|
|
FÓRUM - Drosztozzuk be a teljes várost(táblától tábláig)!
|
[1] 2
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Körzetesíteni kell, nem drosztozni! A körzetbe bejelentkezel, megmondják hanyadik vagy, ott állsz meg a körzeten belül ahol akarsz, akár gurulgathatsz is ha kedved tartja. Elöbb utóbb kapsz címet, de be is ülhetnek és a beülősért sem kell sorba állni, hiszen ahol megállsz ott Te vagy az első és a körzeten kívüli feldobott címekre nyomkodhatsz is, ha kedved tartja. Szóval kvázi három áll az ember.
Ha drosztrendszer van akkor ott csak gyakorlatilag droszt elsőként juthatsz címhez, mivel a drosztok nem arról híresek, hogy olyan helyen vannak, ahol van térerő. És a beülős utast is csak az első viheti el.
Egy olyan cégnél ahol nem pörögnek a címek, jó esélye van az embernek, hogy műszakonként akár már 3-4 címhez is hozzájuthat!
Szóval nem drosztozás, hanem körzetesítés! Működik! |
Igazad van, és mégsem.
Ha drosztozunk,( márpedig fizetsz érte) akkor minek a rádió, minek a 6-8 cég, minek a cégenkénti apparátus manager, stb...
Viszont én fizetek /hó 64200-at. Hadd döntsem el, hogy viszek-e szórakozóhelyi no iq-t netán állandó fizetésproblémás kátrányoshelyzetűt stb.
A "CÉG" nem véd meg mert nem szabad BAR listázni, mert az fuvarvesztés. Vigye a "paraszt", a statisztikában ez is darab.
A "manager" pedig statisztika alapján van díjazva.
A droszton viszont fuvarkényszer van.
Egyébként én visszavezetném a min. címreérkezési díjat is.
Az maximálva lenne, de utána az óra ketyeg.
Vajon akkor is ms-re pontosan 10 perc 00-kor űlne be, vagy esetleg már az ajtóban várna, mint a békeidőkben??? |
|
Első hallásra kissé morbid.De ha jobban belegondolok..
Hordjuk a pénzt a rádió állandó hegyezésére csúcsra járatására.Vagy kijön egy új típusú antenna és aki kimarad az lemarad. Rohangászunk az 1 perces címekre vagy épp időajánlattal autózunk éjjel 8-10 km-t ingyen a kényelmes "kedvesért".
Hagyjuk má a "taxizás varázsa" közhelyet!
Alkalmazkodnunk kell a megváltozott időkhöz.Ha a bevételeinket mi magunk nem tudjuk növelni , hisz az a megrendelökön múlik(akar-e taxizni vagy nem) akkor legalább a kiadásainkat csökkentsük a havi több száz km-s üres rohangálásokkal!
De ez csak egy vélemény tőlem , pedig nem szeretem a drosztokat. |
És ez most mit jelent?
Kevés a droszt, netán túl sok?
Hétvégén éjjel még az is kint van , aki aki 18- kor ment haza. De mi köze ennek a drosztokhoz??? |
|
Péntek, szombat éjjel anélkül lehetne végig menni a belvároson, hogy a járdát használnánk!
Az álló taxik tetején végig lehetne szögdelni! |
Nem drosztozni kell, hanem körzetesíteni! Erre is van már működő, jó példa! |
NNa pl. ez is megoldás lehetne. Ha ha mindenki beállna a drosztokra, és nem rohangálna ingyé a kedvesért. Második nap lesétálna, és beülne a taxiba. Mennyi pénzt tudnál megtakarítani havonta?? Azt tedd még hozzá a mostanihoz, és máris nem olyan nagy a baj.Miért is kell eltartani nekünk még ennyi léhűtőt? Pacsipénz,meg a többiről ne is beszéljünk. A londiner örülne, hogy nem neki kell elvinni a hátán a vendéget. |
Bbetyárnak teljes, kidolgozott droszthálózata van.
Kérjük álljon elő vele!:-):-) |
|
Várom az építő jellegű javaslatokat.
Inkább droszt mint rádióháború.
Kiépítjük a telefonvonalat is, feleslegessé válik beruházni az új rendszerű rádiókra,és megszűnik a frekvencia díj is. A drosztért pedig már így is fizetünk, ha használjuk ha nem.
Az "állandó" meg ismeri a mobilunkat. |
[1] 2
(Új hozzászóláshoz lépj be) |
|
|
|
|
|