FÓRUM - Taxisok a flaszterről.
Fórum » Droszt Híradó » Taxisok a flaszterről.Súgó


247 hozzászólás 17 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10]  ... [17]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

zodiákus válasz |       2011.01.25. 15:26:29  (187)
ha lenne ilyen,ami már szalad és megy is nekik (bocs Pentások), akkor esküszöm gondolkodnék rajta,hogy beletoljak egy kis suskát!nem kell nekem poszt a cégnél,meg samu díj sem,(ott se lennék) csak egyszerűen befektetni egy erkölcsileg tiszta és anyagilag egy profitorientált üzletbe,amelytől azt várnám el egyedül, hogy az indulási feltételek nem változhatnának meg és a pénzem megtérülne kamatostúl.

4 0 0 0 válasz |       2011.01.25. 14:27:00  (186)
Teszi ezt a Te pénzedből, ellened.
A kérdés ,az hogy meddig teheti!

A válasz pedig az, hogy addig, amig csak teheti.
A megoldás egy olyan cég,ami nem kér kauciót
és lehetővé teszi Neked a magasabb tarifát.
Az utas meg avval utazik amit kap vagy amit leint magának. Naponta 2-3 fuvar lehet , hogy nem jelent kevesebb pénzt, mint 8-10 nyomott
áron teljesített út (30x2100) 63000.- tagdíjért. Lassan , már azt sem tudják sokan
időre befizetni és akkor a többiről ne is beszéljünk.

zodiákus válasz |       2011.01.25. 14:09:09  (185)
én meg úgy látom,hogy egy maréknyi ember azt csinál több ezerrel,amit csak akar!és most nem politikusokra értettem..

4 0 0 0 válasz |       2011.01.25. 13:43:57  (184)
Az utasok fizetnek. Annyit, ami meg van állapítva. Vagy nem veszik igénybe a szolgáltatást. Most, amikor már sokan tették le
az autót, amikor a BKV buszokon több az egyenruhás és kevesebb a blicelő, most így 360 körűl, talán nem azon kellene gondolkodni, hogy lehet e 200 Ft os díjat kérni. Azon kellene gondolkodni, hogy aki nem képes a max. tarifára
fuvart szerezni az kapjon e pénzt, mert azt a bevételből kapják. A valóság pedig közel van ahoz, hogy már semmit nem fizet a taxis csak ezt és az üzemanyagot.

4 0 0 0 válasz |       2011.01.25. 13:30:37  (183)
Vannak részek , amikben igazat adok Neked.

Ami itt folyik, az természetesen nem normális.
Az a taxis, aki pedig a kényszer alatt kell, hogy dolgozzon , terelhető ide - oda.

A nagyobb problémát abban látom, hogy nincs motiváció. Ha valaki csapatott akar váltani,
annak nem sok opcio marad. Vagy anyagiag nem tudja finanszírozni vagy nem változik semmi.

Ezen kell gondolkodni, na meg azon, hogy az előre befizetett tagdíjért mit kap cserében az
ember. Speckó arra gondolok, hogy minimum 1 hétig kell azért dolgozni, hogy a tagdíj kifizethető legyen. Bár lehet , hogy tévedek
és csak a kollégák elenyésző arányának problémája érintett meg.

Amit ma a cégek kinálnak, szerintem 10 ezer
forintot ér és nem többet. Nem kapsz munkát
csak bizonyos feltételek teljesülése esetén
jelentkezhetsz fuvarra. Én meg úgy gondolom, hogy olyat árul valaki, amivel nem is rendelkezik. Legalább is nem olyan mennyiségben,
mint azt mondja vagy árulja.

hiénakutya válasz |       2011.01.25. 12:58:42  (182)
:-DDD

nazoli válasz |       2011.01.25. 12:39:45  (181)
"Megoldás: A tarifáknak tartalmazniuk kell a szolgáltatás költségeit valamint a fentarthatóság díját is."

Ez az egyik lényeges pontja a dolognak. De csak az egyik. Ez viszont nem rajtad múlik. Mint ahogy a többi sem. Lehet, hogy te egymagad érvényesíteni tudod a megfelelő tarifát, de ugyanez, ma Magyarországon, de legalábbis Budapesten nem képzelhető el általánosan. Arról nem is beszélve, hogy ahány taxis, annyi gazdaságos tarifa.

A taxizás nem arról szól, hogy egyénileg, mindenki szervezze meg magának a fuvarokat. Ez alapvetően egy ad hoc dolog. Még a szervezés ellenére is. Ugyanúgy, mint bármilyen más, kiskereskedelmi áru értékesítési tevékenység.

Itt elsősorban nem azok panaszkodnak, akik hozzád hasonlóan megszervezik maguknak a munkát, hanem azok, akik ezt nem tudják, nem akarják saját maguk intézni, hanem megfizetnek valakit, hogy ezt végezze el helyettük. És ebből adódik a gond, hogy elvált egymástól a két fél érdeke. Ha ez tisztességesen működne, akkor nem lenne baj. A cégek azonban egyre szemetebb módon viselkednek ezen a szabályozatlan piacon. Ezért lenne szükség közösségi alapon működő cégekre. A kihasználtság, és a gyorsaság szempontjából viszont egyáltalán nem biztos, hogy a kis cégek a hatékonyabbak.


4 0 0 0 válasz |       2011.01.25. 12:04:47  (180)
20 éve szervezek munkát magamnak. Én vagyok a telefonos a diszpi, a számlázó , a könyvelő,
és az utast is nekem kell a-b be szállítanom.

Tény, hogy nem kismama műszakokat nyomok, de megélek ma is. Szerintem a jövő is a kis létszámú társaságoké , álljon az 5 vagy 300
autóból. 300 nál viszont nem lehet nagyobb, mert
ott már mindent fejleszteni kell.
Fuvart veszel,központot bővitesz, tagdíjat emelsz. Nem hiszem, hogy ma úgy kellene elindítani bármit is, hogy fizess be 50 vagy 500 ezer forintot. Az a baj, hogy sokaknak elképzelésük sincs ahoz , hogy egy biztos alapokon álló céget elindítsanak. Marad a kaucio és a tagdíjból történő kufárkodás elképesztően alacsony tarifák kampánya mellett.

Ennek csak totális csőd lehet a vége, dacára a trükök százainak a törlésnek stb.

Megoldás: A tarifáknak tartalmazniuk kell a szolgáltatás költségeit valamint a fentarthatóság díját is.

Tessék kérem számolni!

nazoli válasz |       2011.01.25. 01:49:47  (179)
Sehol. És én abba se mennék bele, hogy a régi tulaj megmaradjon társnak.

Nem feltétlenül a 6x6-ba kell gondolkodni, van még egy pár.

De lehet újat is csinálni, az kicsit kevesebbe kerül. Legyen 100 ember, 500.000-rel fejenként. De pénz nélkül nem fog menni. Bár lehet, hogy a Penta bebizonyítja ennek az állításomnak az ellenkezőjét.

Én lennék a legjobban meglepődve, de egyben örülnék is neki.

Apuka válasz |       2011.01.24. 22:14:28  (178)
(171) trubadur (2011.01.24. 19:27:53)

... Nekem volt egy véleményem ez igaz , de a Te két faszkalap barátod kikóstolt...


Azt hiszem, ez a mondatod egyben a tükröd is!
Sem tomajer, sem Karaj, sem pedig én nem becsméreltünk!
Most írhatnék nagyon csúnyákat, téged jellemezve, de nem szokásom ez a stílus!
Sajnálom, hogy tőled csak ennyi telik!

Azt pedig nem nevezném távolról sem "kikóstolásnak, hogy elmagyaráztuk (mert sajna magyarázni kellett) többször is, hogy mit és miért nem érdemes, mit és hogyan lenne értelme!

ez volt az utolsó amit neked válaszoltam. nem vagy rá érdemes, hogy szóba álljon veled az ember!
üdv

rosszqtya válasz |       2011.01.24. 21:17:05  (177)
úgyvan! de szeretnék én találkozni 20 taxissal, aki csak az URHról dolgozik, nincs lenyóltja, állandója és van félretéve csak 500k-ja is, nem hogy 1-2 millája!

rosszqtya válasz |       2011.01.24. 21:15:29  (176)
vagyunk gondolom (gyk. nem hivatalos adat) olyan 470en... x1 milla, hol ér ez a cég közel félmilliárd forintot!? -.-"

rosszqtya válasz |       2011.01.24. 21:13:25  (175)
mi volna ha lemennék a lépartra?
TÉRERŐ vazze, TÉRERŐ!!! ;-)

Nevem senki válasz |       2011.01.24. 20:25:26  (174)
"Az üres kalász hetykén mereszti fejét ég felé, míg az érett szemmel megrakodott
szerényen lehajol tartalmának súlya alatt. ..."

tomajer válasz |       2011.01.24. 20:14:46  (173)
Itt csak neked volt gondod.... olvass vissza.
A többiek csak le merték írni a véleményüket.
Te viszont kikiáltottál mindenkit ellenségnek, aki nem ért egyet veled.
Nno ezt viszont azok akik már legalább próbáltak eddig tenni valamit zokon vették.

Kicsit gondolkozz.... kicsit fogd vissza magad... próbáld elképzelni, hogy a többiek se akarnak rosszat, és talán nem is teljesen hülyék...
Nna ezzel a szemmel, majd másképp látod.

[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10]  ... [17]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft