[1] ... [6] [7] [8] [9] 10 [11] [12] [13] [14] [15] ... [88]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Emlékszem mindenre.
Ha nem lennének adósságok, lehet többen lennétek.
Hmm...
|
Jah.
Pedig az elgondolás jó,csak kényszerpálya lesz belőle.
Hogy legyen cim,elöbb utóbb vinni kell a böröndöket,amit persze kinek kell összedobni?
Vagy jön a vissza csurranó...stb.
Vagy marad a 100 kocsi,és a félórás kiállás...
Nem egyszerű ,de drukkolok nekik. |
|
Ezt már átbeszéltük párszor.
Sok sok szotyis megirigyelné a végeredményt:-)
Persze ha sokan jöttök, akkor természetesen egy emberre megint kevesebb jut... de a reggeli meg délutáni "csúcsot" végig "égjük" ... egyszerűen nem megy el semmi:-(
Ezt meg nem engedhetjük meg magunknak! |
|
Derék, csak meló van kevés, nemde?
:( |
|
A teljes felhívás:
Tisztelt kollégák!
Mint arról már bizonyára értesültetek, 2010 novemberében megalakult a Penta Taxi.
Joggal kérdezhetitek, ugyan minek kellet egy új taxi társaság, mivel lesz ez jobb, mint az eddigiek?
Tudnotok kell, hogy a Penta Taxit, taxisok hozták létre, és taxisok irányítják!
A szövetkezet alakuló közgyűlése 2011.02.06-án megtörtént, és a szövetkezetnek - a jelenlegi feltételekkel- az első 100 Penta taxis kolléga lehet tagja.
100 főre egyébként is szükség van a város lefedéséhez.
Olyan kollégákat várunk, akik tapasztalt, becsületes taxisok és fontos nekik, hogy sorsukat, üzletmenetüket ne tulajdonosi érdekeket befolyásoló döntések irányítsák.
A legfontosabb, hogy itt a döntéseket ti hozzátok a saját érdekeitek szerint!
Mi mindent megteszünk az utasok pontos, megbízható kiszolgálásáért, de a taxisok érdekeit is szem előtt tartjuk. Minden szövetkezeti tagnak van beleszólása a döntő kérdésekbe, és várjuk minden kolléga, építő javaslatait.
Minél többen leszünk, annál több lehetőségünk lesz pl. a tagdíj csökkentésére, a hatékony reklámozásra, stb, hisz mi nem a profit megszerzésére törekszünk, hanem szeretnénk biztosítani a minél gazdaságosabb, és hatékonyabb munkavégzést részetekre.
Mi nem a tarifát csökkentjük, hanem a tagdíjat!
Főfoglalkozású tagdíj: 32.000 Ft.
Másodállásos tagdíj: 22.000 Ft.
Tagfenntartói tagdíj: 12.000 Ft.
Nálunk – ha bármilyen okból – egybefüggően nem dolgozol, hét napot, 5.000,- Ft; 14nap esetén 10.000Ft; 21nap esetén 15.000,Ft .kedvezményt kapsz a tagdíjból.
A címfelvételnél lehetőség van pl. a „ ketten tudnánk dolgozni” szabályra, természetesen akkor, ha az utas érdekei nem sérülnek.
A szabályokat, itt is be kell tartani, de azokat mi alakítjuk, illetve mi hozzuk létre.
Fő- és másodállásos kollégákat egyaránt várunk!
Szem előtt tartjuk, a címarányos létszámot, a városi lefedettséget, és ha ezt elérjük – saját érdekünkben – felfüggesztjük a tagfelvételt.
Légy a kollégánk! Irányítsd te a saját sorsod!
A Penta Taxi csapata
Érdeklődés személyesen:
1191 Budapest,
Vahot utca 6.
Érdeklődés telefonon napközben:
555-55-31 vagy 06-30-633-03-00
Éjszaka: 06-20-949-53-30 |
|
csak meglett valósítva a nagy ötletünk?:) |
|
Tamás.
A 10-12 csak akkor elfogadható,ha mellette meg van legalább a +6-os állandó...
A nyög-díjatok egyéni szoc. probléma.
Távoli cím is a Tiéd, ha akként kezeled... |
|
Kint lesz... délben.
A kocsiból macerás a főoldalt birizgálni...:-( |
|
GRATULA. A helyedben a főoldalra is kitenném, mert ott legalább orrba vágja azt, aki belép ide. |
|
Megígértük, megcsináltuk!
A Penta Taxi tagdíja immár csak 32 000.-/hó
Ellenlábasaink nagy bánatára, megyünk előre töretlenül!
Ha lassan is:-) |
Tisztelt Cégvezető Urak!
Talán eljött az az idő,amikor újra le kellene ülni a többi-még talpon lévő- cégvezetővel egy asztalhoz,ahogy az a múltban is megtörtént minden hónapban,s el kellene gondolkodni azon,hogy a Plüss Taxi hegemóniáját,hogyan lehetne -EGYSÉGES- intézkedésekkel visszaszorítani,s ezzel tenni lépéseket a szakma és a benne dolgozó, -Önöknek dolgozó és termelő -taxisok munkájának és a saját cégük romjainak megmentésére. Ha nem fognak össze,a szakma összeomlik a negatív árversenyben. Ezt csak egységesen lehet megállítani!
Kérem gondolkodjanak el ezen! |
Mivel én nem vagyok egy központbajárós típus, nem tudok adatokat. Mármint frisseket.
Szerintem a Vahot u. 6-ban minden kérdésre pontos választ kapsz.
A saját adataim:
Napi nyolc órával meg tudom csinálni a 10-12-őt, átlagban.
Nem felemelő, mert van hogy nagyon hosszú ideig nem mond semmit.
Nagyon szélsőséges tud lenni... a gyenge nap nagyon gyenge, ha belesel, nagyon jó.
Mindenképp újra kel értelmezni a szakmát. Visszatalálni azokra a drosztokra, ahol van beülős... figyelni, hogy ne álljak olyan kerületbe ahol már van tőlünk valaki... és bizony megindulni, a távoli címekre is. (nekem ez volt a legnehezebb)
Viszont egy adalék: Ismereteim szerint, ha sikerülne kb. hússzal feljebb tornászni a létszámunkat, harminc-harmincöt körülire levihető lenne a tagdíj. |
|
[1] ... [6] [7] [8] [9] 10 [11] [12] [13] [14] [15] ... [88]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |