Örömmel bejelentem, hogy történelmi változás történt.
A Szotyola Taxi és a Tökmag Taxi egyesült, és létrejött a TÖKSZOTY TAXI HOLDING ZÁRTKÖRŰ RÉSZVÉNYTÁRSASÁG!
Cégünk 2010 őszén a Szotyola Taxi és a Tökmag Taxi fúziójával jött létre. Ezzel az egyesüléssel Pusztakarvaly legnagyobb taxitársasága alakult meg. A város két legnépszerűbb társaságának összeolvadásával több, mint 750 éves tapasztalattal szolgálja ki a cég továbbra is az utazóközönséget.
A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően egyedülálló megoldásokat nyújtunk megrendelőink részére. Minden gépkocsink kerékkel rendelkezik, amely lehetővé teszi a közlekedést (elöl 2, hátul 2 és pótkerék). Ugyancsak különlegesség a csendes címkiadó rendszer is. Olykor órákig egy cím sincs. Az utóbbi időben a fentiek mellett több jelentős újítást hajtottunk végre, mint például a tagdíj fizetést bankkártyával, étkezési utalvánnyal való fizetést a gépkocsikban. Kiemelt partnerünk a Blaha Lujza téri aluljáró wc-je, amellyel hosszú távú szerződést kötöttünk a Budapestre érkező utasok kiszolgálásáért.
Fejlesztésünk keretén belül folyamatosan illetve igény szerint cseréljük le a papír toalett papírt a központunk mellékhelyiségében mágnes kártyára, amelynek érvényességét és a rajta tárolt adatokat a toalett-terminál érzékeli és a munkatársaink emésztési problémákat rögtön a központi elszámolórendszerbe továbbítja. Partnereink így naprakész információkat kaphatnak cégünk dolgozóinak bélműködéséről, illetve rendszeresen figyelemmel kísérhetik azt.
Célunk, hogy tisztességes áron minőségi taxis-szolgáltatást nyújtsunk megrendelőink számára. A vállalat dinamikus fejlődését a cégek bizalma és a partnerek folyamatos bővülése biztosítja számunkra. Társaságunk minőségpolitikájának köszönhetően ISO 9001 minősítést szerzett.
A Szotyola-Tökmag Taxi Holdinghoz való belépésnek szigorú szakmai feltételei vannak: taxi vezetői engedély, jogszabály által előírt taxis vállalkozói végzettség igazolása, gépkocsi megfelelő esztétikai, műszaki állapota, erkölcsi bizonyítvány, PAV II alkalmassági orvosi engedély, hiteles taxióra, sikeres városismereti, etikai, belső szabályzat, helyismereti vizsga.
A szolgáltatást teljesítő személytaxis alvállalkozók rendelkeznek a 89/1988. (XII.20.) MT rendeletet módosító 128/2000. (VII.11.) kormányrendelet 5. § (8) b, pontjában meghatározott biztosítási fedezetre szóló személytaxis felelősségbiztosítással, amely biztosítása alapján, a biztosító egyesület azt a kötelezettséget vállalja, hogy térítési díj ellenében készpénzben megtéríti a biztosítási feltételek szerint meghatározott biztosítási eseményekből bekövetkezett károkat.
Ez nagyon jól hangzik, de a gyakorlatban semmit nem jelent (ezért írtam bele).
A fenti személytaxis felelősségbiztosítással minden személyszállító alvállalkozónak rendelkeznie kell. A biztosítás minden alvállalkozó egyénileg az általa kiválasztott biztosító társaságnál köti meg.
A diszpécserközpont infrastruktúrája a legkorszerűbb eszközökkel ellátott, hardverekkel, szoftverekkel, kidobóemberekkel felszerelt, hogy maradéktalanul megfeleljen az utasok elvárásainak, kívánságainak. Az éjjel-nappal működő diszpécserközpontban folyamatosan fő a friss, forró kávé, ami azért is fontos, mert kikapcsolták a fűtést. Diszpécsereink minimálbérért dolgoznak nem bejelentve. A gépkocsik városon belüli kiállási ideje 2-5 óra a forgalomtól függően, a repülőtérre 1-2 nap, mert a repülőtér közelében droszt üzemel. Budapest agglomerációs körzetében a kiállási idő 10-15 év mely kiállási időket az évszázad bármely szakaszában teljesíteni tudjuk. A szerződött cégek, intézmények, hotelek recepciójára a cégünk saját költségén URH készüléket, vagy mobiltelefont telepítene, de nincs rá sajnos pénzünk. |