 7 [8]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

Rocktaxi válasz |       2011.05.11. 04:46:05  (24)
Az írás jó! :-)

De...


Yuri válasz |       2011.05.11. 02:14:02  (23)
Boccs, Zoli, majd inkább személyesen...

nazoli válasz |       2011.05.10. 22:44:30  (22)
Szevasz Attila!

Nem biztos, hogy az én tisztem megvédeni a Lajost, de azért van itten egy-két dolog, amit tisztázni kéne. Előrebocsátom. Nekem is sok bajom volt a Lajossal. Szakmai viták, koncepcionális kérdések. Sokszor leanyáztuk egymást. Sajnos az élet engem igazolt. De azt azért nem lehet tőle elvitatni, hogy a válságig jól csinálta, amit csinált!

Szerintem nem szabad úgy fölfogni, hogy te adtál kenyeret az Orbánnak. Amikor először jártam a 6x6 irodájában, még a Dózsán, elképesztő látvány fogadott. Olyan emberek dolgoztak a cégnél, akiket nem, hogy sofőrként, de utasként sem lett volna szabad a taxiba engedni! Én, ugye, a Cityből frissiben átkerülvén, pontosan fel tudtam mérni a különbséget mind a taxisállomány, mind a munka mennyisége, és minősége tekintetében. Óriási eltérés volt! És a 6x6 javára! Nem akarom itt részletezni a dolgokat, hogy hogyan, és miképpen, milyen vezérlő elveket követve, de azért az öreg rendet csinált! Viszonylag rövid idő alatt betett a segged alá egy olyan céget, amire büszke lehettél, és mi is büszkék lehettünk arra, hogy 6x6 taxisok vagyunk. Kétségtelen tény, hogy a te hathatós - anyagi - közreműködésed nélkül ez nem ment volna. De azért igazából a szakmát a Lajos tette bele a dolgokba. Nehogy félreértsd. Téged sem tartalak rossz szakembernek. Sőt. De ami tény, az tény. No most. Ebből az állásból nézve a dolgokat, nem jó ez a megfogalmazás, hogy te adtál neki kenyeret.

Az is tény, hogy nem egyszer elhangzott a Lajos szájából, hogy te mennyi pénzt raktál bele a fuvarszervezésbe. Ezt mindannyian hallhattuk, akik bejárkáltunk a nyílt napokra. Úgyhogy ezt ne vesd a szemére.

Az is tény, hogy a Lajos nem a legszebb szavakkal emlékezett meg rólad a 2008. novemberi székfoglalójában. De ezen ne csodálkozz! Amiket te elkövettél ellene, azok után azt kell mondjam, hogy még korrekt is volt veled szemben!

Az biztos, hogy az öregnek "elévülhetetlen" érdemei vannak a cég mai helyzetét illetően, de ezek koncepcionális okokra vezethetők vissza. A 126 pedig eredetileg 176 volt. Csak később , gondolom a Zengő nyomására lett visszavéve az 50 Ft kompenzáció.

Attila!

Pont neked nem kellene arról beszélned, hogy itt 4-500 ember sorsáról van/volt szó! Ha jól emlékszem, te húztad ki egyik pillanatról a másikra a lábunk alól a céget! Ha az Orbán nem beszéli rá a Zengőt, hogy vegye meg a 6x6-ot, akkor ma lehet, hogy ma már nem is létezik a cég! Lehettünk volna Fötaxisok, vagy Zónások! Ha jók az ismereteim. A 6x6 ma már csak egy emlék lenne. Igaz, hogy a mai 6x6 a közelébe sem jöhet az 5-6 évvel ezelőttinek, de még mindig inkább így legyen, mint sehogy! Mert azért néhányan megőriztek valamit a régi szellemiségből! Köszönet, és tisztelet érte a kollégáknak!

Nem bántó szándékkal írtam ezeket a sorokat. Meg nem is az Orbánt védendő. De azt gondolom, hogy ez hozzátartozik a történet értelmezéséhez.

A végére egy személyes, de nem csak az én véleményemet, érzéseimet kifejező gondolat.

Mi, nagyon sokan, mondhatom a túlnyomó többség, tiszteltünk téged a cégben elért eredményeitek okán. Még akkor is, ha voltak nézet különbségeink. De amikor a forgalmazó diszpécser bejelentette, hogy a céget eladtad, azt mindenki egy arculcsapásként élte meg! Azokat az embereket hagytad cserben, vitted a bőrüket a vásárra, tetted kockára az egzisztenciájukat, akik hittek benned, és tiszteltek téged! Sok régi barátodat, bajtársadat, akik az alapjaitól építették veled együtt a cégedet! A tiédet!

És az is 4-500 ember "munkahelyét" érintette! És az sem volt magánügy!

Telegdy Gábor 353

málna válasz |       2011.05.10. 22:42:29  (21)
Megnyugtatnálak, de tudom, hogy ez kevés jelenleg...Igen, odafigyelünk a dolgokra! Reméljük, megtisztelnek minket az őszinte válasszal.

Üdv!
:)

nabéla válasz |       2011.05.10. 22:30:17  (20)
Kedves Málna!

Nyugtass meg, hogy ezekre a kérdésekre is lesznek válaszok általatok.

nabéla válasz |       2011.05.10. 22:24:54  (19)
Ajánlok egy telefonszámot Tamás!!!

2222222
Érdeklődj utána, hogy mi lesz most ezzel a patinás céggel. Mi lesz a több száz kollégával, megnyert reptéri tenderrel, mi lesz reptéren várakozó utasokkal, a befizetésre váró leadóval, a kauciónkkal, megélhetésünkkel?

- Csődvédelembe menekül a Vegyépszer (Index, 2011.05.10 10:58)
Az első Orbán-kormány tavaly óta pénzügyi gondokkal küzdő házi sztrádaépítőjét az arab válság intézte el végleg.


- Újabb cég kért csődvédelmet (Iroda.hu, 2011.05.10 10:05)
A Vegyépszer Hungária Zrt. a mai napon csődvédelmet kért. Az önhibáján kívül nehéz pénzügyi helyzetbe került cég célja megoldást találni a konszolidációra, a kötelezettségek és a hitelezői igények rendezésére.

Ezek a hírek csak engem rémisztenek meg?

málna válasz |       2011.05.10. 22:20:51  (18)
:)
Szia Karaj!
:)

Karaj válasz |       2011.05.10. 20:57:48  (17)
Szép volt Tibi....

málna válasz |       2011.05.10. 20:14:41  (16)
Drága Lajos!

No. Akkor vesézzük a dolgokat, ha már ennyire belejöttem az írásba ismét..
Át fogjuk nézni a szerződéseket. Muszáj lesz, mert a tagjaink pénzéről van szó. És lássuk, hogy mi vezetett idáig..Agyonliberalizált ártörvény, egy nyavalyás úniós tagság , mindent tudó kapitalista üzletemberek, és persze a taxisok, akik segédkeztek saját maguk megalázásában.
Ártörvény:
Bebizonyította, hogy fogyasztó orientált, leszarja nagy ívben a kereskedelemben és a szolgáltatásban résztvevőket, a vállalkozókat. A vállalkozó egyéni mérlegelés alapján választhatja ki magának a megfelelő szolgáltatási helyet, így apellálni az ellen a munkaügyi bíróságon nem lehet. Csak hát elkövettetek egy óriási hibát. A fuvarszervezők elkezdtek munkáltatót játszani. Most már nem baj, mert így legalább lesz jogalapunk próbapereket csinálni. Javaslom, csak így tovább, minden egyes hasonló szabály és döntés, nekünk fog kedvezni!:)
Únió:
Sokan örültek annak idején, hogy mennyi pénzünk lesz ebből..Konkrétan semmi. Nekünk legalábbis. Alkalmazkodni és idegeskedni, na az viszont mellékelve volt a tagsághoz. És még nincs vége..
Üzletemberek:
Hát igen...Magasan kvalifikáltnak kell ahhoz lenni, hogy a már korábban említett ártörvény kézzelfogható hiányosságait negatív irányba kelljen kihasználni úgy, hogy közben tönkre vágom a kisvállalkozót, de előtte már úgy kisemmizem, hogy választása ne nagyon legyen. Ehhez tényleg rengeteg ész kell. Miután a ruhája után felemészti az autóját is, foga nem sok lesz a szájában, akkor már azt csinálja amit diktálnak neki, mert hát enni ugye kell Lajos. Aztán amikor már annyira meghunyászkodott, hogy már ereje sincs visszadumálni, na akkor kell egyet rúgni belé, egy jó nagyot. "Nem kellesz!" vagy a kedvencem.." Nem tetszik, el lehet menni innen!" Hát igen. Ezt melyik felsőoktatási intézményben tanítják?
Tagdíj...hmmm..Büszkén állítod, én látom rosszul, mert ez már így működik úgy húsz éve. Értem. Háát kedves Lajos, minket egy kicsit sem érdekel, hogyan állítottátok be az órátokat annak idején! Meg fogjuk változtatni ezt a rendszert, vagy tetszik, vagy nem. Ennyire egyszerű. Hogy hogyan? 33 nap alatt közel ötszázan vagyunk és naponta ez a szám csak gyarapszik. Tagjaink pénzzel járulnak ahhoz, hogy kiváló jogi szakemberek lássák el a védelmüket...és hát minél többen vagyunk, annál több pénzünk lesz ezen a helyzetek megoldására. Mivel hibák tömegét követtétek el eddig a pályafutásotok alatt, így sok dolgunk lesz, ez nem is vitás. De kivárjuk..

A magyar imád a múltból táplálkozni. Talán ezért is tartunk itt, ahol..De minket egy cseppet sem érdekel, hogy hánynak nem sikerült előttünk. Próbálunk persze tanulni a hibákból, mi is el fogunk követni bizonyára, de ez nem azt jelenti, hogy nem fog sikerülni mindaz, amit elterveztünk. Megsértődni? Nem, dehogy ! Csak olvaslak és még mindig nem értelek..Szidtad a Surányit, a Plus Taxit, a Mobilt, bár azért Te is keményen hozzájárultál ahhoz, hogy most már a 400 forintos benzin mellett az egykoron dicső fényben úszó 6x6 Taxi tarifatáblájára bevésted a 126 Ft-ot. És a 184-et. No persze ne felejtsük el azokat sem, hogy vidéken nem kapcsolhatnak (még mindig így van) vidéki tarifát némely esetben a taxisok a dodókockánál. Mert Ti így rendelkeztetek. Hmm. Mi pedig másképp fogunk!

Ezen sorok elolvasása után gondolom megkérdezed magadtól, hogy ennek a gyereknek netán elment az esze, hogy Téged kóstolgat...Nem, szó sincs erről Lajos. Csak furcsállom, hogy amennyi hibát elkövettél, még mindig milyen színesnek látod magad körül a világot..Írsz nekünk, kritizálsz minket (lehet, nyugodtan), de Te még elnézést sem kértél Tőlünk..Taxisoktól! Csodálkozom, mert nekem van önbizalmam, de ekkora azért még sincs. Én inkább csendben maradnék...

Kedves Lajos!
Remélem, azért Te is bírod a kritikát. Bár nem tagadom, az ajtó mindig nyitva állt előttem és a nagy szám előtt, de valahogy sosem fogadtad meg a tanácsaimat. Nem csak az enyémet, hanem még egy jó pár kollégáét sem, akik tenni szerettek volna a cég renoméjának megőrzése érdekében.
Le lehetett minket hurrogni, hogy az okostojás taxisok mindig megmondják mi a frankó...nem kell komolyan venni őket. De igen! Komolyan kell venni! Mert ők tudják, mi a helyzet az utcán! Sokan taxiztak annak idején a jelenlegi fővállalkozók közül..igaz, mára elfelejtették. Bizonyára a pénz mellé egó is társul, ami mellett egy lenézett szegmens fölött uralkodó egyén személyét tükrözi vissza. És tudod mi a legbosszantóbb az egészben? Hogy akadnak olyanok is, akik leporolják a kezüket, mint ha mi sem történt volna és tiszta fejjel próbálják azt mondani, hogy ők aztán marhára nem tehetnek semmiről. Á dehogy..semmiről sem..csak hazavágtátok a taxizást egy pár év alatt.

Hisszük, hogy egyszer a birkákat megszégyenítő türelemmel rendelkező magyaroknál is szakad a cérna és ez alól nem lesz kivétel a taxis társadalom sem! Hisszük, ha felnyitjuk az emberek szemét, akkor nem kell tovább tűrniük az elnyomást és a kihasználást! Hisszük, hogy egyszer nekünk is lesz normális életünk, amiben megbecsült emberek fognak dolgozni, naponta nyolc órát..és akkor talán a családra is lesz időnk, látva ahogy felnőnek a gyerekeink. Mi ebben hiszünk, ezért vállaltuk ezt a feladatot! És ezt a folyamatot már senki sem állíthatja meg..

Jó munkát kívánok Neked és remélem tényleg nem sértődsz meg az igazságon!:) Természetesen a fent említetteket csak az vegye magára, aki úgy érzi rászolgált.

Üdv!
Málna

S.A. válasz |       2011.05.10. 17:12:00  (15)
Tisztelt "BERCI" !!
Nem volt szándékom írni, mint ahogy másfél évig a hazugságaidra sem reagáltam, mert elárultál,bemocskoltál, holott kenyeret adtam Neked 6 évig. Az a cégvezető, aki hosszú ideig álnéven,sunyi módon osztotta az észt, annak a szavahihetősége a többség számára nem sokat ér.
Ahogy málna topictárs korrektül jellemzett: a Te stílusod már csak ilyen, lekezelő, pökhendi és a fenyegetőzésed is a régi.
Amikor 1999-ben "elköszöntél" a City Taxitól baráti jobbot és segítséget nyújtottam Neked. Kiálltam érted a tagság előtt, amikor az első gyűlésen hangosan tiltakoztak a személyed ellen. 6 évig alkalmaztalak vezetőként,szép fizetéssel.
Jól dolgoztunk, felvirágoztattuk a céget és én hagytalak az első sorban, hogy lubickolj a dicsőségben. Azért jól esett volna, ha néha megemlíted, hogy ezt az eredményt, a cég, a taxisok és a Surányi pénze nélkül nem érhetted volna el.
2000-2005 között (az ügyvezetőséged alatt) éves szinten 30-40 Millió Forintot költöttünk fuvarszervezésre és reklámra. Ez 5 év alatt 150-200 Millió Forint. Ezeket a számokat csak azért említettem meg, mert nagyon bántott egy korábbi beírásod, hogy a Surányi nem engedte, hogy befejezhesd az elkezdett munkát.
Aztán 2008 októberében nagyképűen visszatértél és megtartottad székfoglalódat, ami abból állt, hogy 3 órán keresztül engem szídtál, majd 10 percben felvázoltad a "biztató jövőt".
Ha én nem is, de a taxisok véleményt mondtak a munkádról és az üzletpolitikádról.
Másfél év alatt több mint 100 kolléga lépett ki, köztük nagyon sokan olyanok, akik sajátjuknak tekintették a 6x6-ot. Az egyik piacvezető cégből szotyi taxit csináltál. És most ne avval védekezz, hogy a Surányi adósságát kellett rendezni, mert ettől még a tarifát nem kellett volna csökkenteni.
Te nem a cég hasznát forgattad vissza a vállalkozásba, hanem a taxisok zsebére kötöttél szerződéseket, nem törődve a kollégáknak okozott anyagi veszteségekkel.
Kollégáktól pedig elnézést kérek, nem szeretnélek tovább untatni benneteket a volt alkalmazottam kicsinyes dolgaival.
A hír pedig azért nem lehet magánügy, mert 4-500 ember munkahelyét érinti.

tomajer válasz |       2011.05.10. 17:02:14  (14)
A délelőtt folyamán felhívott Surányi Attila.

Ő az sajátkezűleg.

berci válasz |       2011.05.10. 16:59:10  (13)
Kedves Málna!
Isten őriz,hogy én vitatkozzak Veled.Sajnos át
kell nézned még ezeket a dolgokat.Főleg azokat,
hogy egy adás-vételi szerződésnek miket KELL
tartalmazni.A szolgáltatási(tagdij)dij fizetése
úgy tudom 20-éve ha nem több igy van.
Én úgy érzem egy kicsit ez a szakszervezetis
dolog miatt az elképzelések elszakadnak a való-
ságtól Nállad is.Ne hogy a végén úgy süljön el
ahogy az előző JÓ PÁR mióta a magántaxi él.
Jó melót Neked is.Remélem nem sértődtél meg.

rigo válasz |       2011.05.10. 15:10:53  (12)
Te voltál " az " Tibi ?
Szép "bérleti-díj volt.
Át kellett volna vállalni a hitelt ! Persze ahhoz hitelképesnek kéne lenni.
:-)

rosszqtya válasz |       2011.05.10. 13:22:32  (11)
Söt volt olyan kocsi is, amit a soför félig kifizetett, amikor elvitte a bank! Akkor derült ki, hogy a kocsi még mindig lízinges!

málna válasz |       2011.05.10. 10:14:25  (10)
Szerettem mindig amikor ilyen lekezelő voltál velem kedves Lajos...Tiszteletben tartom a korodat, ezért én erre így nem válaszolnék.
Elmondtam Neked is annak idején..Ez a tulajdonos váltás két félre tartozik. Eladó és vevő. De csak addig, amíg a kaució nincs a vételárban. Ugyanis ezek után, hogy mások pénzével üzleti tranzakciót hajtott végre azok beleegyezése nélkül, akkor sajnos az eladó felelőssége is(!) vitatható! A szakszervezet erre is oda fog figyelni! Én ezért írtam, hogy magánügy..Jobban tenné (ha egyáltalán az Attila az) ha inkább nem feszegetné az ügyet előttünk.
Engem nem érdekel mások üzleti része és ahhoz kapcsolódó tevékenysége. Az viszont már igen, amikor a taxis vagyonából rázzák a rongyot, olyanra fordítják a kauciókat amelyre a törvény nem ad felhatalmazást és előre kérik a tagdíjat egy olyan szolgáltatásért, amit nem is vettek még igénybe! És ebben - tetszik, nem tetszik - kedves Lajos, Te is benne voltál.

[1] ... [3] [4] [5] [6] 7 [8]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft