Hát én nem is tudom.Értelmes ember nyilván ezt is megtanulja használni hamar.De. Szerintem a most elhagyott rendszer utasbarátabb volt. Versenyelőnyt jelentett, hogy mindig a legközelebbi autó ment. Most megint az van, hogy ott áll melletted az utas, de majd jön érte a virtuális drosztelső. Lehet, hogy negyed órával. Hosszú távon szerintem mindenki rosszabbul jár ezzel a rendszerrel. Több fuvar ettől nem lesz, ami több lesz, a reklama, meg az idegbaj. Főleg nappal. Mer ami jár, az jár alapon, fölveszi, majd jól meg fog sértődni, ha rákérdeznek, mizu-mizu. Mert a belvárosban rengeteg olyan cím van, hogy ez a körzethatáros módszer kizárja a térben és időben legközelebbi, elvileg leggyorsabb autó kiválasztását.Mert azért az elégedett utas is számít a rendszerben.Én azért eltudnák képzelni egy vegyes rendszert Hogy legalább nappal a legközelebbi menjen a belső kerületekben, vagy hogy a tagdíj álljon két részből, egy alapdíj, meg aki többet kap az többet csengessen arányosan, és maradjon a "régi" rendszer. Most ez az egész azért lett kitalálva, mert most is látom, hogy csepelen, vagy akárhol kinn a drosztelső már 3 órája viseli ezt a büszke címet, utána meg még öten spórolnak a benzinnel.Még egyedül az utas nem kapott elég kioktatást, hogy hol és mikor méltóztasson rendelni. De már sejtem, ehhez is gyűlnek az aláírások. Hogy rohaggyanak meg a pénzükkel együtt. |