270 000km ment idáig a motor háromszor cserélték a generátor szabadonfutot(1.9 PDtdi betegség).Itthon 25-30000ft kőzőtt mozog az ára kint Párkányba 11000Ft cc40 euro.Amugy semmi nyűgje castrol longlife olajjal járok 30 000km kell cserélni és ezalatt kb1-1.5 olajat kell hozzáőnteni,hozzá teszem uj korában is ennyit kellet.Én zsir ujjonan vettem.Az Aralnak van valamivel sűrűbb longlife lll. olaja abbol nem kell annyit utána őnteni.Nekem a 136 Le változat van és megvan chippelve cc175Le tud már űzemanyagba meghozta az árát 1-1.5l kevesebbet fogyaszt.Mint a diszno ugy megy,szivatni szoktam a fikásorru Hondás versenyzőket,eséjűk nincs.na nem mindig nyerek de ez igy van jol.Ennyit tudnék elmondani a motorrol.
Kösz, benzines Carina2-vel volt némi -nem taxis- tapasztalatom és tényleg szuper kocsi, Avensis is képben volt valamennyire, de a jobb és olcsóbb alkatrészellátás és könnyebb szerelhetőség inkább Superb felé orientál.
Ez a rovat már átment Milyen autóval taxizzunk rovattá. Engem a Superb PDTDI motorral kapcsolatos tapasztalatok érdekelnének, mennyire strapabíró, mennyire szervízigényes, vannak-e vele gondok.
Hát....
Ültem már néhány autóban, mármint bal 1-en, de a superb volt a leg "superebb".
Kényelem, dinamika,fogyasztás stb.
Persze mint minden autót, nevelni is kell, hogy azt tegye amit elvársz tőle!
Kérdezd meg Fox urat.